Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2024, 22:53   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Of hebben die Vlaamse partijen het recht niet om te beslissen dat zij met een racistenclub niet willen besturen ?
Maar met Vooruit willen ze dan wel besturen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 23:46   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat 'waarom' is al zonneklaar sinds 1992.

Nee... dat is het verhaaltje voor de conspirationisten, en diegenen die op 28 december geboren zijn.

Ja ? Ik kan me een De Wever of een Mahdi, een De Bleeker of een Rouseau écht niet voorstellen in geitenwollensokken. En dat zijn allemaal voorzitters die rotsvast geloven in de noodzaak van een cordon sanitaire. Uit overtuiging.

Jammer dat er in elke partij wel wat crypto-Blokkers rondkruipen die achter de rug van hun partijleiding het licht van de zon ontkennen en toch de Blokkers willen verdedigen.
"Het moet en zal uit morele overtuiging zijn", is uw eeuwige credo, terwijl ieder individu met meer dan 2 hersencellen goed weet dat het CS uit zelfbehoud is. De rechtervleugel van uw eigen vld is trouwens ronduit tegen het cordon (dixit politicoloog Nicolas Bouteca)

https://www.demorgen.be/lokale-verki...anst~b082ad3d/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2024, 03:36   #43
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ? Ik kan me een De Wever of een Mahdi, een De Bleeker of een Rouseau écht niet voorstellen in geitenwollensokken. En dat zijn allemaal voorzitters die rotsvast geloven in de noodzaak van een cordon sanitaire. Uit overtuiging.
Eerlijk? Je reageert te geobsedeerd op de hedendaagse realiteit, Panda.
Heel misschien was de oorspronkelijke initiële bedoeling van die kaltstellungs-politiek ooit uit goed bedoelde overtuiging.
Heel misschien.

Vandaag is het -mijns inziens- eerder om geen Vlonderse postjes te moeten gaan delen met een ander politiek groepje dat ondertussen qua maturiteit degelijk gegroeid is.
De oorspronkelijke ouw krokodillen van Gefreiter Dillen & Co zijn al lang dood, net zoals de participanten van de Wannsee Conferentie. Het volgend blik ouw krokodillen zoals De Winter zijn het bijna ook.

Tijd om mentaal ne keer diep te ademen, vriend Panda ...of wacht ge liever tot ge zelf een ouw dooi krokodil zijn? Dat herhalend oprispend maagzuur gaat je niet helpen.
Zeg dakket gezegd ep!
Je persiste et signe. Je m'appelle Jay-P.

Diepzinnig gelul vanwege een geëmigreerde Belgenlandse Brabander uit de rand rond Brussel.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be