Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 21 juni 2011, 19:25   #1
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard Verbod op praatverbod zonder redenen.

Geachte Maarten Malaise,

Hiermee had ik graag voorstel gedaan om de moderatoren te verbieden praatverbod toe te passen zonder deftige redenen. In plaats daarvan zouden ze de forumregels kunnen respecteren en een paar forummers (o.a. ex-Sus Iratus en circe) permanent verbannen samen met hun dubbelnicks doordat ze hun ban omzeilen.

Trouwens:
graag had ik meer uitleg gevraagd over "forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)". Waarover gaat het precies? Want ik zie alleen maar 1 voorbeeld: gerechtelijke stappen. Wat betekent "bedreiging" in die zin?


Alvast bedankt!

QuasiX

P.S. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom Wisord en corse verbannen zijn en voor hoelang?

P.P.S. Op welke manier worden moderatoren verkozen? M.a.w., mag ik me zomaar als kandidaat-moderator voorstellen of welke voorwaarden moet men voldoen om een moderator te kunnen worden?

P.P.P.S. Zou een moderator mij zomaar mogen verbannen doordat de moderatie baas is over het forum en beslist dus?

Graag een antwoord of een permanente ban aub.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 juni 2011 om 19:44.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:36   #2
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Geachte Maarten Malaise,

Hiermee had ik graag voorstel gedaan om de moderatoren te verbieden praatverbod toe te passen zonder deftige redenen. In plaats daarvan zouden ze de forumregels kunnen respecteren en een paar forummers (o.a. ex-Sus Iratus en circe) permanent verbannen samen met hun dubbelnicks doordat ze hun ban omzeilen.

Trouwens:
graag had ik meer uitleg gevraagd over "forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)". Waarover gaat het precies? Want ik zie alleen maar 1 voorbeeld: gerechtelijke stappen. Wat betekent "bedreiging in die zin"?


Alvast bedankt!

QuasiX

P.S. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom Wisord en corse verbannen zijn en voor hoelang?

P.P.S. Op welke manier worden moderatoren verkozen? M.a.w., mag ik me zomaar als kandidaat-moderator voorstellen of welke voorwaarden moet men voldoen om een moderator te kunnen worden?

P.P.P.S. Zou een moderator mij zomaar mogen verbanen doordat de moderatie baas is over het forum en beslist dus?

Graag een antwoord of een permanente ban aub.
Tja..aangezien ze zelden antwoord geven, zeker oponbegrijpelijk gebrabbel..dag en tot ziens ?
Eigenzinnig is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:42   #3
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Tja..aangezien ze zelden antwoord geven, zeker oponbegrijpelijk gebrabbel..dag en tot ziens ?
Zelden antwoord geven betekent nog niet dat ik geen melding of voorstel mag posten en dat ze geen antwoord geven.

En ik begrijp eerlijk gezegd je "tussenkomst" niet. Ben je aan het spammen?
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:46   #4
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

volgens ik las in K&K -bans is Wisord gebannen omdat hij met een aanklacht dreigde ivm racisme

van Corse weet ik niks
eno2 is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:47   #5
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Zelden antwoord geven betekent nog niet dat ik geen melding of voorstel mag posten en dat ze geen antwoord geven.

En ik begrijp eerlijk gezegd je "tussenkomst" niet. Ben je aan het spammen?
Wat betekend 'de moderatoren verbieden van een praatverbod toe te passen zonder deftige reden'?

Verklaar even de zin en zeg eens wat volgens jou een deftige reden is ? ( van rechtse signatuur zijn ofzo?)

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 21 juni 2011 om 19:48.
Eigenzinnig is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:53   #6
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
volgens ik las in K&K -bans is Wisord gebannen omdat hij met een aanklacht dreigde ivm racisme
Wie had het gepost en over welke aanklacht gaat het? Wie dreigde Wisord i.v.m. racisme?

Citaat:
van Corse weet ik niks
Bedankt voor de info.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:54   #7
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Wat betekend 'de moderatoren verbieden van een praatverbod toe te passen zonder deftige reden'?
Dat zal Maarten Malaise wel begrijpen. *KNIP*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Citaat:
Verklaar even de zin en zeg eens wat volgens jou een deftige reden is ? ( van rechtse signatuur zijn ofzo?)
O.a. ban omzeilen.
Verklaar even, waarom je geïnteresseerd bent.

Laatst gewijzigd door Akira : 22 juni 2011 om 00:35.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:55   #8
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

En hups , weer een persoonlijke belediging...
manta is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:56   #9
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En hups , weer een persoonlijke belediging...
Weer spam en smileys.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:58   #10
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Weer spam en smileys.
Weer uw teksten aanpassen...
manta is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:11   #11
Arouet
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Berichten: 462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Geachte Maarten Malaise,

Hiermee had ik graag voorstel gedaan om de moderatoren te verbieden praatverbod toe te passen zonder deftige redenen. In plaats daarvan zouden ze de forumregels kunnen respecteren en een paar forummers (o.a. ex-Sus Iratus en circe) permanent verbannen samen met hun dubbelnicks doordat ze hun ban omzeilen.

Trouwens:
graag had ik meer uitleg gevraagd over "forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)". Waarover gaat het precies? Want ik zie alleen maar 1 voorbeeld: gerechtelijke stappen. Wat betekent "bedreiging" in die zin?


Alvast bedankt!

QuasiX

P.S. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom Wisord en corse verbannen zijn en voor hoelang?

P.P.S. Op welke manier worden moderatoren verkozen? M.a.w., mag ik me zomaar als kandidaat-moderator voorstellen of welke voorwaarden moet men voldoen om een moderator te kunnen worden?

P.P.P.S. Zou een moderator mij zomaar mogen verbannen doordat de moderatie baas is over het forum en beslist dus?

Graag een antwoord of een permanente ban aub.
1)Wisord heeft samen met zijn dubbelnicks een permaban gekregen, hij is nog even terug geweest met 3 andere nicks maar ook die werden onmiddellijk verwijdert. Ik dacht dat zijn ban iets te maken had met het dreigen met een
klacht zoals hierboven al is gemeld.

2)Ik meen hier enkele maanden terug te hebben gelezen dat de moderatie niet weigerachtig staat tegenover versterking van hun team, wat de voorwaarden betreft kan je hen misschien best eens PM'en als je geïnteresseerd bent. Ik veronderstel dat de eisen om moderator te worden voornamelijk te maken hebben met zich neutraal opstellen maar er zijn misschien nog andere vereisten.

Wat betreft je opmerking over het dubbelnick probleem, de moderatie heeft hier enkele maanden terug maatregelen aangekondigd om proberen die situatie te ontmijnen. Vandaag moeten we helaas vaststellen dat deze maatregelen voorlopig niet voldoende zijn om van I&I terug een aangenaam en interessant forum te maken. Het is daarom ook dat ik tegenwoordig eigenlijk nooit nog iets lees in I&I en het godsdienst en levensovertuiging subforum. Ik weet op voorhand dat het toch weer een partijtje moddergooien wordt tussen arti, filo, wisord,... en langs de andere kant circe, sus en hun medestanders. Ik zie het niet echt gebeuren dat die 2 groepen ooit nog verzoent gaan worden en vrees dat extra maatregelen van de moderatie niet gaan helpen om het probleem op te lossen.
Arouet is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:11   #12
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Weer uw teksten aanpassen...
Inderdaad; in plaats van forumleden te schelden en "gek" te heten.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:15   #13
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Wie had het gepost en over welke aanklacht gaat het? Wie dreigde Wisord i.v.m. racisme?


Bedankt voor de info.
Dat lijkt iets typisch te zijn voor de clan 'wisord' hypocrisie en liegen..

Doen alsof men de draad van Maarten niet gelezen heeft maar wel de klacht direct aan Maarten richten..toeval zeker ?

P.S. ik heb een persoonlijke belediging/aanval gerapporteerd..ik ben dat extreemlinks getrol spuugzat, dat maar één doel heeft en dat is fora waar voor hun onacceptabele meningen op voorkomen ten gronde te richten..
Eigenzinnig is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:16   #14
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

wtf ... nog altijd ...of opnieuw ...

... geen wonder dat dit land niet vooruitgaat
CyberpunX is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:20   #15
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
wtf ... nog altijd ...of opnieuw ...
Lang geleden, cyber. (sedert 11 mei).

Citaat:
... geen wonder dat dit land niet vooruitgaat
Mijn fout, inderdaad. Ik zou je moeten schelden.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 juni 2011 om 20:29.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:22   #16
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Dat lijkt iets typisch te zijn voor de clan 'wisord' hypocrisie en liegen..
clan "wisord"?
Hypocrisie?

Citaat:
Doen alsof men de draad van Maarten niet gelezen heeft maar wel de klacht direct aan Maarten richten..toeval zeker ?
Welke draad? Ik lees niks meer, behalve de status "Banneling".

Citaat:
P.S. ik heb een persoonlijke belediging/aanval gerapporteerd..ik ben dat extreemlinks getrol spuugzat, dat maar één doel heeft en dat is fora waar voor hun onacceptabele meningen op voorkomen ten gronde te richten..
ok.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:28   #17
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik zou je moeten schelden.
huh ? "Schelden"?
Daarmee bedoel je zeker niet 'omhelzen na afwezigheid'

Ik kom hier nog eens binnen, je kan me moeilijk kwalijk nemen dat dit 'opvalt'. Net ook op dat topic van Maarten gestoten, ik zou dat geduld niet hebben.

En nu ga ik de 'donate' knop zoeken.
CyberpunX is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:31   #18
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
huh ? "Schelden"?
Daarmee bedoel je zeker niet 'omhelzen na afwezigheid'
Wat deed je sedert 11 mei tot nu toe, cyber? Zat je aan je pc aan het wachten totdat ik deze draad begon om erop te reageren? Wiens dubbelnick ben je?

Citaat:
Ik kom hier nog eens binnen, je kan me moeilijk kwalijk nemen dat dit 'opvalt'. Net ook op dat topic van Maarten gestoten, ik zou dat geduld niet hebben.
Wie ben je?

Citaat:
En nu ga ik de 'donate' knop zoeken.
En nu ga je vertellen wie je bent.
QuasiX is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:35   #19
Arouet
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Berichten: 462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
clan "wisord"?
Hypocrisie?


Welke draad? Ik lees niks meer, behalve de status "Banneling".


ok.
Het gaat over de draad racisme op politics? in het forum binnenland. (ik vind hem daar persoonlijk ook een beetje raar geplaatst) Ik zou me als ik jou was wel enkel beperken tot de eerste paar blz want daarna ontaard het toch weer in een verbaal potje moddergooien tussen de 2 kampen.
Arouet is offline  
Oud 21 juni 2011, 20:38   #20
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arouet Bekijk bericht
1)Wisord heeft samen met zijn dubbelnicks een permaban gekregen, hij is nog even terug geweest met 3 andere nicks maar ook die werden onmiddellijk verwijdert. Ik dacht dat zijn ban iets te maken had met het dreigen met een
klacht zoals hierboven al is gemeld.
Wat is zijn dubbelnick? Hoezo, 3 dubbelnicks?
Kunt u dat ook staven met argumenten dat hij heeft gedreigd. De moderatie heeft dit tot nu toe nog niet kunnen bewijzen.

Citaat:
2)Ik meen hier enkele maanden terug te hebben gelezen dat de moderatie niet weigerachtig staat tegenover versterking van hun team, wat de voorwaarden betreft kan je hen misschien best eens PM'en als je geïnteresseerd bent. Ik veronderstel dat de eisen om moderator te worden voornamelijk te maken hebben met zich neutraal opstellen maar er zijn misschien nog andere vereisten.
Neutraal zeg je. Ik ken dan al 1 moderator die niet thuishoort in de neutrale kliek. Let er maar eens op.

Citaat:
Wat betreft je opmerking over het dubbelnick probleem, de moderatie heeft hier enkele maanden terug maatregelen aangekondigd om proberen die situatie te ontmijnen. Vandaag moeten we helaas vaststellen dat deze maatregelen voorlopig niet voldoende zijn om van I&I terug een aangenaam en interessant forum te maken. Het is daarom ook dat ik tegenwoordig eigenlijk nooit nog iets lees in I&I en het godsdienst en levensovertuiging subforum. Ik weet op voorhand dat het toch weer een partijtje moddergooien wordt tussen arti, filo, wisord,... en langs de andere kant circe, sus en hun medestanders. Ik zie het niet echt gebeuren dat die 2 groepen ooit nog verzoent gaan worden en vrees dat extra maatregelen van de moderatie niet gaan helpen om het probleem op te lossen.
Ik heb filo en artisjok nooit met modder zien gooien. Sterker nog, die twee staan altijd heel sterk in hun schoenen. En dat weet de moderatie best door het feit dat die twee niet gauw banpunten ontvangen.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 juni 2011 om 20:39.
suqar_7loe is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be