Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2015, 10:42   #441
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Die foto van u!!! Meent u dat nu werkelijk? Zou die man door u willen geholpen worden? Dit is toch niet geloofwaardig meer?
Mogelijk post hij onder een andere naam maar "Fiscoman" heeft al een jaar niks meer gepost.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 21:45   #442
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard Het tij begint te keren.

"Hierbij kom ik terug op dit dossier,

Het goede nieuws is dat klacht met burgerlijke partijstelling gebeurde in uw beider naam, afgelopen vrijdag in handen van onderzoeksrechter Kris LAVENS, Rechtbank van Eerste Aanleg te MECHELEN.

Het onderzoek is trouwens rond en de onderzoeksrechter denkt weldra te kunnen afsluiten en het dossier over te kunnen maken aan het Parket voor vordering. Wij zouden dus relatief snel aan de benodigde informatie kunnen raken."


Dit goede nieuws mocht ik vandaag ontvangen.
Er gaan er een paar in Ciney en Namen zenuwachtig worden....op zijn minst ontslag wegens grove beroepsfouten .... zou toch mogen hé, wees eerlijk...
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 06:33   #443
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
..op zijn minst ontslag wegens grove beroepsfouten .... zou toch mogen hé, wees eerlijk...
Ik dacht dat het in die milieus promotie betekende....

In Frankrijk:

https://fr.wikipedia.org/wiki/Fabric...Son_avancement

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2015 om 06:35.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 08:59   #444
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik dacht dat het in die milieus promotie betekende....

In Frankrijk:

https://fr.wikipedia.org/wiki/Fabric...Son_avancement
Verdorie, een Wiki over deze affaire! Dat is nu nog eens een schitterend idee!
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 11:48   #445
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
"Hierbij kom ik terug op dit dossier,

Het goede nieuws is dat klacht met burgerlijke partijstelling gebeurde in uw beider naam, afgelopen vrijdag in handen van onderzoeksrechter Kris LAVENS, Rechtbank van Eerste Aanleg te MECHELEN.

Het onderzoek is trouwens rond en de onderzoeksrechter denkt weldra te kunnen afsluiten en het dossier over te kunnen maken aan het Parket voor vordering. Wij zouden dus relatief snel aan de benodigde informatie kunnen raken."


Dit goede nieuws mocht ik vandaag ontvangen.
Er gaan er een paar in Ciney en Namen zenuwachtig worden....op zijn minst ontslag wegens grove beroepsfouten .... zou toch mogen hé, wees eerlijk...
Ik hoop dat er nu eindelijk toch eens schot in de zaak komt.
Dikke proficiat aan de zoon.
P.S. bij mij staat de Jaak allang op de negeerlijst......'t forumlezen is sindsdien een pak trollozer
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 12:02   #446
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Ik hoop dat er nu eindelijk toch eens schot in de zaak komt.
Dikke proficiat aan de zoon.
P.S. bij mij staat de Jaak allang op de negeerlijst......'t forumlezen is sindsdien een pak trollozer
Bedankt alvast voor de complimenten aan mijn zoon.
Nu moet ik toch ook even heel fier naar mijn vrouwke wijzen. Zo goed als geen enkele normale mens overleeft zoiets. Harde tante...
Verder heb ik geleerd om met alle soorten mensen om te gaan. Jaakskes leg ik met trosjes tussen de boterham.

En de zaak, ik denk dat we nu mogen spreken van weken of maanden.
Het zou wel kunnen dat dit een record wordt. Een geschil met financiën opgelost binnen de 10 jaar, nooit eerder vertoont.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 23:02   #447
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard Nu zorg ik zelf voor vertraging!

Even de inzet goed lezen.

Heel het onderzoek is afgerond - alleen ontbreekt nu - naar aanleiding van mijn burgerlijke partijstelling nog een verhoor.
Hopelijk kan dit snel gebeuren en krijgen we toegang tot de eenvoudige informatie die het ambtenarenkorps uit Namen weigerde te onderzoeken.
Ik gebruik hier duidelijk het woord 'weigeren' gezien de informatie gekend was en enkel diende geverifieerd te worden.

Is dat misdadig of is dat gewoon domheid? Begin 2010 een verklaring naar Financiën Namen doorsturen met tientallen verwijzingen/bewijzen - plus personen die de verklaring kunnen bevestigen en daar vervolgens helemaal NIKS mee aanvangen?

Is het misdadig of gewoon domheid van Financiën Namen om vervolgens de informatie te weigeren uit welk dossier die absurde personenbelasting is gedestilleerd?

Waarom is met alle informatie die gedurende 6 jaar naar Financiën Namen is gestuurd helemaal niks gedaan en heeft men met alle macht getracht deze informatie buiten hun dossier te houden?

Is dit België of is dit Centraal Afrika?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Vertraging.jpg‎
Bekeken: 223
Grootte:  52,2 KB
ID: 100599  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 14:37   #448
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Even de inzet goed lezen.

Heel het onderzoek is afgerond - alleen ontbreekt nu - naar aanleiding van mijn burgerlijke partijstelling nog een verhoor.
Hopelijk kan dit snel gebeuren en krijgen we toegang tot de eenvoudige informatie die het ambtenarenkorps uit Namen weigerde te onderzoeken.
Ik gebruik hier duidelijk het woord 'weigeren' gezien de informatie gekend was en enkel diende geverifieerd te worden.

Is dat misdadig of is dat gewoon domheid? Begin 2010 een verklaring naar Financiën Namen doorsturen met tientallen verwijzingen/bewijzen - plus personen die de verklaring kunnen bevestigen en daar vervolgens helemaal NIKS mee aanvangen?

Is het misdadig of gewoon domheid van Financiën Namen om vervolgens de informatie te weigeren uit welk dossier die absurde personenbelasting is gedestilleerd?

Waarom is met alle informatie die gedurende 6 jaar naar Financiën Namen is gestuurd helemaal niks gedaan en heeft men met alle macht getracht deze informatie buiten hun dossier te houden?

Is dit België of is dit Centraal Afrika?
Ik hoop voor u dat dit niet het geval is maar ik heb zo het vermoeden dat ze de zaak pogen te laten verjaren.
Ge moogt nog honderden brieven geschreven hebben, in België wordt verjaring alleen maar gestuit door een gerechtelijk stuk, in dit geval een dagvaarding.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2015, 11:15   #449
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik hoop voor u dat dit niet het geval is maar ik heb zo het vermoeden dat ze de zaak pogen te laten verjaren.
Ge moogt nog honderden brieven geschreven hebben, in België wordt verjaring alleen maar gestuit door een gerechtelijk stuk, in dit geval een dagvaarding.
Van verjaring heb ik geen schrik, daar had mijn advocaat me anders wel voor verwittigd en vervolgens een stokje voor hebben gestoken.
Neen, de tijd nodig om deze blunder van het systeem te corrigeren beperkt zich tot het de snelheid waarmee men de procedures gaat afhandelen.
Ik wacht nu op een 'uitnodiging' om mijn verhoor naar aanleiding van mijn burgerlijke partijstelling te 'ondergaan'.Hopelijk treuzelen ze geen maanden.
Ook geen flauw idee hoe dat eraan toe gaat – het is voor mij een primeur.

Ik spreek ook van blunder van het 'systeem' omdat één achterlijke ambtenaar onmogelijk alleen verantwoordelijk kan zijn. Heel het systeem faalt hier.

Langzaamaan beginnen we ook na te denken hoe we ons leven gaan invullen na deze periode van absolute waanzin. Terug oppikken vanaf het moment dat we (6 jaar geleden) alles in de steek hebben moeten laten?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2015, 10:47   #450
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Is het mogelijk dat ik mezelf moet uitnodigen voor een verhoor?

Nu, na 293 weken op 'non-actief' te zijn gezet door Financiën Ciney zou ik toch graag enkele projecten terug opstarten. Met mijn geblokkeerde centen bij de overheid kan dat dus niet.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2015, 11:25   #451
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Nog altijd niks.
Met een slaapzak post vatten voor de gebouwen van de gerechtelijke politie te Mechelen?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2015, 18:33   #452
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Nog steeds geen uitnodiging van de onderzoeksrechter te Mechelen.
Nu, we zijn al sinds begin 2010 van al onze bezittingen bestolen door onze fiscus. Dat daar nu nog wat weken/maanden/jaren bijkomen maakt toch echt niet veel uit? Neen toch?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2015, 18:41   #453
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Nog steeds geen uitnodiging van de onderzoeksrechter te Mechelen.
Nu, we zijn al sinds begin 2010 van al onze bezittingen bestolen door onze fiscus. Dat daar nu nog wat weken/maanden/jaren bijkomen maakt toch echt niet veel uit? Neen toch?
Voor mij niet echt, nee....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2015, 19:16   #454
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mij niet echt, nee....
Ik dacht u nochtans een mooie kerstcadeau te sturen.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 17:34   #455
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Gisteren een brief gekregen van mijn advocaat waarmee die informeerde of ik al een bezoek had gebracht aan de onderzoeksrechter.
Neen dus...
Nu , die brieven die advocaten schrijven zijn niet gratis en dat brengt ons bij het wettelijk vastgelegde bedrag dat kan worden opgeëist als het blijkt dat de overheid schuldig is aan een foutieve aanslag personenbelasting.
Dit bedrag zit, als ik het goed heb begrepen, ergens net boven de 1000€.

Momenteel zitten onze onkosten om deze knoeiboel recht te trekken boven de 20.000€. De vergoeding voor rechtspleging bij een fout van de overheid is nog niet voldoende om de BTW op die facturen te betalen.
Het is maar opdat jullie zouden weten hoe het in dit land werkt.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 18:06   #456
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik dacht u nochtans een mooie kerstcadeau te sturen.
Ik heb alles wat ik moet hebben, maar toch bedankt om aan mij te denken...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 16:08   #457
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Zonet toch maar even gebeld naar de griffie van onderzoeksrechter Lavens. Gezien het dossier pas naar het parket kan gestuurd worden na het bijvoegen van mijn verklaringen wou ik weten of ik me al dan niet zelf moest uitnodigen.

Geniet even mee.

Griffie:
"U heeft geen inzake in het dossier zolang het onderzoek niet is afgerond"

Ik:
"Ik heb van mijn advocaat de informatie gekregen dat het onderzoek is afgerond op mijn verhoor na, het gevolg van mijn Burgerlijke partijstelling."

Griffie: "daar kan ik niet op antwoorden, het onderzoek is geheim"

Ik:
"het is toch zo dat ik moet verhoord worden? Moet ikzelf tot bij jullie komen?"

Griffie: " of u al dan niet moet verhoord worden mag ik niet zeggen, het onderzoek is geheim"

Ik: " ik mag dus zelf niet weten of ik al dan niet verhoord ga worden? "

Griffie: " Je kan een brief schrijven naar onderzoeksrechter Lavens en hem meedelen dat een 'mogelijke' ondervraging nogal lang op zich laat wachten.”

De man gaf terloops mee dat het onderzoek naar de bende pas loopt vanaf 2012. (dossiernummer 2012/029)
Ik ga vanavond is nakijken wanneer ik mijn eigen onderzoek ben gaan afgeven aan Eric O, inspecteur bij de BBI te Brussel.
Als die datums overeenkomen ….
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 16:09   #458
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Zonet toch maar even gebeld naar de griffie van onderzoeksrechter Lavens. Gezien het dossier pas naar het parket kan gestuurd worden na het bijvoegen van mijn verklaringen wou ik weten of ik me al dan niet zelf moest uitnodigen.

Geniet even mee.

Griffie:
"U heeft geen inzake in het dossier zolang het onderzoek niet is afgerond"

Ik:
"Ik heb van mijn advocaat de informatie gekregen dat het onderzoek is afgerond op mijn verhoor na, het gevolg van mijn Burgerlijke partijstelling."

Griffie: "daar kan ik niet op antwoorden, het onderzoek is geheim"

Ik:
"het is toch zo dat ik moet verhoord worden? Moet ikzelf tot bij jullie komen?"

Griffie: " of u al dan niet moet verhoord worden mag ik niet zeggen, het onderzoek is geheim"

Ik: " ik mag dus zelf niet weten of ik al dan niet verhoord ga worden? "

Griffie: " Je kan een brief schrijven naar onderzoeksrechter Lavens en hem meedelen dat een 'mogelijke' ondervraging nogal lang op zich laat wachten.”

De man gaf terloops mee dat het onderzoek naar de bende pas loopt vanaf 2012. (dossiernummer 2012/029)
Ik ga vanavond is nakijken wanneer ik mijn eigen onderzoek ben gaan afgeven aan Eric O, inspecteur bij de BBI te Brussel.
Als die datums overeenkomen ….


trolololo, ambtenaren toch
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 16:49   #459
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
De man gaf terloops mee dat het onderzoek naar de bende pas loopt vanaf 2012. (dossiernummer 2012/029)
Ik ga vanavond is nakijken wanneer ik mijn eigen onderzoek ben gaan afgeven aan Eric O, inspecteur bij de BBI te Brussel.
Als die datums overeenkomen ….
Ik maak me net een nieuwe bedenking.
De fiscus uit Namen/Ciney heeft van bij aanvang van deze affaire verklaard dat het dossier niet meer in hun bezit was en weigerden elke informatie.
Het dossier was zogezegd zoek - info waarop de aanslag was berekend 'konden' ze me niet bezorgen...
Waar heeft dat dossier dan gezeten tussen januari 2010 en de start van het onderzoek te Mechelen in 2012? Toch ergens verstopt in de kelders van de Waalse fiscus? Ik weet nu ook dat de betrokken ambtenaren reeds einde 2009 te weten zijn gekomen dat er bij hen grote flaters zijn gebeurd.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 17:21   #460
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.071
Standaard Ik wist het!

Net teruggevonden, een mail naar mijn toenmalige advocaat.
Datum, begin 2012!
Met heel de rotzooi naar de BBI gestapt en het onderzoek naar die bende is godverdorie daarna pas opgestart.
Met nog een dikke merci aan al die dik betaalde mannen die nog niet in staat zijn om om binnen de 6 jaar interne rotzooi op te kuisen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Ik wist het!.jpg‎
Bekeken: 210
Grootte:  170,8 KB
ID: 100744  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be