Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2008, 15:09   #6341
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde
 
Big Slick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zij hebben niet gefaald, het SYSTEEM heeft gefaald, omdat het onvoldoende voorzien was op dergelijke gecombineerde aanval.
Lees het 9/11-commission report er maar op na.

.

*knip* Dat jij 7 jaar na datum dit nog steeds claimt zegt alles.
In de 2 jaar voor 9/11 heeft Norad (bevestigd door hun eigen mensen!!!) meerdere drills gehouden waar gekaapte vliegtuigen werden gebruikt om oa. het Pentagon, het WH en het WTC te treffen.
Maar uiteraard, als Bush en Rice beweren dat zulke aanval door niemand kon worden voorzien, dat geloof jij dat natuurlijk.
Hou op met uzelf als scepticus voor te stellen want u maakt zich hopeloos belachelijk.
Dat je ook nog steeds opnieuw met verwijzingen naar het CR komt is onvoorstelbaar. Zelfs hun eigen voorzitters hebben ondertussen al toegegeven dat een hoop leugens in hun rapport staan. Dat rapport is een joke, en dat weet iedereen die 9/11 een beetje gevolgd heeft al van bij het verschijnen van dat rapport.

Laatst gewijzigd door Starfire : 10 september 2008 om 17:14.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:31   #6342
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Bekijk deze ook eens: een van de beste docu's die gewoon de informatie presenteert en de kijker zijn eigen conclusies laat trekken:

http://video.google.com/videoplay?do...33190875239407
reeds gezien weekje geleden en hij suckt zoals loose change de vraag is heb jij nu als iets gezien door mij of anderen vorgebracht neen dus
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:40   #6343
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
reeds gezien weekje geleden en hij suckt zoals loose change de vraag is heb jij nu als iets gezien door mij of anderen vorgebracht neen dus
"hij suckt"?

Hier stopt het denk ik
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:44   #6344
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
In de 2 jaar voor 9/11 heeft Norad (bevestigd door hun eigen mensen!!!) meerdere drills gehouden waar gekaapte vliegtuigen werden gebruikt om oa. het Pentagon, het WH en het WTC te treffen.
Jij leest natuurlijk uiterst selectief :

Citaat:
The exercises differed from the Sept. 11 attacks in one important respect: The planes in the simulation were coming from a foreign country.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:54   #6345
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
The exercises differed from the Sept. 11 attacks in one important respect: The planes in the simulation were coming from a foreign country.
idd komt ook in dat achtelijk filmpje vanuit rusland? via canada naar washington tijd genoeg om dan een vliegtuig te onderscheppen
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:55   #6346
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jij leest natuurlijk uiterst selectief :
Citaat:
The exercises differed from the Sept. 11 attacks in one important respect: The planes in the simulation were coming from a foreign country.
Dat jij van zo'n uitvluchten niet spontaan in de lach schiet begrijp ik dus niet hé.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:56   #6347
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jij leest natuurlijk uiterst selectief :
The exercises differed from the Sept. 11 attacks in one important respect: The planes in the simulation were coming from a foreign country.
Neem je je eigen nog wel serieus?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 17:44   #6348
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dat jij van zo'n uitvluchten niet spontaan in de lach schiet begrijp ik dus niet hé.
Het is geen uitvlucht, het is alleen een stukje van de vermoedelijke bron van BigSlick.

Als hij niet de moeite doet om die bron te geven en volledig te quoten, staat het mij toch wel vrij om voor tegengewicht te zorgen zeker?

Het punt is nog altijd dat er geen enkel redelijk argument aanwezig lijkt om NORAD te beschuldigen van 'medeplichtigheid' aan 9/11, waar sommigen hier lijken op aan te sturen.

Trouwens, die medeplichtigen dat zijn er toch al flink wat, nietwaar, volgens de believers. Eens uit het blote hoofd :

- De regering Bush
- De top van het militair industrieel complex.
- de NYFD (waarvan er meer dan 300 stierven overigens)
- FEMA en NIST
- de leden van de 9/11 Commission
- de BBC, CNN, NBC, Fox News, de Mainstream Media in het algemeen.
- De veiligheidsverantwoordelijken van WTC1, 2 en 7.
- Silverstein en zijn medewerkers.
- NORAD
- Elke onderzoeker en elk researchteam die de conclusies van NIST bevestigd.
- De Debunkers, of toch de meest volhardende.

Ben ik er nog vergeten?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:18   #6349
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is geen uitvlucht, het is alleen een stukje van de vermoedelijke bron van BigSlick.

Als hij niet de moeite doet om die bron te geven en volledig te quoten, staat het mij toch wel vrij om voor tegengewicht te zorgen zeker?
Natuurlijk, als u zich daardoor ontzettend belachelijk wil maken mag dat zeker, dan kunnen wij ook eens lachen
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:19   #6350
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde
 
Big Slick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jij leest natuurlijk uiterst selectief :
Citaat:
The exercises differed from the Sept. 11 attacks in one important respect: The planes in the simulation were coming from a foreign country.
Dat jij van zo'n uitvluchten niet spontaan in de lach schiet begrijp ik dus niet hé.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dat jij van zo'n uitvluchten niet spontaan in de lach schiet begrijp ik dus niet hé.
Zeker.
Dus da's de uitvlucht van Norad: wel beste mensen, als die vliegtuigen nu in Canada of Mexico waren vertrokken, dan hadden we zeker onderschept, maar nu was het te moeilijk, want we hebben nooit geoefend op vliegtuigen die in de VS vertrokken.
En voor parcifal de scepticus is dit uiteraard voldoende.
Sjonge jonge.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:26   #6351
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het punt is nog altijd dat er geen enkel redelijk argument aanwezig lijkt om NORAD te beschuldigen van 'medeplichtigheid' aan 9/11, waar sommigen hier lijken op aan te sturen.

Géén redelijk argument zegt U,ze slagen er verdorie in om een héél vliegtuig bijna een half uur lang uit het oog te verliezen ondanks hun gesofisticeerd radarsysteem....

Ze slagen er zelfs niet in om ook maar één enkele geslaagde onderscheppingsvlucht te organiseren ondanks het kortstbijzijnde vliegveld met jachttoestellen op slechts 125 km afstand van het pentagon bevindt....

Argumenten genoeg om het falen van NORAD aan te klagen mijn beste...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:32   #6352
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
WASHINGTON, May 17 — The F.B.I. had been aware for several years that Osama bin Laden and his terrorist network were training pilots in the United States and elsewhere around the world, according to court records and interviews at flight schools and with federal law enforcement officials.
http://query.nytimes.com/gst/fullpag...56C0A9649C8B63

Citaat:
PARIS - French secret services produced nine reports between September 2000 and August 2001 looking at the al-Qaida threat to the United States, and knew it planned to hijack an aircraft, the French newspaper Le Monde said on Monday.

The newspaper said it had obtained 328 pages of classified documents that showed foreign agents had infiltrated Osama bin Laden’s network and were carefully tracking its moves.

One document prepared in January 2001 was entitled, “Plan to hijack an aircraft by Islamic radicals,” and said the operation had been discussed in Kabul at the start of 2000 by al-Qaida, Taliban and Chechen militants.
Citaat:
Nevertheless, FBI information since that time indicates patterns of suspicious activity in this country consistent with preparations for hijackings or other types of attacks, including recent surveillance of federal buildings in New York.
http://www.cnn.com/2004/ALLPOLITICS/04/10/august6.memo/


Was precies toch niet zo'n verrassing..
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:38   #6353
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jij leest natuurlijk uiterst selectief :
Citaat:
The exercises differed from the Sept. 11 attacks in one important respect: The planes in the simulation were coming from a foreign country.
Dat jij van zo'n uitvluchten niet spontaan in de lach schiet begrijp ik dus niet hé.
Zeker.
Dus da's de uitvlucht van Norad: wel beste mensen, als die vliegtuigen nu in Canada of Mexico waren vertrokken, dan hadden we zeker onderschept, maar nu was het te moeilijk, want we hebben nooit geoefend op vliegtuigen die in de VS vertrokken.
En voor parcifal de scepticus is dit uiteraard voldoende.
Sjonge jonge.
Het is erg dan men zo'n lapsus voor waarheid aanneemt én als argument gebruikt.....

Voor Parcifal is het voldoende dat het document dat hij geloofd en aanhaald een officiële stempel heeft.....De leugens die er in staan neemt hij er dan graag bij...

De officiële regeringsverklaring: al ettelijke keren herwerkt naargelang er steeds meer tegenstrijdige elementen opdoken...

Het Nistrapport: computergesimuleerde instorting van de twin towers gebaseerd op nist specificaties...

Géén verklaring voor het feit dat WTC7 is ingestort...

Verder géén enkel écht bewijs in een rapport dat bol staat van aannames...

Het NORAD dat beweert dat buitenlandse vluchten wel hadden kunnen onderschept worden omdat ze daarop oefenden,en het gebrek aan oefening op de binnenlandse vluchten als excuus voor hun falen inroepen....

En zulke rapporten vormen het heilige walhalla van heren zoals parcifal....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:44   #6354
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Toch door mensen zoals jij,die kun je namelijk alles wijsmaken zolang er maar een officieel stempeltje op het rapport staat en die het zichzelf verbieden om erover te durven nadenken...
Uit angst waarvoor....U beschadigd daar Uw hersens heus niet mee...

Hoe goed de VS legerinstanties hun best kunnen doen om zich er proberen met leugens uit te redden hebben we destijds bij het neerschieten van dat iraanse passagiersvliegtuig kunnen vaststellen....
Door mensen als mij? Open misschien eens een poll, vraag luidt, hoeveel mensen zijn er perfect op deze aardkloot. Antwoord 1 is 0 en antwoord 2 is allemaal en antwoord 3 is sommigen. Eens kijken hoeveel welke keuze maken. Is al lang geleden dat ik nog zulke frats heb zien geplaatst worden op dit forum. Mensen die perfect zijn

Blijkbaar niet zo goed want het is toch bekent.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 19:07.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:51   #6355
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En mijn beste een verkeersleider die door een stomme fout twee vliegtuigen laat crashen zal zich van dan af heus wel ex-verkeersleider mogen noemen .
En die zal door de media wel degelijk aan de schandpaal worden genageld om het feit dat zijn onvergeeflijke blunders zoveel mensenlevens gekost hebben....

Of dacht je dat zoiets nog nooit gebeurd is....

Wat is er met de verantwoordelijken voor de exxon-scheepsramp gebeurd mijn beste,en met diegene die verantwoordelijk waren voor de ramp in bophal ,en voor al die piloten door wiens persoonlijke fout een vliegtuig uit de lucht valt...
Juist ,ja ,die eindigen allemaal aan de schandpaal...
Waarom begin je eigenlijk altijd met "mijn beste"?

Het gaat hier om vliegtuigen die met opzet ergens ingevlogen zijn, niet over het maken van een blunder. Niemand was voorbereid voor dergelijke toestanden en door het niet snel genoeg reageren door onwetendheid en ongeloof hebben uiteindelijk geleid tot deze toestand.

Maar goed, waar heeft een verkeersleider al eens 2 vliegtuigen laten neerstorten door een stomme fout?

Exxon scheepsramp...een fout of nalatigheid?

Ramp in Bophal? Geef eens wat meer duidelijkheid waar je het over hebt.

Over welke piloten heb je het wiens persoonlijke fout leidde tot het neerstorten van een vliegtuig?

Trouwens, ik heb het niet over aan de schandpaal nagelen van de media e. De media heeft zelf maar de helft van de tijd maar de helft van de info. De media kan zonder enige feiten eender wie op elk moment aan de schandpaal plakken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 18:52.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 18:59   #6356
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
er niets dan onzin uit de monden van de conspircybelievers eerst was het nukes in de basement wtc of vliegtuigen die raketten afschoten tot vrachtvliegtuig dat in de toren ramde ipv 747 ... een voor een werd alles gedebunked dit moet wel heel pijnlijk zijn voor hen zo hun fabeltje te zien opossen. Feit dat er vele er geld aan verdienen is hun enige drijfveer nog ... zoals beloofd de interviews met het personeel flight tower op 9/11 http://nl.youtube.com/watch?v=_wt7f-...eature=related
Idd, maar over deze leugens die al stk voor stuk BEWEZEN zijn dat het onzin was...daar durven ze zelfs niet meer op reageren.

Nog eentje...het was onnatuurlijk dat de instorting van de twin torens minder dan 10 seconden duurde. Herinner je deze nog? Awel, al je de beelden bekijkt en je houd er een gewone stopwatch bij dan merk je dat het meer dan 20 seconden duurde. Laat staan een kleine correctie. Al lang niets meer van deze bewering gehoord moet ik zeggen
Echt veel onderzoek hebben ze er toch niet aan besteed volgens mij.

Die nukes in de kelder waren ook heel mooi, zelfs die atoomontploffingswolk 1 van de eerste was dit.

Zullen we eens kijken hoe lang het duurt voor de eerste op 1 van deze dingen durft te reageren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 19:16.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 19:00   #6357
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht

*knip* Dat jij 7 jaar na datum dit nog steeds claimt zegt alles.
In de 2 jaar voor 9/11 heeft Norad (bevestigd door hun eigen mensen!!!) meerdere drills gehouden waar gekaapte vliegtuigen werden gebruikt om oa. het Pentagon, het WH en het WTC te treffen.
Maar uiteraard, als Bush en Rice beweren dat zulke aanval door niemand kon worden voorzien, dat geloof jij dat natuurlijk.
Hou op met uzelf als scepticus voor te stellen want u maakt zich hopeloos belachelijk.
Dat je ook nog steeds opnieuw met verwijzingen naar het CR komt is onvoorstelbaar. Zelfs hun eigen voorzitters hebben ondertussen al toegegeven dat een hoop leugens in hun rapport staan. Dat rapport is een joke, en dat weet iedereen die 9/11 een beetje gevolgd heeft al van bij het verschijnen van dat rapport.

Waar en wanneer hebben welke voorzitters van wat toegegeven dat er een hoop leugens staan in welk rapport?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 19:01   #6358
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Door mensen als mij? Open misschien eens een poll, vraag luidt, hoeveel mensen zijn er perfect op deze aardkloot. Antwoord 1 is 0 en antwoord 2 is allemaal en antwoord 3 is sommigen. Eens kijken hoeveel welke keuze maken. Is al lang geleden dat ik nog zulke frats heb zien geplaatst worden op dit forum. Mensen die perfect zijn

Blijkbaar niet zo goed want je weet het is toch bekent.
Ach zo, U komt met het vetgedrukte zelf af en gaat dit vervolgen verwijten dat ik dat heb gezegd,even recapituleren mijn beste..
Hier mijn citaat....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als een verkeersleider of militaire radaroperator onder de stress zit en niet verder kan moet hij zich ook laten vervangen mijn beste..
Doet hij dat niet, brengt hij persoonlijk het hem toegewezen luchtruim en de veiligheid van iederéén die daar onder vallen hoogstpersoonlijk in gevaar....



Die mensen worden voortdurend getraind op stresssituaties en noodgevallen mijn beste....
En zéker het militaire personeel van NORAD....
en wie niet voldoet vliegt er onverbiddelijk uit....

En nu falen ze deerlijk en daarom rest de vraag konden ze niet of mochten ze niet ingrijpen....

En sterker nog, géén enkele van de verantwoordelijken wordt op het matje geroepen en of gestraft....

Deze personen en hun falen zou van regeringswege uit dé ideale slachtoffers zijn om de schuld van het falen van die beroemde luchtverdediging op af te schuiven...
En toch doen ze dit niet,erg vreemd.....
Zie jij ergens het woord perfect staan????????

Nu Uw antwoord op mijn post die U daarbij in een citaat plaatst........

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tja, kijk. Heel simpel, jij blijft beweren dat er mensen zijn die in elke stress situatie perfect werken...mij goed. We zijn geen machines en het is gewoon menselijk om fouten te maken in stress situaties.

Beweer jij maar dat we perfect zijn, in denk dat het andere geval door meer mensen geloofd kan worden.
Zo zo mijn beste, U reageert zoals gewoonlijk,een woord zélf gebruiken en het dan in de schoenen van Uw opponent proberen te schuiven....
Een verachtelijke manier van discutie voeren overigens....

U kan zo bij het NIST aan de slag,daar kunnen ze immers altijd mensen gebruiken wiens liefste bezigheden feiten en woorden verdraaien zijn uit gebrek aan valabele argumenten....

Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2008 om 19:08.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 19:04   #6359
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is geen uitvlucht, het is alleen een stukje van de vermoedelijke bron van BigSlick.

Als hij niet de moeite doet om die bron te geven en volledig te quoten, staat het mij toch wel vrij om voor tegengewicht te zorgen zeker?

Het punt is nog altijd dat er geen enkel redelijk argument aanwezig lijkt om NORAD te beschuldigen van 'medeplichtigheid' aan 9/11, waar sommigen hier lijken op aan te sturen.

Trouwens, die medeplichtigen dat zijn er toch al flink wat, nietwaar, volgens de believers. Eens uit het blote hoofd :

- De regering Bush
- De top van het militair industrieel complex.
- de NYFD (waarvan er meer dan 300 stierven overigens)
- FEMA en NIST
- de leden van de 9/11 Commission
- de BBC, CNN, NBC, Fox News, de Mainstream Media in het algemeen.
- De veiligheidsverantwoordelijken van WTC1, 2 en 7.
- Silverstein en zijn medewerkers.
- NORAD
- Elke onderzoeker en elk researchteam die de conclusies van NIST bevestigd.
- De Debunkers, of toch de meest volhardende.

Ben ik er nog vergeten?
Alle medewerkers die in de verkeerstorens werken bij de gewone luchthavens. Kortom ook alle medewerkers bij de luchthavens die in aanraking zijn gekomen of konden komen met de toestellen die gebruikt gingen worden voor de aanslagen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 19:15   #6360
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach zo, U komt met het vetgedrukte zelf af en gaat dit vervolgen verwijten dat ik dat heb gezegd,even recapituleren mijn beste..
Hier mijn citaat....



Zie jij ergens het woord perfect staan????????

Nu Uw antwoord op mijn post die U daarbij in een citaat plaatst........



Zo zo mijn beste, U reageert zoals gewoonlijk,een woord zélf gebruiken en het dan in de schoenen van Uw opponent proberen te schuiven....
Een verachtelijke manier van discutie voeren overigens....

U kan zo bij het NIST aan de slag,daar kunnen ze immers altijd mensen gebruiken wiens liefste bezigheden feiten en woorden verdraaien zijn uit gebrek van valabele argumenten....
Ik zeg nergens dat jij het woord perfect hebt gebruikt, ik zeg dat iedereen in dergelijke situaties fouten maakt, niet omdat ze het al 100x geoefend hebben maar omdat het echt is. Jij spreekt dit tegen, conclusie is dat iemand die geen fouten maakt perfect is.

Dat van het vervangen van mensen...denk je dat ze op alle posities in dergelijke situaties zomaar een hoop mensen hebben staan te wachten om degene die zeggen dat ze onder stress staan te vervangen? Ten eerste weet je niet altijd of je een fout hebt gemaakt. Nog nooit tegengekomen op je werk dat je dingen terug krijgt met de melden om iets aan te passen omdat het niet goed was? Anee, want meneer hoort bij de perfect groep op deze aardkloot.

Stel je nu een verkeerstoren voor bij NORAD. Hoeveel specialisten zouden daar werken op zulke ochtend? Geef mij maar getal. Plots krijgen ze een bericht binnen dat vliegtuigen gekaapt zijn...stress gaat vanaf dan volledig door het dak...en jij denkt dat er vanaf dat punt mensen zijn die zeggen dat ze misschien wel fouten kunnen maken door de stress?
Maar goed, ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ok, stel dat iemand toch zou zeggen "ik kan het niet meer aan", wat denk je dat er dan gebeurt? Jantje die beneden stond te wachten met dezelfde capaciteiten stond toch klaar om de stoel te bezetten?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be