![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Was het niet maart 2022 een vat ruwe olie +/- 140 Euro en nu de prijs zowat gehalveerd +/-77 Euro voor een vat .....en hoeveel is de prijs aan de pomp gezakt ......bijna niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flikken, al voorgehad.
Als ik eens uitzonderlijk met mijn oldtimer ga werken, omdat mijn reguliere wagen defect is bv, spreek ik met mijn schoonzus af dat ik bij haar ga/geweest ben als de flikken me tegenhouden. ![]()
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wij betalen nu al 85 MILJOEN euro MEER aan verkeersbelasting/wegentaks dan vorig jaar! ![]() Ze krijgen er maar niet genoeg van om de bevolking te pesten en te pluimen voor hun bodemloze put. Citaat:
Werken maar, domme vlaming en met de fiets want de politiek zorgt er wel voor dat de auto voor het plebs onbetaalbaar wordt! ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 8 juni 2023 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Wat krijgen particulieren vandaag voor een premie op een electrische wagen, of 0 g/km CO2- (geen) uitlaat en dus nul schadelijke uitlaatgassen?
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 8 juni 2023 om 12:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat sleur je weer ouwe koeien uit de sloot? 2011..... ![]() En dat heeft niet eens iets te maken met de discriminatie van de verkeersbelasting.. Citaat:
Bouw eens fatsoenlijke zinnen. Je bedoelt dat de belastingbetaler tot 300 miljoen extra moest ophoesten voor ecopremies van diesels waardoor er meer omgevingslucht verpest werd? En wie was de schuldige? De dieselrijder of de politieke dieven die ecopremies gaven die de belastingbetaler moest ophoesten voor diesels met meer vervuiling? ![]() Bescherming van het milieu tegen luchtvervuiling door ecopremies te geven aan diesels met meer luchtvervuiling... ![]() Citaat:
![]() Dus gaan ze, net zoals in 2012, ook weer terugkomen van elektrische voertuigen? Net zoals de diesels: eerst promoten en zelfs premies geven met drogredenen om dan te kunnen uitmelken met andere drogredenen. ![]() De discriminatie NU door onderscheid te maken tussen brandstofwagens en elektrische brol voor verkeersbelasting en die steeds stijgende diefstal gaat de belastingbetalers wél aan....en politiekers vergeten nogal eens dat dat ook kiezers zijn.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |