Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 februari 2016, 20:43   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard Vluchtelingenwerk Vlaanderen: 'Vluchtelingen zijn hier niet voor soep en een deken'

Bron

Detail tekst:

Citaat:
'Het spreekt vanzelf dat vrijwilligers en burgers die de handen uit de mouwen steken om te beantwoorden aan elementaire humanitaire noden, niet de aanleiding, noch de oorzaak zijn voor het ontstaan van tentenkampen', zegt Vluchtelingenwerk Vlaanderen in een reactie op de uitspraken van de West-Vlaamse gouverneur Carl Decaluwé (CD&V). Die zei dat burgers beter geen voedsel geven aan illegaal in ons land verblijvende vluchtelingen.
Nee voor de soep en de petatten zijn ze hier zeker niet want ze staan allemaal schoon dik/vet en rond.

Ze komen om uw werk af te pakken en om de vrouwen te verkrachten en de gang van zaken in de EU overhoop te gooien.

Snappen die Politici dat nu nog steeds niet of verdienen die daar echt zoveel aan?

Ik ben ze meer dan beu die zogenaamde 'vluchtelingen' <- twijfelachtige zaak.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:08   #2
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Nee voor de soep en de petatten zijn ze hier zeker niet want ze staan allemaal schoon dik/vet en rond.

Ze komen om uw werk af te pakken en om de vrouwen te verkrachten en de gang van zaken in de EU overhoop te gooien.

Snappen die Politici dat nu nog steeds niet of verdienen die daar echt zoveel aan?

Ik ben ze meer dan beu die zogenaamde 'vluchtelingen' <- twijfelachtige zaak.
Hoeveel vluchtelingen heb je eigenlijk al persoonlijk ontmoet en gesproken face to face?
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:34   #3
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Volgens Theo Francken komen ze naar hier voor die 3000 euro per maand, een wagen en een huis. En dat zijn netto bedrage eh.

Laatst gewijzigd door Odol : 2 februari 2016 om 22:35.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:45   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Volgens Theo Francken komen ze naar hier voor die 3000 euro per maand, een wagen en een huis. En dat zijn netto bedrage eh.
Niet zeuren, migratie is positief voor ons land zegt Francken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:47   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hoeveel vluchtelingen heb je eigenlijk al persoonlijk ontmoet en gesproken face to face?
Moet dat?
Meestal ken ik ook de mensen die ik persoonlijk ken en gesproken heb niet zo goed.
Mensen maken u vanalles wijs.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:49   #6
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Moet dat?
Meestal ken ik ook de mensen die ik persoonlijk ken en gesproken heb niet zo goed.
Mensen maken u vanalles wijs.
Het is niet nodig om uw eigen zwakheden op iedereen te projecteren.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:56   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hoeveel vluchtelingen heb je eigenlijk al persoonlijk ontmoet en gesproken face to face?
Ik zie daar het nut niet echt van in om er een tête-�*-tête met te hebben en ik hoop dat het de ver van mijn bed show blijft.

Misschien komt dat omdat ik van die héle vluchtelingen heisa niets geloof en ik van mening ben dat het in scene gezet is door een bepaalde groep figuren die er hun voordeel (lees: geldgewin) weten uit te halen, zijn het de mensenhandelaars, de Amerikanen ... andere?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 22:56   #8
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Het is niet nodig om uw eigen zwakheden op iedereen te projecteren.
v
Denkt ge dat verhaaltjes slikken van sterkte getuigd?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 23:00   #9
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
v
Denkt ge dat verhaaltjes slikken van sterkte getuigd?
Verhaaltjes doorprikken is zo moeilijk niet. Ik kan echt wel het verschil maken. Dat jij dat niet kan is een probleem waar jij moet leren meeleven.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 23:31   #10
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Verhaaltjes doorprikken is zo moeilijk niet. Ik kan echt wel het verschil maken. Dat jij dat niet kan is een probleem waar jij moet leren meeleven.
Goed voor u.
Dergelijke mensen hebben we dringend nodig bij de dienst asiel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 23:37   #11
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Goed voor u.
Dergelijke mensen hebben we dringend nodig bij de dienst asiel.
Ik heb geen functionaris mentaliteit ...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 23:58   #12
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hoeveel vluchtelingen heb je eigenlijk al persoonlijk ontmoet en gesproken face to face?
Stelt u zich geen vragen bij die vele jongemannen die hier zonder gezin, zonder hun familieleden aankomen?
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 00:15   #13
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Ze willen geen soep en een deken.
Ze willen ficki ficki.

Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 00:51   #14
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hoeveel vluchtelingen heb je eigenlijk al persoonlijk ontmoet en gesproken face to face?
Heb jij al 1 vluchteling in huis genomen? Heb jij al de helft van je maandelijks loon aan een vluchteling geschonken? Ben jij het eens dat de Islam gaat overheersen? Vindt jij het normaal dat vliuchtelingen een gouden hangamat krijgen? En vindt jij het normaal dat autochtone armen moeten wijken voor de vluchtelingen? Of dat een alleenstaande moeder met kinderen uit haar OCMW woning wordt gezet om vluchtelingen in te huisvesten ...

Zeg je op 1 vraag neen dan ben je niet meer dan een hypocriet die veel zevert maar zelf niets doet. Iedereen die voor vluchtelingen is zouden ze verplicht 5 jaar loon moeten afpakken. Want wees er maar van overtuigd dat als er niets aan die massale vluchtelingenstroom gaat gedaan worden dat je veel meer dan dat zal kwijt geraken. Of ben je zelf zo een allochtoon die in zijn gouden hangmat ligt?
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 00:57   #15
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hoeveel vluchtelingen heb je eigenlijk al persoonlijk ontmoet en gesproken face to face?
En ja ik ben al meer dan ik zelf wil met allochtonen en zelfs vluchtelingen in contact geweest. Het verschil is wel dat de meesten er in een grote boog rond gaan en ik er pal op af ga. Van het weekend waren ze nog in Mechelen centrum met drie een jonge vrouw aan het lastig vallen. En het was duidelijk dat die jonge vrouw zich bedreigt voelde. Iedereen liep en 10 meter vandaan. Dus even naar die jongens gegaan en direct 1ne een duw gegeven. En opgelost want ze liepen als echte olympische sprinters weg. En dat is geen machopraat maar iets dat iedereen zou moeten doen. Al die allochtonen en vluchtelingen duidelijk kenbaar maken dat ze NIET welkom zijn en zolang ze hier zijn als ONGEDIERTE zullen behandelt worden!!!
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 00:58   #16
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Heb jij al 1 vluchteling in huis genomen? Heb jij al de helft van je maandelijks loon aan een vluchteling geschonken? Ben jij het eens dat de Islam gaat overheersen? Vindt jij het normaal dat vliuchtelingen een gouden hangamat krijgen? En vindt jij het normaal dat autochtone armen moeten wijken voor de vluchtelingen? Of dat een alleenstaande moeder met kinderen uit haar OCMW woning wordt gezet om vluchtelingen in te huisvesten ...

Zeg je op 1 vraag neen dan ben je niet meer dan een hypocriet die veel zevert maar zelf niets doet. Iedereen die voor vluchtelingen is zouden ze verplicht 5 jaar loon moeten afpakken. Want wees er maar van overtuigd dat als er niets aan die massale vluchtelingenstroom gaat gedaan worden dat je veel meer dan dat zal kwijt geraken. Of ben je zelf zo een allochtoon die in zijn gouden hangmat ligt?
Neen, enkel een Vlamingenhatende Waal op een Nederlandstalig forum. Dus van die hangmat kan wel kloppen.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 01:06   #17
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Een Waal Ik noem die kakkerlakken
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 07:17   #18
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Heb jij al 1 vluchteling in huis genomen? Heb jij al de helft van je maandelijks loon aan een vluchteling geschonken? Ben jij het eens dat de Islam gaat overheersen? Vindt jij het normaal dat vliuchtelingen een gouden hangamat krijgen? En vindt jij het normaal dat autochtone armen moeten wijken voor de vluchtelingen? Of dat een alleenstaande moeder met kinderen uit haar OCMW woning wordt gezet om vluchtelingen in te huisvesten ...

Zeg je op 1 vraag neen dan ben je niet meer dan een hypocriet die veel zevert maar zelf niets doet. Iedereen die voor vluchtelingen is zouden ze verplicht 5 jaar loon moeten afpakken. Want wees er maar van overtuigd dat als er niets aan die massale vluchtelingenstroom gaat gedaan worden dat je veel meer dan dat zal kwijt geraken. Of ben je zelf zo een allochtoon die in zijn gouden hangmat ligt?
Om er één te ontvangen moet je er vooreerst één ontmoet hebben. Die kans heb ik nog niet gehad.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 07:27   #19
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Vluchtelingenwerk Vlaanderen wil van Vlaanderen liefst één grote opvangzone maken voor vluchtelingen en de autochtone bevolking volledig pluimen om dit te financieren. Dergelijke organisaties hebben de voeling met de realiteit volledig verloren en sturen aan op een ondergang van onze cultuur, democratie en alles wat we hebben. Is er eens één gouverneur die durft zeggen hoe het er voor staat dan krijgt hij de hele links progressieve kerk over zich heen..
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2016, 07:34   #20
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.950
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Om er één te ontvangen moet je er vooreerst één ontmoet hebben. Die kans heb ik nog niet gehad.
Ga er u een paar halen in Calais?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be