Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2004, 13:05   #1941
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Het is nooit of te nooit bewezen dat homo's al dan niet abnormaal zijn net zomin dit bewezen is bij hetero's. Hetzelfde geldt voor adoptie.

Heb dat al duizenden keren gezegd.
Die laatste zin is geen goed argument, het is een geweldig argument!
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2004, 13:14   #1942
bartje
Minister-President

Standaard

Heb jij niets anders te doen dat op al mijn topics van die onzinnige commentaren te geven Whoisy ipv zinnig te argumenteren tegen homo adoptie dat homo's dit niet kunnen?.

Trouwens er is idd in Nachtwacht vanavond een psychotherapeute die dat niet ziet zitten, een pscychologe zegt dan weer dat dit onzin is, dat holebi's wel een kind kunnen opvoeden. Dat het om de liefde draait die een kind krijgt.

Maar ja liefde is hier bij sommigen blijkbaar van geen tel hé.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2004, 13:20   #1943
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heb jij niets anders te doen dat op al mijn topics van die onzinnige commentaren te geven Whoisy ipv zinnig te argumenteren tegen homo adoptie dat homo's dit niet kunnen?.
Zoals jij zinnig hebt geargumenteerd in deze thread?

1 quote is genoeg om jouw hele bijdrage in deze thread te schetsen
"Bewijzen? Bewijs dat eens! Nog steeds niks bewezen!"

'k Heb trouwens al enkele malen gezegd dat wat die adoptie betreft ik daar tussenin zweef. Tot ik degelijke studies heb kunnen raadplegen zal dit niet veranderen.

Citaat:
Trouwens er is idd in Nachtwacht vanavond een psychotherapeute die dat niet ziet zitten, een pscychologe zegt dan weer dat dit onzin is, dat holebi's wel een kind kunnen opvoeden. Dat het om de liefde draait die een kind krijgt.

Maar ja liefde is hier bij sommigen blijkbaar van geen tel hé.
Voordat er is aangetoond dat het kind er absoluut geen schade van kan ondervinden, verandert mijn standpunt niet.

Om effe in jouw taal te schrijven: Maar ja het welzijn van het kind is hier bij sommigen blijkbaar van geen tel hé.
Oud 17 januari 2004, 13:23   #1944
bartje
Minister-President

Standaard

Het welzijn van het kind is van prioritair belang, en dat kan het evengoed krijgen in een homogezin... of heb je misschien liever dat het kind in een gezin terecht komt waar het niet goed is? Nee toch?

En dat van die bewijzen, tja, ik weet het, maar ik blijf het herhalen en herhalen. En dit vooral tov Peace, tot hij een iets kan zeggen dat het wel zo is. Verontschuldigingen voor zijn sterk persoonlijke aanvallen zouden dan hier ook helemaal op zijn plaats zijn. Elemantaire beleefdheid heet zoiets nog altijd.

Oud 17 januari 2004, 13:37   #1945
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het welzijn van het kind is van prioritair belang, en dat kan het evengoed krijgen in een homogezin... of heb je misschien liever dat het kind in een gezin terecht komt waar het niet goed is? Nee toch?
Op één of andere manier komt dit bij mij over als : "enkel bij hetero-koppels kan het wel eens niet goed zijn"...

Of het kind hetzelfde kan krijgen in een homogezin is nu net de issue! Totdat ik daarover geen studies heb gelezen verandert mijn standpunt daar zo goed als zeker niet over. Zo'n studie kan dan trouwens niet op een jaartje ofzo in elkaar worden geflanst, vermits het een deel van het leven betreft dat minimaal 15 jaar duurt. (de opvoeding dus. Kan minder zijn indien het kind op oudere leeftijd wordt geadopteerd, of meer indien het kind als baby wordt geadopteerd.)

Citaat:
En dat van die bewijzen, tja, ik weet het, maar ik blijf het herhalen en herhalen. En dit vooral tov Peace, tot hij een iets kan zeggen dat het wel zo is.
Weerleg dan datgene wat in die link vermeld staat, in plaats van gewoon te zeggen "Bewijzen? Nog steeds geen bewijzen". (Nochtans een holebi-website hoor, die ik aanbracht. En er zijn er nog meer dan 2700 andere...)

Citaat:
Verontschuldigingen voor zijn sterk persoonlijke aanvallen zouden dan hier ook helemaal op zijn plaats zijn. Elemantaire beleefdheid heet zoiets nog altijd.
Stellingen weerleggen met argumenten, dat is een elementaire vorm van discussie. Wie zich daar niet aan houdt en 100 keer dezelfde slagzin herhaalt die op niks slaat, moet zich maar al eens verwachten aan de vraag of alle verstandelijke capaciteiten aanwezig zijn.
Veel meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.

'k Heb jou trouwens als Widia genoemd. Weet je waarom?
Widia-zaagblad.
Dat blijft trouwens in deze thread, en wordt niet meegenomen naar een andere. 't Is trouwens ludiek bedoeld. ('k kon niet meteen een goed synoniem vinden voor een plaat die blijft hangen. <--> Als jij dat als persoonlijke aanval beschouwt, so be it. Maar tel dan eerst eens hoeveel keer je hetzelfde hebt herhaald.)
Oud 17 januari 2004, 14:46   #1946
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Of het kind hetzelfde kan krijgen in een homogezin is nu net de issue! Totdat ik daarover geen studies heb gelezen verandert mijn standpunt daar zo goed als zeker niet over.
Ik heb hier enkele pagina's geleden een link naar zo'n studie geplaatst. Daaruit bleek overduidelijk dat er geen nadelige gevolgen zijn. (het onderzoek had wel enkel betrekking op vrouwelijke homoseksusle koppels)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Let op. Hetgeen ik daar als voorbeeld heb omschreven is op geen enkel wetenschappelijk gegeven gebaseerd maar enkel als denkpiste gedacht.
Een denkpiste zou op zijn minst toch wel enige realistische grondslag mogen kennen. Uw denkpiste is gewoon te onnozel om verder op in te gaan, want mocht u gelijk hebben dan zou homofilie een recent verschijnsel dienen te zijn dat nog maar enkele decennia of eeuwen bestaat.

P.S. Kan je me eens een link geven naar een wetenschappelijke studie omtrent die hersenen a.u.b.?!
Dat ik dat eens rustig kan nalezen, want volgens mij trek je compleet verkeerde conclusies uit het feit dat mensen hun hersenen van grote kunnen verschillen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2004, 14:51   #1947
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De onnoemelijke homohaat van de Vlaams Blokkers kent hier gewoon geen grenzen. Of beter gezegd van de meeste Vlaams Blokkers, er zijn er nog een aantal die daar niet zo over denken en die homo's gewoon nemen zoals ze zijn. Die hen ook het geluk toewensen.

Beste Bart...

Laat dat onverdraagzaam tuig toch voor wat het is. Zulke mensen(of zal ik eerder zeggen achterlijke mongolen) hebben nog nooit in hun leven een homosexuele man gezien. Ik ben zelf 100% hetero en toch kan ik goed met homo's samenwerken en af en toe eens goed feesten. Al die pseudo-conservatieve adepten hebben misschien allemaal zelf homosexuele gevoelens maar durven het niet uiten. Ooit de film "American Beauty" gezien??? Een perfect voorbeeld van hoe de meest van die "hatemongers" hier in elkaar steken. Kop op kerel 8)
Oud 17 januari 2004, 14:57   #1948
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Of het kind hetzelfde kan krijgen in een homogezin is nu net de issue! Totdat ik daarover geen studies heb gelezen verandert mijn standpunt daar zo goed als zeker niet over.
Ik heb hier enkele pagina's geleden een link naar zo'n studie geplaatst. Daaruit bleek overduidelijk dat er geen nadelige gevolgen zijn. (het onderzoek had wel enkel betrekking op vrouwelijke homoseksusle koppels)
Ah, merci. Daar zal ik over hebben gekeken. Zal dat eens terug opzoeken.

Citaat:
Citaat:
Let op. Hetgeen ik daar als voorbeeld heb omschreven is op geen enkel wetenschappelijk gegeven gebaseerd maar enkel als denkpiste gedacht.
Een denkpiste zou op zijn minst toch wel enige realistische grondslag mogen kennen. Uw denkpiste is gewoon te onnozel om verder op in te gaan, want mocht u gelijk hebben dan zou homofilie een recent verschijnsel dienen te zijn dat nog maar enkele decennia of eeuwen bestaat.

P.S. Kan je me eens een link geven naar een wetenschappelijke studie omtrent die hersenen a.u.b.?!
Dat ik dat eens rustig kan nalezen, want volgens mij trek je compleet verkeerde conclusies uit het feit dat mensen hun hersenen van grote kunnen verschillen.
Het ging wel degelijk over de grote van de hypothalamus die verschillend is bij man en vrouw. (euh, standaardmannen en standaardvrouwen )
Bij homoseksuele mannen bleek die dezelfde grootte te hebben als bij vrouwen. Had te maken met de aanwezigheid/afwezigheid van testosteron, reeds in de embryonale fase. (Daarna trouwens ook nog, allé, je kan het allemaal nalezen door op google te zoeken met 'homoseksualiteit en hypothalamus', je kan er ook nog Xq28 bovenop gooien...). Je kan dan kiezen uit duizenden resultaten. Voor de studies zelf zal je Engelstalig moeten gaan. Nederlandstalig heb ik daar persoonlijk weinig over gevonden. Wel verwijzingen naar wetenschappelijke studies, maar niet echt de studies zelf.)

Degene die ik hier reeds eerder aanbracht, voor elk wat wils dus: http://www.holebifederatie.be/downlo...lebiologie.pdf
Oud 17 januari 2004, 15:05   #1949
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
De onnoemelijke homohaat van de Vlaams Blokkers kent hier gewoon geen grenzen. Of beter gezegd van de meeste Vlaams Blokkers, er zijn er nog een aantal die daar niet zo over denken en die homo's gewoon nemen zoals ze zijn. Die hen ook het geluk toewensen.

Beste Bart...

Laat dat onverdraagzaam tuig toch voor wat het is. Zulke mensen(of zal ik eerder zeggen achterlijke mongolen) hebben nog nooit in hun leven een homosexuele man gezien.
Dagboek van een herdershond; anderen onverdraagzaam tuig noemen en hen dan omschrijven als achterlijke mongolen.
Bedoel je hiermee inwoners van Mongolië die ze niet allemaal op een rijtje hebben? Die wat betreft verstandelijke vermogens het equivalent bezitten van de gemiddelde mentaal achtergestelde kanarie?

Citaat:
Ik ben zelf 100% hetero en toch kan ik goed met homo's samenwerken en af en toe eens goed feesten.
Waarmee je dus ff veralgemeent dat het geen naam heeft...
Anderen verwijten dat ze verkeerde projectie aanhangen, om dan meteen over te gaan tot het projecteren van de eigen ik als aannemelijke standaard.

Citaat:
Al die pseudo-conservatieve adepten hebben misschien allemaal zelf homosexuele gevoelens maar durven het niet uiten.
Bewijzen? zou ik zo durven stellen...

Citaat:
Ooit de film "American Beauty" gezien??? Een perfect voorbeeld van hoe de meest van die "hatemongers" hier in elkaar steken. Kop op kerel 8)
O jee, we zijn allen ex-kolonels uit één of ander macho-leger die een stervende nood hebben om een man te kussen
Oud 17 januari 2004, 15:16   #1950
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, merci. Daar zal ik over hebben gekeken. Zal dat eens terug opzoeken.
Amerikaanse en Engelse studies met betrekking tot kinderen die opgroeiden bij lesbische moeders toonden geen enkel negatief effect aan van het lesbisch ouderschap op de psychologische ontwikkeling van de kinderen .

Ook in België werd een dergelijke studie uitgevoerd aan de vakgroep ontwikkelingspsychologie van de V.U.B. bij kinderen geboren in een lesbische relatie.: “De belangrijkste conclusie uit al die gegevens inzake de gezinsrelaties is echter dat kinderen van lesbische moeders zijn opgegroeid in een warm en stimulerend gezinsklimaat. Beide moeders waren nauw betrokken bij de opvoeding en tussen de sociale moeder en het kind bestond een belangrijke hechtingsrelatie. Het door dit onderzoek geschetste beeld van een lesbisch gezin contrasteert scherp met de actuele sociale en juridische actualiteit waarin deze families worden behandeld als eenoudergezinnen.”

Voor meer: VUB onderzoeksgroep ontwikkelingspsychologie

(geen dank )

Citaat:
Het ging wel degelijk over de grote van de hypothalamus die verschillend is bij man en vrouw. (euh, standaardmannen en standaardvrouwen )
Bij homoseksuele mannen bleek die dezelfde grootte te hebben als bij vrouwen. Had te maken met de aanwezigheid/afwezigheid van testosteron, reeds in de embryonale fase.
Bedank, ik zal eens zoeken en wat nalezen alvorens mijn commentaar te spuien, maar op het 1ste zicht lijkt mij dat eender duidelijk aan te tonen dat we te maken hebben met een natuurlijk fenomeen en niet met iets abnormaal.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Oud 17 januari 2004, 15:27   #1951
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bij homoseksuele mannen bleek die dezelfde grootte te hebben als bij vrouwen. Had te maken met de aanwezigheid/afwezigheid van testosteron, reeds in de embryonale fase.
Bedank, ik zal eens zoeken en wat nalezen alvorens mijn commentaar te spuien, maar op het 1ste zicht lijkt mij dat eender duidelijk aan te tonen dat we te maken hebben met een natuurlijk fenomeen en niet met iets abnormaal.
Uiteraard dient dat te worden gecatalogeerd onder "natuurlijke fenomenen", vermits we zelf nu eenmaal binnen het kader van de natuur manifesteren. (De blauwdruk van de hersenen zou vrouwelijk zijn, waardoor het nodig is om enkele wijzigingen door te voeren om tot een mannetje te komen. Wanneer die wijzigingen echter niet gebeuren voor zowel hersenen als geslachtsdelen vormt er zich andersgeaardheid
Ff kort, eenvoudig om lief te blijven voor elkaar en niemand voor het hoofd te stoten... )

Het punt, waar blijkbaar zo enorm veel ophef (zacht uitgedrukt ) om wordt gemaakt, is echter het voortbestaan van een soort, in dit geval de mensensoort, waarbij tot nader order nog steeds een mannetje en een vrouwtje vereist zijn.
Die tot nader order wil toch even toelichten vooraleer er iemand begint over kunstmatige bevruchtingen e.d.; Wanneer het voortbestaan van de soort afhankelijk is van technologisch kunnen houdt dit een enorm gevaar in. Technologie kan namelijk verdwijnen, om 1 duidelijk voorbeeld te geven; vernietigd worden.

Dat dit losstaat van de discussie over adoptie zelf is nogal wiedes, op het eerste gezicht, maar op een bepaald punt in deze thread is het sprake gebracht en alzo geschiedde de apocalyps
Oud 17 januari 2004, 15:53   #1952
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat dit losstaat van de discussie over adoptie zelf is nogal wiedes, op het eerste gezicht, maar op een bepaald punt in deze thread is het sprake gebracht en alzo geschiedde de apocalyps
Bedankt voor de toelichting, hopelijk begrijpen Peace en Rosse Rostock het ook.
In elk geval is het argument m.b.t. de voortplanting nogal idioot daar er (zoals iemand reeds terecht opmerkte) niets is dat homoseksuelen belet om zich voort te planten.
Soit, don't let us stop now, I'm having to much fun. 8)
Oud 17 januari 2004, 15:57   #1953
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bedankt voor de toelichting, hopelijk begrijpen Peace en Rosse Rostock het ook.
In elk geval is het argument m.b.t. de voortplanting nogal idioot daar er (zoals iemand reeds terecht opmerkte) niets is dat homoseksuelen belet om zich voort te planten.
Soit, don't let us stop now, I'm having to much fun. 8)
Ok dan!

Ik bracht ter sprake dat het niet de homoseskueel zelf is die ter discussie stond ivm voortplanting, maar wel de homoseksuele daad, waarmee ik dus bedoel "homoseksualiteit" zelf, een eigenschap van een mens.
En nu hoop ik dat heel die miserie niet opnieuw begint... maar de homoseksuele daad staat haaks op de voortplanting. (de rest is geschiedenis, en kan nagelezen worden in de bundel der verzamelde werken die deze thread uiteindelijk is geworden )
Oud 17 januari 2004, 20:02   #1954
Peace
Europees Commissaris

Peace's schermafbeelding

Standaard

bartje,

Ik heb je voorgaande postings gelezen en ga er niet stuk per stuk op antwoorden.

Hetgeen jij schrijft wordt steeds gekker.

Eigenlijk wilde ik vanaf vandaag, proberen jouw op een waardige manier te antwoorden zonder homofobe uitspraken of zoiets. Jij maakt dit echter onmogelijk. Meer zelfs. Als ik de laatste postings van jou lees moet ik echt beginnen te denken dat je geestesziek bent. Dit heeft niets met je homofiele neigingen te maken maar puur met de aard van hoe jij antwoord.
Volgens mij ben jij niet de persoon die een positief beeld van de homo wereld kan vertolken.
Ik schreef reeds eerder dat jij zelf het bewijs bent waar je naar vraagt, maar dat wil jij niet inzien.

Als je werkelijk iets positiefs voor alle homosexuelen wilt doen, geef ik je de goede raad om beter niets meer te doen. Want de indruk die jij achterlaat is denk ik niet echt representatief voor andere homosexuelen.

Aanvaard hetgeen ik nu geschreven heb eens niet als een schamp op jou, maar als een welgemeende raad.
Oud 17 januari 2004, 20:10   #1955
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Hou toch gewoon je KOP, Peace!

Respect opbrengen voor anderen is jou blijkbaar nooit bijgebracht. Over opvoeding gesproken!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2004, 20:13   #1956
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Peace....met mensen als u in een regering is WO II zo weer realiteit. Shame on You!
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2004, 20:14   #1957
Peace
Europees Commissaris

Peace's schermafbeelding

Standaard

Dies,

Citaat:
Citaat:
Peace schreef:

Begrijp of wil je de zin van die denkpiste niet begrijpen?

Ik wil daar enkel mee aangeven dat nog alle mogelijkheden open zijn m.b.t. de oorzaak van waarom er mannen zijn die met vrouwenhersens geboren worden.
Ik weet het niet en nog niemand weet het. Daarom is het ook enigzins voorbarig en kortzichtig van jou om mijn denkpiste zondermeer onnozel te noemen.

Dit gegeven speelt ook geen echte rol in deze discussie. Jullie leiden steeds maar af naar de orzaak van homofilie terwijl dit gegeven totaal niet relevant is voor deze topic.
Het gaat er om of homo's kinderen zouden mogen adopteren.
De geestestoestand van homo's is belangrijk, maar niet wat tot die geestestoestand geleid heeft.
Oud 17 januari 2004, 20:15   #1958
Seba
Europees Commissaris

Standaard

ach, laat Peace maar doen,

hij is het typevoorbeeld van een door de maatschappij uitgestoten onderschoolde werkloze VB-stemmer, niets nieuws onder de zon
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2004, 20:23   #1959
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
bartje,

Ik heb je voorgaande postings gelezen en ga er niet stuk per stuk op antwoorden.

Hetgeen jij schrijft wordt steeds gekker.

Eigenlijk wilde ik vanaf vandaag, proberen jouw op een waardige manier te antwoorden zonder homofobe uitspraken of zoiets. Jij maakt dit echter onmogelijk. Meer zelfs. Als ik de laatste postings van jou lees moet ik echt beginnen te denken dat je geestesziek bent. Dit heeft niets met je homofiele neigingen te maken maar puur met de aard van hoe jij antwoord.
Volgens mij ben jij niet de persoon die een positief beeld van de homo wereld kan vertolken.
Ik schreef reeds eerder dat jij zelf het bewijs bent waar je naar vraagt, maar dat wil jij niet inzien.

Als je werkelijk iets positiefs voor alle homosexuelen wilt doen, geef ik je de goede raad om beter niets meer te doen. Want de indruk die jij achterlaat is denk ik niet echt representatief voor andere homosexuelen.

Aanvaard hetgeen ik nu geschreven heb eens niet als een schamp op jou, maar als een welgemeende raad.
Jij hebt me gewoon geen raad te geven en mijn inzet voor holebi's wordt alleen maar groter op; hoe komt het anders dat ik bij véél mensen een vertrouwenspersoon ben. Zelfs op mijn werk.

Dus aanvaard jij misschien eens dat er gewoon geen bewijzen zijn.

En je geeft me wel zogezegde raad maar ondertussen zeg je wel dat ik geestesziek zou zijn. Komaan hé zeg.

Hou aub je commentaar voor je eigen.

Oud 17 januari 2004, 20:24   #1960
bartje
Minister-President

Standaard

Met deze laatste topic is het toch wel héél duidelijk... Een homohater van het grootste formaat die voor niets of niemand respect heeft behalve voor zijn eigen zoniet moet je eraan geloven met de grofste verwijten.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be