![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Was de algemeen directeur van de scholengroep. Enkele berichten stipte ik het reeds aan: de top van de scholengroep doet er alles aan om de ouders op hun wenken te bedienen. Een sterk signaal ten voordele van de leraren en in het bijzonder die juf is er vanuit de top niet gekomen. Aldus hebben de hoofddoekjes een morele overwinning behaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 16 juli 2013 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die 1 miljoen mensen zijn trouwens keihard uitgelachen door de politiek. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 juli 2013 om 22:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een boek over de zaak-Dutroux heeft gelezen en zich dus een beetje geïnformeerd heeft, weet dat de onvrede die toen een concrete gestalte aannam niet zomaar uit de lucht kwam vallen. Daarenboven blijkt het dossier-Dutroux wel heel lijvig. En ook bijzonder bezwarend.
In niets te vergelijken met de krijsende hoofddoekjes die een juf niet alleen beschuldigen maar ook al veroordeelden nog voor er ook maar een concreet element door de directie of het parket was onderzocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik snap dat jij als overtuigd Vlaams rk lichtvaardig over kindermisbruik zal denken, maar even schakelen Jan, anderen nemen dat soort misdrijven wel zeer serieus. Oordelen doet uiteindelijk de rechter trouwens. Al gaat ook dat regelmatig mis in dit land. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 juli 2013 om 23:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1969 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van kindermisbruik is hier helemaal geen sprake. Uw uitspraken zijn wansmakelijk en leugenachtig! Laatst gewijzigd door giserke : 16 juli 2013 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch straf dat ik op 17 juni, exact een maand geleden, al doorhad dat dit zaakje stonk he?
Nog voor er een onderzoek kwam, wist ik al hoe de zaak in elkaar zat. Wie schuldig en onschuldig is. En dat allemaal door de politiek correcte oogkleppen af te zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kwam hier gewoon aanzetten met typische racistische uitlatingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 16 juli 2013 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die fanatiekelingen zouden ze moeten deporteren naar het land van herkomst, en t'is gelijk welke toekomstperspectief zij daar maar kunnen hebben. Maar die waardeloze mensen (die haatdragende fanatiekelingen) kunnen we missen als kiespijn. Er is hier in onze maatschappij geen plaats voor hen, en diegenen die hun plaats vrijhouden, zijn eigenlijk al even crimineel.
![]() |
#1978 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1979 | |
|
![]() Citaat:
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 16 juli 2013 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei Magni!
Je beseft toch wel dat je nu 'n islamofobe racist bent?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |