Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2010, 11:31   #4141
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik vraag het aan diegene die het publiceert. Hij zal daar wellicht een reden toehebben en die ontgaat me een beetje.
Nee, je vraagt dat aan degene die artikels publiceerd niet aan degene die zegt dat het specifiek, typerend of eigen aan allochtonen is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 11:43   #4142
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
U kent hem? Dan is verdere discussie hierover niet meer nodig. Bye.

da's snel opgegeven.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 11:51   #4143
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
De kiezer heeft al lang gesnapt hoe 'kosjer' de sale-and -lease-back activiteiten onder Paars waren. Heeft het klootjesvolk uit de rapperswereld dat nog niet door? Waarom rappen ze daar geen deuntje over?
omdat het geweld tegen vrouwen, zich niet in bende voortbewegende mannen en bankinstellingen veel, maar dan ook veel gemakkelijker is.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!


Laatst gewijzigd door Carnivore : 19 oktober 2010 om 11:52.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:01   #4144
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
De kiezer heeft al lang gesnapt hoe 'kosjer' de sale-and -lease-back activiteiten onder Paars waren. Heeft het klootjesvolk uit de rapperswereld dat nog niet door? Waarom rappen ze daar geen deuntje over?
Omdat het probleem vele malen groter is dan de sale-and-lease-back activiteiten onder Paars. Dat probleem is de collusie tussen politiek en kapitaal, en je ziet dat in de niet-bestrijding van fiscale fraude, in het reguleren van zwart geld, in het verbieden maar niet vervolgen van insider trading (tussen 1991 en 2003 waren er in Italië 91 klachten... en twee veroordelingen),... Kortom in het opstellen van een wetgeving die op papier voor eenieder gelijk is, maar die het in de praktijk het op een akkoordje gooit met fraudeurs en kleiner crapuul opsluit.


Dat is zeker geen tegenstelling tussen paars en oranje-bruin, aangezien oranje-bruin exact hetzelfde doet: de begroting uit de hand laten lopen ten voordele van mensen met enkele miljoenen op hun bankrekeningen, om dan te besparen. De kiezer heeft die tegenstelling tussen arbeid en kapitaal/politiek nog niet door. Enfin, de N-VAkiezer toch niet. nog niet. In Frankrijk, Griekenland en IJsland verwacht ik interessante verkiezingsuitslagen dan in ons land.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 19 oktober 2010 om 12:02.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:08   #4145
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Alcohol maakt het leven leuker.

Ik denk dat u alcohol en marihuana door elkaar haalt.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:10   #4146
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Omdat het probleem vele malen groter is dan de sale-and-lease-back activiteiten onder Paars. Dat probleem is de collusie tussen politiek en kapitaal, en je ziet dat in de niet-bestrijding van fiscale fraude, in het reguleren van zwart geld, in het verbieden maar niet vervolgen van insider trading (tussen 1991 en 2003 waren er in Italië 91 klachten... en twee veroordelingen),... Kortom in het opstellen van een wetgeving die op papier voor eenieder gelijk is, maar die het in de praktijk het op een akkoordje gooit met fraudeurs en kleiner crapuul opsluit.


Dat is zeker geen tegenstelling tussen paars en oranje-bruin, aangezien oranje-bruin exact hetzelfde doet: de begroting uit de hand laten lopen ten voordele van mensen met enkele miljoenen op hun bankrekeningen, om dan te besparen. De kiezer heeft die tegenstelling tussen arbeid en kapitaal/politiek nog niet door. Enfin, de N-VAkiezer toch niet. nog niet. In Frankrijk, Griekenland en IJsland verwacht ik interessante verkiezingsuitslagen dan in ons land.
De kiezer heeft al lang door dat er zonder kapitaal geen arbeid is.
De kiezer heeft ook al lang door dat ter compensatie van het door links afgedwongen gedoogbeleid voor sociale fraude en importcriminaliteit er een gedoogbeleid voor fiscale fraude werd afgedongen.

Laatst gewijzigd door Sunny : 19 oktober 2010 om 12:11.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:27   #4147
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
De kiezer heeft al lang door dat er zonder kapitaal geen arbeid is.
De kiezer heeft ook al lang door dat ter compensatie van het door links afgedwongen gedoogbeleid voor sociale fraude en importcriminaliteit er een gedoogbeleid voor fiscale fraude werd afgedongen.
U bent hierbij de derde die op m'n negeerlijst belandt. Uw lotgenoten zijn Liberalist_NL, Francientje en den dinges. Die laatste gaat bij deze van m'n negeerlijst af, daar ik af en toe zinnige dingen van hem lees. Dat kan van uw posts niet gezegd worden.

On topic: de fiscale fraude werd niet 'onderhandeld'. Die wordt gesteund door nagenoeg elke partij in Vlaanderen. Of het nu de SPa, de Open VLD, de CD&V, de N-VA of dat rechts gedoe is. Geen van die partijen pleit voor 'importcriminaliteit' of 'sociale fraude'. Zelfs niet tussen de regels. Was het geen brulkikker die oproep tot fiscale fraude bij wijze van burgerlijke ongehoorzaamheid? Was het niet het kabinet Peeters dat op een onoorbare manier de contracten voor wegensignalisatie toekende? Waar zit zijn tegenpool dan in die Vlaamse regering? Aan wie moest Peeters 'toegevingen' doen? En waarom sleept hij dan - off all things - fiscale fraude uit de brand?
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:31   #4148
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
U bent hierbij de derde die op m'n negeerlijst belandt. Uw lotgenoten zijn Liberalist_NL, Francientje en den dinges. Die laatste gaat bij deze van m'n negeerlijst af, daar ik af en toe zinnige dingen van hem lees. Dat kan van uw posts niet gezegd worden.

On topic: de fiscale fraude werd niet 'onderhandeld'. Die wordt gesteund door nagenoeg elke partij in Vlaanderen. Of het nu de SPa, de Open VLD, de CD&V, de N-VA of dat rechts gedoe is. Geen van die partijen pleit voor 'importcriminaliteit' of 'sociale fraude'. Zelfs niet tussen de regels. Was het geen brulkikker die oproep tot fiscale fraude bij wijze van burgerlijke ongehoorzaamheid? Was het niet het kabinet Peeters dat op een onoorbare manier de contracten voor wegensignalisatie toekende? Waar zit zijn tegenpool dan in die Vlaamse regering? Aan wie moest Peeters 'toegevingen' doen? En waarom sleept hij dan - off all things - fiscale fraude uit de brand?
Hier zalle, nog iemand die liegt over zijn negeerlijst...alsof zowiezo dat iemand interesseerd.
Hoe kun je iemand van je negeerlijst halen, waar je dus geen berichten van ziet, met als reden dat je zinnige reacties van leest.
Oftewel heb je iemand in je negeerlijst staan omdat je zijn/haar postings niet wil zien oftewel zet je niemand in je lijstje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:34   #4149
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hier zalle, nog iemand die liegt over zijn negeerlijst...alsof zowiezo dat iemand interesseerd.
Hoe kun je iemand van je negeerlijst halen, waar je dus geen berichten van ziet, met als reden dat je zinnige reacties van leest.
Oftewel heb je iemand in je negeerlijst staan omdat je zijn/haar postings niet wil zien oftewel zet je niemand in je lijstje.
Het is een selectie-tool. Je kan nog steeds op 'bekijk bericht' klikken als je denkt dat de poster misschien toch iets zinnigs te zeggen had. Zeker bij den dinges was dat af en toe het geval.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 14:03   #4150
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
U bent hierbij de derde die op m'n negeerlijst belandt. Uw lotgenoten zijn Liberalist_NL, Francientje en den dinges. Die laatste gaat bij deze van m'n negeerlijst af, daar ik af en toe zinnige dingen van hem lees. Dat kan van uw posts niet gezegd worden.

On topic: de fiscale fraude werd niet 'onderhandeld'. Die wordt gesteund door nagenoeg elke partij in Vlaanderen. Of het nu de SPa, de Open VLD, de CD&V, de N-VA of dat rechts gedoe is. Geen van die partijen pleit voor 'importcriminaliteit' of 'sociale fraude'. Zelfs niet tussen de regels. Was het geen brulkikker die oproep tot fiscale fraude bij wijze van burgerlijke ongehoorzaamheid? Was het niet het kabinet Peeters dat op een onoorbare manier de contracten voor wegensignalisatie toekende? Waar zit zijn tegenpool dan in die Vlaamse regering? Aan wie moest Peeters 'toegevingen' doen? En waarom sleept hij dan - off all things - fiscale fraude uit de brand?
Ai, de waarheid kwetst weer te veel voor Andy. Sinds links Europa zegende met de multikul, die uitdraaide in een groot sociaal drama, verloedering, gehtto-isering, het wegvreten van de SZ door te veel niet inzetbaar links importkiesvee en de bijhorende criminaliteit, kennen we een gedoogbeleid - geëist door de PS en haar Vlaamse kompanen, kwestie van niet te veel hun eigen volk te treffen. Daar tegenover eisten de liberale partijen gedoogbeleid tgo fiscale fraude met een Minister Reynders die geen ballen uitsteekt als tegenzet tgo aartsvijand Di Rupo die de belastingbetaler uitmelkt om zijn culture d'assistanat te financieren.

Verder moet u maar eens zeggen hoe u zonder het kapitaal arbeid gaat scheppen.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 14:21   #4151
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Als ik u was en in Vlaanderen woonde (of Duitsland, de VS, Ierland, Portugal, Italië,...) zou ik me meer zorgen maken om die andere religie, dichter bij huis, waarbij men het erger vindt om kinderverkrachting gerechtelijk te laten vervolgen dan om de slachtoffers van die verkrachting te intimideren. Waar men het normaal vindt dat het gerecht de 400+ dossiers over kinderverkrachting laat verdwijnen en voor eventuele gerechtelijke stappen onbruikbaar maakt, waar het hoofd van het katholiek onderwijs het bestaat de Kardinaal - die alles in de doofpot wenste te stoppen - als slachtoffer af te schilderen en het slachtoffer en zijn familie een grote verantwoordelijkheid toe te schrijven.

Als u op zoek bent naar pathologische en aberante gedragingen die door religieuzen worden goedgepraat - en met de mantel der kinderliefde worden toegedekt - concentreer u dan op gebeurtenissen dicht bij uw huis. In uw parochie, uw bisdom, de katholieke school om de hoek, het gerechtsgebouw in uw arrondissement. Daar vindt u de sporen van een geïnstitutionaliseerd machtsmisbruik dat over lijken gaat en niet geeft om een verneukt kind meer of minder zolang het goede naam van onze Moeder de Heilige Kerk niet aantast. Want dat ware blasfemie, natuurlijk.
Pedofilie moet inderdaad bestraft worden.
Ik denk dat dat voor iedere normale westerling duidelijk is.
zelfs voor de katholieke kerk.
Anders is dat het geval binnen de islam.
Mohammed , de struikrover en massamaardenaar neukte een kindje.
Een redelijk aantal islamieten vindt dat blijkbaar tof.
Dermate zelfs dat een belangrijk deel van hen zijn gedrag als voorbeeld ziet en als gevolg daarvan zelfs het huwen met kinderen in een significant aantal moslimlanden helemaal niet verboden lijkt te zijn.
regelmatig zien we dan ook in de krant een foto verschijnen van een bejaarde baardaap (want hoe moeten we anders een dergelijk persoon noemen ) met zijn kind-vrouwtje aan zijn zij.

Laatst gewijzigd door Pericles : 19 oktober 2010 om 14:21.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 16:37   #4152
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Het is een selectie-tool. Je kan nog steeds op 'bekijk bericht' klikken als je denkt dat de poster misschien toch iets zinnigs te zeggen had. Zeker bij den dinges was dat af en toe het geval.
Hoe kan je nu denken of verwachten dat iemand iets zinnigs te zeggen heeft indien je zijn reactie niet vooraf kan zien? Moet je mij eens uitleggen.
Los daarvan...zet hem dan niet op je negeerlijstje als je toch reacties van hem wil blijven lezen.

Man man man, soms é.

Ik ga iemand op mijn lijstje zetten want ik ben z'n onzinnige praat meer dan moe...kzal eens kijken of ie iets zinnigs te zeggen heeft...mmm...toch niet....mmm...toch wel...maar weer van mijn lijstje afhalen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 11:30   #4153
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Nog een rot appeltje.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ons-land.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 11:48   #4154
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Nog meer rotte appels :

De feiten speelden zich af in de nacht van 16 november 2008 in café Revue in Mortsel (foto 1), een alternatief jongerencafé aan de rand van het stads- en winkelcentrum van Mortsel. Hetram D. is van Indische origine, geadopteerd door een Vlaams gezin. Zijn familienaam is zo Vlaams als maar kan zijn, maar uit India heeft Hetram zijn voornaam en vooral ook zijn donkere huidskleur meegebracht. Hij is in café Revue samen met enkele vrienden als hij wordt opgemerkt door Kenneth P. en Jeroen S.. Volgens een getuige kreeg Hetram D. allerlei verwensingen naar het hoofd geslingerd, waarna hij langs achteren gestampt werd op zijn linkerbeen. Een tweede skinhead zou herhaald hebben wat de andere had gezegd. Daarna volgden nog xenofobe uitspraken, en werd volgens de getuige met de hielen tegen elkaar geklikt door één van de skinheads, die verder “Sieg Heil” riep en de Hitlergroet bracht. Beide skinheads begonnen daarna te sms’en. Hetram D. vreesde dat zij anderen aan het optrommelen waren, en verliet daarop het café.
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...ch-gedrag.html
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 12:10   #4155
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, je vraagt dat aan degene die artikels publiceerd niet aan degene die zegt dat het specifiek, typerend of eigen aan allochtonen is.
Ik vraag het aan jou: jij publiceert het hier dus is het logisch dat ik je vraag waarom.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 16:36   #4156
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik vraag het aan jou: jij publiceert het hier dus is het logisch dat ik je vraag waarom.
Ik zie ook wel dat je het aan mij vraagt maar ik kan er niet op antwoorden want ik zeg dat helemaal niet.
Dat is niet logisch, logisch zou zijn dat je die vraag stelt aan degene die dat zegt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 20 oktober 2010 om 16:37.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 16:42   #4157
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik zie ook wel dat je het aan mij vraagt maar ik kan er niet op antwoorden want ik zeg dat helemaal niet.
Je plaatst hier een link maar je kan niet uitleggen waarom of in welk verband? Typerend.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2010, 07:48   #4158
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Je plaatst hier een link maar je kan niet uitleggen waarom of in welk verband? Typerend.
Jawel, ik zeg dat dat de redenen zijn waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Als je de titel gelezen zou hebben zou je dat geweten hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 21 oktober 2010 om 07:49.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2010, 08:05   #4159
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Jawel, ik zeg dat dat de redenen zijn waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Als je de titel gelezen zou hebben zou je dat geweten hebben.
De titel had ik al gelezen, dank u. Maar ik vroeg jou in welke zin een familiedrama - zoals dat vaak bij Belgen voorkomt - bijdraagt aan het feit dat meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2010, 09:30   #4160
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De titel had ik al gelezen, dank u. Maar ik vroeg jou in welke zin een familiedrama - zoals dat vaak bij Belgen voorkomt - bijdraagt aan het feit dat meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Nee dat vroeg je niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Leg mij eens uit in welke zin dit specifiek, typerend of eigen aan allochtonen is?
Dat draagt er gewoon aan bij omdat je er wel het woord "familiedrama" aan kan geven, maar het feit is dat het een moord is, een vader vermoord zijn zoon, punt. Crimineel feit en in dit geval een moord draagt bij aan de afkeer naar allochtonen toe.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be