Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juli 2016, 19:19   #81
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard autodidact

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat kon jij als autodidact in de wiskunde en in het recht uiteraard niet weten voor je eraan begon.

Dat is één van de valkuilen van de autodidact: je mist het bredere kader en een zekere duiding binnen zeer veel vakgebieden.
Je slaagt de nagel op de kop ,ik weet dat ik veel niet kan ,vandaar mijn 105 op IQ test
Alsof mijn theoretische bewustzijnsonderzoek niet op hetzelfde niveau zou staan als bijvoorbeeld die van de beroemde bewustzijnsfilosoof Daniel Dennett, enkel omdat Dennett filosofie aan een universiteit heeft gestudeerd en ik me in de wiskunde en recht geheel of gedeeltelijk) zonder universiteit heb bekwaamd. Dat deze personen dat verwijt maken is misschien wel begrijpelijk in een wereld waar een diploma belangrijker is dan op eigen houtje verworven kennis. Ik ken echter genoeg mensen met een diploma wier kennis het hebben van dat papiertje niet rechtvaardigt. Ach, als je de tentamens en het examen maar goed doorkomt. Het doel is het diploma, de graad, de dokterstitel of hoe zoiets vandaag de dag dan wel niet mag heten.
Een autodidact studeert niet voor tentamens of het examen, hij studeert om de kennis op te doen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2016, 19:31   #82
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Je slaagt de nagel op de kop ,ik weet dat ik veel niet kan ,vandaar mijn 105 op IQ test
Alsof mijn theoretische bewustzijnsonderzoek niet op hetzelfde niveau zou staan als bijvoorbeeld die van de beroemde bewustzijnsfilosoof Daniel Dennett, enkel omdat Dennett filosofie aan een universiteit heeft gestudeerd en ik me in de wiskunde en recht geheel of gedeeltelijk) zonder universiteit heb bekwaamd. Dat deze personen dat verwijt maken is misschien wel begrijpelijk in een wereld waar een diploma belangrijker is dan op eigen houtje verworven kennis. Ik ken echter genoeg mensen met een diploma wier kennis het hebben van dat papiertje niet rechtvaardigt. Ach, als je de tentamens en het examen maar goed doorkomt. Het doel is het diploma, de graad, de dokterstitel of hoe zoiets vandaag de dag dan wel niet mag heten.
Een autodidact studeert niet voor tentamens of het examen, hij studeert om de kennis op te doen.
Duiding of achtergrondkennis hebben weinig met IQ te maken.
Het is een continu proces waarbij je door interactie met medestudenten, zelf zaken te verkennen (lezen, kijken, ervaren, bezoeken,...) en door mentoren (in de breedste zin van het woord) wordt gestimuleerd.

Daarom heb ik diep medelijden met autodidacten die zitten op te scheppen over 'kennis', 'kennis' die om het even wie in 5 sec.kan googelen...
Wat een zonde van tijd en energie...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 juli 2016 om 19:42.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2016, 20:09   #83
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Oh ja, voor ik het vergeet...
We hebben hier nog een autodidact: harriechristus!
De man is een expert in Hegel.
Hij is één van de weinige mensen die hem effectief ook gelezen heeft.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2016, 20:19   #84
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Kennis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Duiding of achtergrondkennis hebben weinig met IQ te maken.
Daarom heb ik diep medelijden met autodidacten die zitten op te scheppen over 'kennis', 'kennis' die om het even wie in 5 sec.kan googelen...
Wat een zonde van tijd en energie...
je kan mijn kennis wel in 5 seconden goochelen (combinatorics in wiskunde en recht ) maar het zal je jaren vergen voor je zelfs maar aan mijn hielen komt op dit gebied.

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45441/highlight//
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2016, 20:34   #85
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard kennis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een interessantere vraag is:
Is kennis op zich wel zo'n spectaculair gegeven?
JA want als je kennis uniek is ,verdien je geld op een zeer gemakkelijke en ontspannen wijze ,zonder files ,afspraken, uurrooster of andere loonslaafachtige ervaringen.

Na gezondheid is vrijheid het belangrijkste in het leven,en met geld koop je je vrijheid, anders zou de lotto niet verkopen.

Als je aan iemand vraagt waarom hij de lotto wilt winnen is het antwoord steeds.

VRIJHEID DOEN WAAR IK GOESTING IN HEB ,WANNEER,HOE EN WAAR IK HET WIL.

Of zoals mijn vrouw haar handtekening op diverse forums.

"Geld maakt zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer gelukkig"
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2016, 21:53   #86
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard autodidact

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oh ja, voor ik het vergeet...
We hebben hier nog een autodidact: harriechristus!
De man is een expert in Hegel.
Hij is één van de weinige mensen die hem effectief ook gelezen heeft.
Officiële en onofficiële wetenschappers vullen elkaar aan. Het zijn de autodidacten die minder moeite hebben met het introduceren van een geheel nieuwe en onorthodoxe theorie. Zij hoeven niet zo bevreesd te zijn voor beschadiging van hun wetenschappelijke imago en daarmee hun carriëre. Het zijn over het algemeen solitaire wetenschappers en filosofen, die alleen opereren, moeilijkheden alleen oplossen, zonder de hulp of advies van collega-academici, die zij niet hebben. Maar het zijn ook déze individualisten die de meeste hoon, verachting en kritiek over zich heen krijgen van reguliere wetenschappers en, heel frappant, nog véél meer van leken, vanwege één misdaad: het autodidact zijn.(zie maar eens de reactie die er overal is op alle forums tegen mij)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2016, 22:25   #87
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Officiële en onofficiële wetenschappers vullen elkaar aan. Het zijn de autodidacten die minder moeite hebben met het introduceren van een geheel nieuwe en onorthodoxe theorie. Zij hoeven niet zo bevreesd te zijn voor beschadiging van hun wetenschappelijke imago en daarmee hun carriëre. Het zijn over het algemeen solitaire wetenschappers en filosofen, die alleen opereren, moeilijkheden alleen oplossen, zonder de hulp of advies van collega-academici, die zij niet hebben. Maar het zijn ook déze individualisten die de meeste hoon, verachting en kritiek over zich heen krijgen van reguliere wetenschappers en, heel frappant, nog véél meer van leken, vanwege één misdaad: het autodidact zijn.(zie maar eens de reactie die er overal is op alle forums tegen mij)
Ja, in Harrie zijn geval zou dat wel eens kunnen kloppen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2016, 08:55   #88
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
het zijn ook déze individualisten die de meeste hoon, verachting en kritiek over zich heen krijgen van reguliere wetenschappers en, heel frappant, nog véél meer van leken, vanwege één misdaad: het autodidact zijn.(zie maar eens de reactie die er overal is op alle forums tegen mij)
hoe bewijs je je expertise?
jouw ongelooflijke verhalen kan iedereen verzinnen en verdient enkel maar hoon, verachting en kritiek als je ze niet kunt staven.

van mij mag iedereen zich autodidact noemen, heb ik een vakman nodig zal ik wel iemand inhuren die de expertise heeft (en niet enkel denkt/beweert dat 'm ze heeft)
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 03:40   #89
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Staven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
hoe bewijs je je expertise?
jouw ongelooflijke verhalen kan iedereen verzinnen en verdient enkel maar hoon, verachting en kritiek als je ze niet kunt staven.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233381

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45441/highlight//

en voor het verhaal tot 1994 lees mijn trends artikel google :sterfhuisconsulent en je zal het vinden in een van de vele links naar mijn profiel.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 04:07   #90
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Ongelooflijke Verhalen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
hoe bewijs je je expertise?
jouw ongelooflijke verhalen kan iedereen verzinnen en verdient enkel maar hoon, verachting en kritiek als je ze niet kunt staven.

)
Zie ook

http://forum.politics.be/showthread....=1#post8164778

bericht 11 CATO MAJOR

Dan zie je wat ik bezig ben.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 04:13   #91
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Autodidact

Mijn absolute voorbeelden van een autodidact :

http://www.kennislink.nl/publicaties...unde-ten-onder

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_de_Fermat

https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliver_Heaviside
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 06:07   #92
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard ongelooflijke verhalen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
hoe bewijs je je expertise?
jouw ongelooflijke verhalen kan iedereen verzinnen en verdient enkel maar hoon, verachting en kritiek als je ze niet kunt staven.
Uitnodiging voor het seminarie

Zelf ontwerpen van een gebalanceerd meetsysteem,
(Balanced Scorecard) door middel van het Enneagram

Het is ons een genoegen u uit te nodigen om deel te nemen aan een seminarie op:
donderdag 17 februari 2005 van 13.30u tot 17.30u in hotel Crowne Plaza te Antwerpen

Dit seminarie heeft als doel om Managers te leren, zelf een bedrijfseigen meetsysteem te ontwikkelen.
Door toepassing en het gebruik van het unieke systeem, waarin het Enneagram voor het eerst gebruikt wordt als basis van een mathematisch meetsysteem, inplaats van de tot nu toe gebruikte psychologische toepassing.

De nadruk zal gelegd worden op een meetsysteem, in abstracte vorm, uitgaande van fictieve meetpunten.
Het meetsysteem wordt in zijn meest strenge vorm opgebouwd, volgens de methodiek van Euclides. Onder het moto " Theorie is de generaal, de praktijk zijn de soldaten".(leonardo da vinci) leert elke deelnemer een bedrijfseigen meetsysteem te ontwikkelen en te implementeren.
Op deze wijze leert u een logische en coherente meetstructuur te bouwen in uw organisatie.

Doelgroep:

Alle leidinggevende ingenieurs in een organisatie zoals;
Bestuurders, Zaakvoerders, Bedrijfsleiders, Kwaliteitmanagers, Meet coördinatoren, Veiligheids – Milieu coördinatoren, Productieverantwoordelijken, I.T. managers, HRM en Logistieke en Administratieve verantwoordelijken.

Schema van de workshop:

 Opening
 Historische mathematische achtergrond van de Balanced Scorecard
 Inplantingschema BSC
 Definities, aksioma's en lemma's
 Pauze
 Locaal meten en praktijk
 Pauze
 Globaal meten
 Praktijk, vragen en antwoorden

Programma, omvat ondermeer:

o Wat is een Meetpunt
o Wat is het order van een meetpunt
o Wat is een set van meetpunten
o Wat is een sub-set
o Wanneer vormen sets een group
o Wat is een subgroup
o Wat is een normal subgroup
o Wat is een coset
o Wat is een conjugate van een meetpunt
o Wat is een inversie van een meetpunt
o Wat is een complement van een meetpunt
o Wat is een centraliser van een meetpunt
o Wat is een normaliser van een Set
o Wat is de center van de group
o Wat is een meetpunt extension
o Wat is een quotiëntgroup
o Hoe gebeurt Isomorphisme, Automorphisme, Epimorphisme,
o Homomorphisme (shrinking)
o Wat zijn generatoren
o Hoe gebeurt absorptie, substitutie en cancellation
o Wat is het direct product van sets, groups, dimensies …….
o Hoe gebeurt factorisation van sets, groups en meetpunten
o Hoe druk je de globale Performantie uit in een group waarbij de diverse
dimensies normale subgroups zijn
o Is de commutator subgroup niets anders dan de horizontale verbanden in een
Gebalanceerd Meetsysteem ?


Praktisch:

Datum: Donderdag 17 februari 05
Tijdstip: Start: 13.30 uur Einde: 17.30 uur
Plaats: Hotel Crowne Plaza, G. Legrellelaan 10, 2020 ANTWERPEN


Uw investering:

Voor deelname aan deze workshop:

420 EURO
Bij inschrijving van tweede en meerdere deelnemers van hetzelfde bedrijf:
360 EURO of 12 opleidingscheques (+ BTW) per deelnemer

Syllabus en koffiepauzes inbegrepen.

Isomorphosis is de organisator en is een erkende Opleider en Adviesverstrekker.
U kunt uw investering dan ook betalen met Opleidingscheques van de Vlaamse regering
(zie www.vlaanderen.be)

Inschrijving:


Voor inschrijving of info, fax dit formulier naar
03/ 457 85 38 of mail naar: [email protected] www.pro-consult.be

Naam Functie :
Bedrijf BTW: Straat
Postcode Gemeente
Tel Fax E-Mail

• Ja, ik neem deel aan het seminarie van donderdag 17 februari 05

Vul het inschrijvingsformulier in.
Bij ontvangst hiervan sturen wij u een bevestiging en een factuur met het totaalbedrag.
Na betaling is uw plaats gereserveerd.
Iedere deelnemer ontvangt indien gewenst een certificaat
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 06:13   #93
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard stavingsstuk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
hoe bewijs je je expertise?
jouw ongelooflijke verhalen kan iedereen verzinnen en verdient enkel maar hoon, verachting en kritiek als je ze niet kunt staven.
Hierarchische structuren BSC


Begrippen zoals punten,lijnen,oppervlakten,volumen,hypervolumen etc zijn geen abstracte of theoretische begrippen in balanced score cards maar methoden om de diverse meetpunten met verschillende eenheden te indexeren.

Hoe ga je anders de volgende metingen kunnen combineren en verwerken in een gestructureerd meetsisteem ?

*werknenermstevredenheid*milieubewustheid*marktpen etratie*innovatie*veiligheidsgevoel*personeelsverl oop*opleidingsniveau*managementskills*opleiding*om zet

Men moet dus Euro’s verwerken met punten ,met aantal etc (appelen en peren optellen)

VB

Globale performantie = Innovatie * interne processen *klantentevredenheid.*financieel resultaat


Innovatie wordt uitgedrukt in een functie (fx) het resultaat is afhankelijk van een input (x)

Interne processen in een differentiaal dy/dx en dy²/dx² verbetering of verslechtering in de tijd.

Klantentevredenheid is een index of een Procent 80 % tevredenheid.

Financieel resultaat is een vaste waarde in Euro’s of een financiele ratio



3 verschillende eenheden kan men elk terug brengen tot een lijnstuk welke een ratio zijn van 1.(Line segment)


Omzet*klantentevredenheid*interneprocessen = de oppervlakte van de driehoek gevormd door de 3 lijnstukken.(formule van Heron)

4 van zulke driehoeken maken dan op hun beurt een volume (tetrahedron)

Om over 4 dimensies te meten heeft men 6 lijnstukken (ratio’s) + 4 driehoeken +1 volume nodig.(balanced score)

Ook is het mogelijk om te werken via quaternions d+ai+bj+ck waarbij d het financieel resultaat is (scalar) en ai+bj+ck ( vector )de drie meetpunten uit het enneagram (3 ,6,9)

De ganse methodiek werd uitgevonden door Grassmann in 1844 en Hamilton in 1843.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 06:14   #94
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Stavingsstukken

is dit voldoende als stavingsstukken of moet ik mijn bankrekeningen voorleggen ??


En hier de slides die ik gebruikte
http://www.slideshare.net/paulvanderes1/bcs-paul-okt-04

140 deelnemers ,je kan rekenen hoeveel ik verdiende die dag.

En als je mijn trends niet vind ,hier heb je hem

https://plus.google.com/u/0/100386768540767099261/posts

Dan kan je zelf vaststellen hoeveel bezoekers ik al heb gehad op mijn profiel.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 juli 2016 om 06:29.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 06:51   #95
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard stavingsstukken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
hoe bewijs je je expertise?
jouw ongelooflijke verhalen kan iedereen verzinnen en verdient enkel maar hoon, verachting en kritiek als je ze niet kunt staven.
http://www.goldscore.com/nieuws/extr...b83dfc190a6745

En hierbij mijn cv onder de naam Paul BEIRENS allias Van der ES Paul

uit mijn biografie :


Toen ik aan het werk was als ISO 9001 consulent gebruikte ik de naam van mijn vrouw en was ik bekend als Paul Beirens (geen valse naam want kent U de naam van Hillary Clinton??)
Ik was te bekend als paul van der es en dit was onverenigbaar met iso gezien al het personeel zou denken dat het bedrijf in moeilijkheden zou zijn.

Tijdens een van mijn iso consultancy kwam er een wijkagent in het bedrijf en had een gesprek met de bedrijfsleider en zijn zuster ,tot mijn opperste verbazing hoorde ik die wijkagent letterlijk
mijn adres en bus nr vermelden ,ik keek verbaasd en met open mond naar de baas en die zegde “ja paul we hebben eindelijk een belangrijk persoon gevonden die we al maanden aan het zoeken zijn”
Toen ik meer uitleg vroeg zegde hij dat zijn broer op de rand van het failliet stond en dat er in Belgie slechts 1 persoon was die dat kon oplossen (2009).Ik ben toen opgestaan en heb mijn pas afgegeven!) Het is een zeer complexe constructie geworden waarin ik all mijn skills en trucks heb moeten gebruiken maar het nieuwe bedrijf draait nu op volle toeren en net zoals al mijn klanten zijn ze vrienden voor het leven geworden en trakteren ze nog elk jaar een diner in het Hofke van Bazel met mijn verjaardag.



https://www.linkedin.com/in/paul-beirens-23212310
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 06:55   #96
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard stavingsstukken

lees Hannibal hier

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233383

Dan weet je wat er je overkomt.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 10:49   #97
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
lees Hannibal hier
http://forum.politics.be/showthread.php?t=233383
Dan weet je wat er je overkomt.
niet onder de indruk
wat goochelen op wiskundige begrippen of wat info neerzetten, die ge in 5 minuten online kunt bijeenverzamelen, maakt geen indruk.

ik ben geen wiskunde en mijn kennis rijk uit verder als de regel van 3
maar ik kan ook, voor leken zeker, heel indrukwekkend uit mijn nek lullen wat mijn opleiding betreft.

iedereen is wel een autodidact op een bepaald gebied, daar is niets speciaals aan. De term autodidact is zo'n beetje gelijk hoogbegaafdheid. Als ge het echt zijt moet ge niet en masse mensen proberen te overtuigen van uw groot gelijk.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 10:56   #98
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Wiskunde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
niet onder de indruk
wat goochelen op wiskundige begrippen of wat info neerzetten, die ge in 5 minuten online kunt bijeenverzamelen, maakt geen indruk.
.
Iemand die wiskunde heeft gestudeerd begrijpt direct dat ik niet sta te lullen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 11:03   #99
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Iemand die wiskunde heeft gestudeerd begrijpt direct dat ik niet sta te lullen.
als ge een uitnodiging voor een seminarie als argument moet gebruiken om aan te tonen dat ge veel weet?
ik noem dat uit m'n nek lullen.

in je laatste link heb je het over de grote leider jezus christus, dan zit je heel dicht bij de ruimteschepen van Harry
vermakelijk, dat wel
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2016, 11:09   #100
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
als ge een uitnodiging voor een seminarie als argument moet gebruiken om aan te tonen dat ge veel weet?
ik noem dat uit m'n nek lullen.

in je laatste link heb je het over de grote leider jezus christus, dan zit je heel dicht bij de ruimteschepen van Harry
vermakelijk, dat wel
ik heb het daar over praten in metafoor ,niet christus als leider

Bent U soms de school leraar ? Ik heb de IKZ in scholen geadviseerd.

http://docplayer.nl/5532686-Ikz-cel-...aderingen.html
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 juli 2016 om 11:14.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be