|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  22 juli 2012, 18:07 | #19761 | 
| Banneling Geregistreerd:  7 april 2011 Locatie: Vlamderen! 
				 |   | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 18:36 | #19762 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 18 mei 2005 Locatie: Limburg 
				 |   Citaat: 
  Die vliegtuigen van scorpio wil ik toch wel eens zien, die hebben dus helemaal geen snelheid nodig om op te stijgen, de VTOL-techniek kan naar de prullemand.  (in Wiki staat het groundeffect toch netjes uitgelegd: ) http://en.wikipedia.org/wiki/Ground_effect_(aircraft) 
				__________________ De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 | |
|   |   | 
|  22 juli 2012, 18:38 | #19763 | ||||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 januari 2009 
				 |   Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
 En die phi ? waar jullie niet eens van weten waarom je het erbij sleept . 
				__________________ De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. | ||||
|   |   | 
|  22 juli 2012, 18:40 | #19764 | 
| Banneling Geregistreerd:  5 juli 2011 
				 |   | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 18:42 | #19765 | 
| Banneling Geregistreerd:  9 juli 2011 Locatie: Google het! 
				 |   Ik ook!! Ik wil ook op de negeerlijst van River_Achaaaiaiaiaoaiaiaia | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 18:47 | #19766 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 januari 2009 
				 |   Citaat: 
 Maar goed als u graag geloofd in duizenden mensen die hun overheid helpen bij het verbergen van een massamoord op de eigen bevolking , moet u dat zelf weten. En dat al meer dan 10 jaar lang. In heel Washington DC zullen ze keihard lachen wanneer u als buitenstaander even komt vertellen dat hetgeen zij zagen niet klopt. En nog iets , u heeft helemaal geen officiële kanalen nodig om de verhalen van betrokkenen te horen , je kunt ze ook gewoon rechtstreeks benaderen. 
				__________________ De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. | |
|   |   | 
|  22 juli 2012, 19:02 | #19767 | ||
| Minister-President Geregistreerd: 30 juli 2007 
				 |   Citaat: 
 Citaat: 
 | ||
|   |   | 
|  22 juli 2012, 19:16 | #19768 | ||||||
				 |   Citaat: 
  schreef-insinueer ik dat ergens ? Waarom schrijf je niet dat @ Scorpio totaal verkeerd is met zijn bewering ? bvb... Citaat: 
 Citaat: 
   Citaat: 
 Een "indirect betrokkene" heb ik hier al gepost die was luchtverkeersleider en heeft jarenlang die (gekaapte) routinevluchten van Boston naar de Westkust gedaan, en kent dus perfect de materie ook de onderscheppingsvluchten en de oefeningen enz.... Citaat: 
  (daarom vind ik die site ook niet taktisch genoeg voor typetjes gelijk gij) Citaat: 

__________________ De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 juli 2012 om 19:26. | ||||||
|   |   | 
|  22 juli 2012, 19:20 | #19769 | 
				 |   Sorry maar, wat moet ik uit die post nu precies leren, of wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Je links blijven maar hameren op dat die deur volgens de CVR dicht was gedurende de hele vlucht, terwijl mijn bron juist aangeeft dat die parameter helemaal niet gemeten werd. De deur wordt dus ALTIJD als 'dicht' aangegeven. | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 19:32 | #19770 | ||||
				 |   Citaat: 
 Er is wel degelijk een deursensor die dit open en dicht registreerd naar de FDR , volgens dat forum. En ik denk dat die het moeten weten. De csv.file is onderzocht en er staat een FLT DECK DOOR parameter in, dus met reden, dat een timing van 4 sec moet voorbij zijn vooraleer een door open geregistreerd wordt wisten de forummers eerst niet, daarom is die Edit to add:.... later bijgevoegd. Verder: Citaat: 
  ). En het was maar sprake van 90 minuten geregistreerde vlucht, dus het is perfect mogelijk dat binnen die 90 minuten de deur nooit niet langer als 4 seconden open stond, mss dat het af en toe eens gebeurd op een 4 hr vlucht maar op 90 minuten... mij eender hé. ik citeer nog eens (waarom lees je het niet zelf? ) Citaat: 

__________________ De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 juli 2012 om 19:59. | ||||
|   |   | 
|  22 juli 2012, 19:49 | #19771 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 januari 2004 Locatie: Antwerpen 
				 |   Citaat: 
  ik wist helemaal niet dat er 5 kapingen waren  Citaat: 
 ik heb de tijden hier meermaals geplaatst tss het doorgeven van de hijackings en de crashes van een werd zelfs pas melding gemaakt nadat ie was gecrashed diegene waarvan men het langst wist, was hoog en al een twintigtal minuten...  
				__________________ sus antigoon  pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 22 juli 2012 om 19:50. | ||
|   |   | 
|  22 juli 2012, 19:58 | #19772 | 
| Minister Geregistreerd: 24 oktober 2008 
				 |   Klopt volledig, voor de wingtip vortices maar dat is maar 1 effect dat optreed bij grondeffect (winglets bootsen dit effect ook na) inderdaad heel merkbaar bij lage snelheid en een grote aanvalshoek. Bij landen en opstijgen dus, daarom kun je ook zo mooi lang uitflaren bij het landen. Een ander effect is dat de grond gaat meespelen bij de snelheid dat de lucht onder uw vleugel gaat. De lucht die uiteraard trager onder de vleugel dan over de vleugel gaat (en zo lift geeft, zie Bernoulli voor meer uitleg) wordt om het simpel te zeggen door de grond vertraagd en creëert zo meer lift (luchtkussen effect, al is het uiteraard geen luchtkussen) plus je krijgt ook nog eens een ram-effect onder de vleugel. Hoe groter uw draagvlak en hoe hoger uw snelheid, hoe feller dit effect is. Kom nu niet zagen dat dit niet waar is, ik heb er vaak genoeg mee gespeeld, tegen 230kph op 1,5meter van de grond en mijn stick bijna tussen mijn knieën, in een zwever. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 22 juli 2012 om 20:07. | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 20:04 | #19773 | 
| Banneling Geregistreerd: 19 juni 2012 
				 |   | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 20:08 | #19774 | |
				 |   Citaat: 
 phi waar we niet eens van weten???????? lol. JIJ wist er niks van. Niet dat dat erg is maar doe effe normaal man. En waarom ik het er bij sleep????? WEER laat je zien dat je de postings niet eens leest! maar goed.Ik zal je zeggen waarom ik het er bij sleep. OMDAT ER OVERDUIDELIJK UIT BLIJKT DAT JIJ DE POSTINGS NIET EENS GOED LEEST!!!!!!! Nog een keer? OMDAT ER OVERDUIDELIJK UIT BLIJKT DAT JIJ DE POSTINGS NIET EENS GOED LEEST!!!!!!! man o man wat is dit voor gast? | |
|   |   | 
|  22 juli 2012, 20:11 | #19775 | 
| Banneling Geregistreerd:  5 juli 2011 
				 |   | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 20:12 | #19776 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 januari 2004 Locatie: Antwerpen 
				 |   Phi heeft idd nul,nul met 9/11 te maken next  
				__________________ sus antigoon  pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 20:15 | #19777 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 20:18 | #19778 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  22 juli 2012, 21:39 | #19779 | ||
				 |   Citaat: 
 Citaat: 
 Maar laat ons ophouden met te citeren van sites links of rechts waar we dan proberen om mekaar te bestoken met door anderen geopperde 'feiten' die ons standpunt steunen. Laat ons eens kijken naar het betreffende document, de daadwerkelijke data van de FDR voor die deur: http://www.warrenstutt.com/AAL77FDRDecoder/OutputFiles/ Vierde regel. Da's het exacte document waar het hier allemaal om te doen is. Download het even, en bekijk het eens. En lo and behold, de deur staat er inderdaad op als steeds gesloten. Maar hier komt ie: kijk naar de time stamps (kolommen 'GMT hours', 'GMT minutes' en 'GMT seconds'). Dan zie je dat deze data *iets* meer weergeven dan alleen maar vlucht 77. Dit is namelijk de volledige uitdraai van die FDR, waar de data van de 42 uur(!) voorafgaand aan de crash opstaan. En wat blijkt? Volgens die FDR is tijdens die 42 uur die deur GEEN ENKELE KEER open geweest. De hele '4 seconden' regel verklaart dit niet: je gaat mij niet wijsmaken dat tijdens die hele periode die deur nooit langer dan 4 seconden open is geweest, zeker niet als je weet dat in de opgenomen data ook de tijd aan de grond tussen twee vluchten in zit, en aan de grond zo'n deur (zeker voor 9/11, zelfs vandaag nog) vaak meer open dan dicht is. We kunnen dan twee mogelijke conclusies trekken: OF -de piloten die het vliegtuig in het Pentagon gevlogen hebben zaten al 42 uur in die cockpit, hadden hun boterhammekes meegebracht, plasten die tijd uit het raam en deden hun grote boodschap in hun lege brooddoos; OF -die indicator die zegt of de deur open of dicht is was niet aangesloten op de FDR, zoals ik eerder al meldde, en zoals ook al door anderen gemeld werd. Wat lijkt jou het meest logische? Laatst gewijzigd door Scorpio : 22 juli 2012 om 21:55. | ||
|   |   | 
|  22 juli 2012, 21:49 | #19780 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   |