![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de volgende stap is een Lockdown. Misschien een light maar dat er een komt staat nu al vast. Ben benieuwd of onze Panda reus deze maatregelen gewoon naast zich neer gaat leggen ? Ik drink thuis wel mijn koffie en luister thuis wel naar de radio. En een meeneem maaltijd gaan halen vind ik in feite niet slechter en nog goedkoper ook. Dat ze hun brol zelf opvreten en ik kan het me laten om 3 euro te geven aan een koffie.Ik ga niet iedere keer mij identificeren als ik buitenga. Trouwens de helft van de tijd vertik ik het om zo een smartphone mee te sleuren. Met deze houdt de Fred de horeca en het nachtleven voor bekeken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2021 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is godgeklaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou de moed erin Rudy nog even volhouden ![]() 2027 ge weet het toch nog ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2021 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een vod is jambon toch. We kunnen misschien ineens het Vlaams nivo afschaffen, dat bespaart de nva gezichtsverlies
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eentje voor arrogantie.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 26 oktober 2021 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "We weten wat we moeten doen. We moeten zeer voorzichtig zijn. Je moet voorzichtig zijn met nauwe contacten, zeker als je wat ouder bent. Zorg dat je geen risico loopt om besmet te worden, zelfs wanneer je gevaccineerd bent. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2021 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht het niet alias FVDB zeker niet.
"We weten wat we moeten doen. We moeten zeer voorzichtig zijn. Je moet voorzichtig zijn met nauwe contacten, zeker als je wat ouder bent. Zorg dat je geen risico loopt om besmet te worden, zelfs wanneer je gevaccineerd bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 |
Banneling
|
![]() dat is ook de bedoeling niet he.
de bedoeling is polarisatie veroorzaken zodat de mensen afgeleid worden van de echte problemen die die politici veroorzaakt hebben. moest ik nu terminaal of suicidaal zijn zou ik toch ernstig overwegen om alvorens dood te gaan, toch een paar van onze wannabe dictators mee te nemen. maar helaas, ik ben geschikt van nog lang te leven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp zelfs niet dat deze discussie nog gevoerd wordt. Het idee van dat CST was dat gevaccineerden 12 maanden lang niet besmet konden worden en niet besmettelijk zouden zijn. Theoretisch zou zo'n systeem bij die pre-condities de virus propagatie dus kunnen afremmen. Beide pre-condities zijn echter niet waar gebleken en dit is nu dus een puur administratief gebeuren zonder enig sanitair nut. Ik heb een paar maanden geleden voorspeld dat men die CST's in het najaar in de vuilbak ging gooien maar ik heb de dommigheid en de hysterie van onze maatschappij duidelijk onderschat. Moest hier een nieuwe Hitler opstaan, ik ben er zeker van dat die zonder problemen weer een totalitaire staat zou kunnen installeren. Mensen zijn onwaarschijnlijk manipuleerbaar, kwestie van op de juiste knoppen duwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien heeft hij zelfs kritiek gegeven op de overheid, dan is zijn sociaal krediet, excuseer covid-safe-ticket, de volgende 5 jaar sowieso rood. Laatst gewijzigd door denkimi : 26 oktober 2021 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet maar ik weiger thuis te blijven. Ik ben noch "voor" noch "tegen" die CST maar het leven gaat verder. Ik heb contacten met mijn vrienden nodig, ik heb activiteiten buiten mijn werk en ik doe ze nog steeds, natuurlijk met het respect van de regels en wetend dat het virus daar is. Ik heb mijn CST, ik draag de mondmasker waar het nodig is, enz.....
Ik hoor sommigen rondom mij die over "dictature sanitaire" en dergerlijken spreken. Ik laat hen met hun woorden en als ze liever in hun huis of appartement gekloosterd blijven, is dit hun keuze. Het is niet de mijne. Laatst gewijzigd door Everytime : 26 oktober 2021 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij kiezen de overheid he ze is er voor ons, niet omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |