Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2009, 11:07   #121
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik stel alleeen maar vast hé.

Trouwens, diezelfde Peumans doet hetzelfde met het Hollander-vliegveld in Beek.
De man heeft dus duidelijk een vliegveld probleem.
Ik hoor in mijn gemeente wel vliegtuigen die hier overvliegen en die in Beek moeten landen. Op sommige avonden is dit inderdaad niet fijn. Nu, ik steun Peumans in deze wel. Die vliegtuigen, dat is een pest. En als ze het nu nog niet echt zijn, zullen ze het in de toekomst zeker worden.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 12:38   #122
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik hoor in mijn gemeente wel vliegtuigen die hier overvliegen en die in Beek moeten landen. Op sommige avonden is dit inderdaad niet fijn. Nu, ik steun Peumans in deze wel. Die vliegtuigen, dat is een pest. En als ze het nu nog niet echt zijn, zullen ze het in de toekomst zeker worden.
Klopt.

De vraag blijft :
Wie was eerst ?
De kip of het ei ?

Wat Zaventem betreft hebben een aantal mensen in het verleden super goedkoop bouwgronden kunnen kopen.
In die periode was vliegen nog niet wat het vandaag is.

Ondertussen is Zaventem Airport uit zijn voegen gebarsten en er zijn veel meer vliegbewegingen dan destijds.

Nu willen ze dat vliegveld aan banden leggen.
Hadden ze daar niet beter aan gedacht toen ze die goedkope bouwgrond kochtten ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 19:11   #123
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Hebt U het over de kiesdrempel waar het VB zich onthouden heeft samen met de splitsing van BHV in 2003?
Neen, ik heb het over Bart De Wever die zich niet ging laten "verstrikken", niet in een regering zou stappen met sossen en zeker niet als BHV niet was geplitst.

Kortom de voorzitter van de meest Begicistische Vlaams Nationalistische formatie.

Allé, ge weet wel dien dikken die tegen het Cordon is maar het naar hartelust toepast, die voor Vlaamse onafhankelijkheid is maar kartel vormde met de meest rabiaat Belgicistische partij, die langs de zijkant roepend andere partijen verwijt dat ze langs de zijkant staan te roepen....

Toch wel ge kent hem...dien walgelijk dikken daar die zichzelf Vlaams Nationalist noemt en collega's voor "prostitué" uitmaakt, toegegeven heeft dat hij aan Vanderkelen heeft toevertrouwd dat een onafhankelijk Vlaanderen voor hem niet hoeft en een jaar aan een stuk heeft gejankt dat hij in blind verraad van zijn zaak voor de centen het diktaat van de ACV ( zaak JMDD) heeft toegepast...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 19:23   #124
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.233
Standaard

Fieseler, ik vind het spijtig dat ge zo zit te kappen.

En Nva heeft niet in de regering gezeten dat ik weet, wel gesteund.

Het resultaat is mager, maar vanaf nu is staatshervorming wel een ernstig onderwerp.

Zelfs het einde van la belgique is niet langer science fction.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:42   #125
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Neen, ik heb het over Bart De Wever die zich niet ging laten "verstrikken", niet in een regering zou stappen met sossen en zeker niet als BHV niet was geplitst.

Kortom de voorzitter van de meest Begicistische Vlaams Nationalistische formatie.

Allé, ge weet wel dien dikken die tegen het Cordon is maar het naar hartelust toepast, die voor Vlaamse onafhankelijkheid is maar kartel vormde met de meest rabiaat Belgicistische partij, die langs de zijkant roepend andere partijen verwijt dat ze langs de zijkant staan te roepen....

Toch wel ge kent hem...dien walgelijk dikken daar die zichzelf Vlaams Nationalist noemt en collega's voor "prostitué" uitmaakt, toegegeven heeft dat hij aan Vanderkelen heeft toevertrouwd dat een onafhankelijk Vlaanderen voor hem niet hoeft en een jaar aan een stuk heeft gejankt dat hij in blind verraad van zijn zaak voor de centen het diktaat van de ACV ( zaak JMDD) heeft toegepast...
Fieseler, met je onbetamelijke scheldpartij schiet je in eigen voet.
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:44   #126
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Wat het cordon betreft heeft Fieseler nochtans overschot van gelijk.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 21:48   #127
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wat het cordon betreft heeft Fieseler nochtans overschot van gelijk.
Mogelijk, maar zijn onbetamelijke scheldpartij maakt zijn tussenkomst waardeloos en overtuigt niemand.
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 22:56   #128
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

gewoon een bende hypocrieten.... men moet weten dat in 2004 de n-va jongeren exact dezelfde kritiek hadden op het zoveelste uitstel van spliting b-h-v( noachtans beloofd VOOR regeringsdeelname) als het Vb. En dewever maar zeiken over extreem-rechtse verottingstrategie...terwijl zijn jo,ngeren letterlijk dezelfde kritiek hadden.

Of nog een anecdote. Dewever ging een motie indienen over een referendum inzake verdrag lissabon( waar n-va nb voor is)om zogezegd spirit te ontmaskeren.... maar ontmaskerde enkel zichzelf want toen de cdenv blafte dat dat niet verstandig zou zijn diende hij de motie gewoon niet in. verdere voorbeelden zijn legio. inzake dotatie handelsmissie filip etc..
Die peumans is idd één van de ergste maar die is dan ook burgemeester he en dus nog wat"PC'ter" dan de rest.


De n-va dat is het gedroomde schoothondje van het establishment ...bijna even nuttig als die nog veel grotere windhaan DD( waar de n-va nog vlaams is dat bij die paarse gangster al helemaal niet meer het geval)....voor het establishment wel te verstaan.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 23:37   #129
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Neen, ik heb het over Bart De Wever die zich niet ging laten "verstrikken", niet in een regering zou stappen met sossen en zeker niet als BHV niet was geplitst.

Kortom de voorzitter van de meest Begicistische Vlaams Nationalistische formatie.

Allé, ge weet wel dien dikken die tegen het Cordon is maar het naar hartelust toepast, die voor Vlaamse onafhankelijkheid is maar kartel vormde met de meest rabiaat Belgicistische partij, die langs de zijkant roepend andere partijen verwijt dat ze langs de zijkant staan te roepen....

Toch wel ge kent hem...dien walgelijk dikken daar die zichzelf Vlaams Nationalist noemt en collega's voor "prostitué" uitmaakt, toegegeven heeft dat hij aan Vanderkelen heeft toevertrouwd dat een onafhankelijk Vlaanderen voor hem niet hoeft en een jaar aan een stuk heeft gejankt dat hij in blind verraad van zijn zaak voor de centen het diktaat van de ACV ( zaak JMDD) heeft toegepast...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 07:12   #130
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Fieseler, met je onbetamelijke scheldpartij schiet je in eigen voet.
Luc, met alle respect: wilt U mij behalve de corpulentie-connotatie eens één feit geven in mijn frustratiegriffel waar ik mij óf vergis óf lieg?

Ik ben het meer dan beu om als Vlaams Nationalist de ogen te moeten neerslaan voor het krapuleuze verraad van vroegere medestrijders die vrolijk collaboreren met diegenen die de Vlaamse zaak via politiek benoemde rechters, cordon mediatique en cordon sanitair zwaar hebben geschaad en niet van plan zijn hun vuile oorlog op te geven?

Ja hoor Luc: het is dank zijn het feit dat men het dagdagelijkse verrraad van de nva blijkbaar niet mag aanklagen in Vlaams Nationale middens dat er nu sommige debielen rondlopen die geloven dat het net die enige consequente Vlaams Nationalistische partij is die het cs in stand houdt.


Conclusie:
A/ voor mijn uitlating "walgelijke dikke" wil ik gerust mijn excuses aanbieden aan BDW alhoewel ik denk dat hij daar niet door beledigd is. Hij komt er trouwens in bijna ieder intervieuw (niet in die bewoordingen uiteraard) zelf op terug...maar alla...dat geeft mij niet het recht...
B/ Dat er hier godvedomme geen enkele NVA ideoloog mij nog komt vertellen dat wij "front" moeten vormen aan Vlaams Nationale kant hoor terwij zij volop de meest vuile truukjes steunen tegen hun eigen ideologische neven en nichten.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 07:41   #131
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Volgens mij komen een aantal VBers zenuwachtig voor volgende verkiezingen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 08:16   #132
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Volgens mij komen een aantal VBers zenuwachtig voor volgende verkiezingen.
Een taalkundig zwakke constructie die ook niet veel aarde aan de dijk brengt.
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 08:23   #133
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
1) Luc, met alle respect: wilt U mij behalve de corpulentie-connotatie eens één feit geven in mijn frustratiegriffel waar ik mij óf vergis óf lieg?

2) Ik ben het meer dan beu om als Vlaams Nationalist de ogen te moeten neerslaan voor het krapuleuze verraad van vroegere medestrijders die vrolijk collaboreren met diegenen die de Vlaamse zaak via politiek benoemde rechters, cordon mediatique en cordon sanitair zwaar hebben geschaad en niet van plan zijn hun vuile oorlog op te geven?

Ja hoor Luc: het is dank zijn het feit dat men het dagdagelijkse verrraad van de nva blijkbaar niet mag aanklagen in Vlaams Nationale middens dat er nu sommige debielen rondlopen die geloven dat het net die enige consequente Vlaams Nationalistische partij is die het cs in stand houdt.


Conclusie:
A/ voor mijn uitlating "walgelijke dikke" wil ik gerust mijn excuses aanbieden aan BDW alhoewel ik denk dat hij daar niet door beledigd is. Hij komt er trouwens in bijna ieder intervieuw (niet in die bewoordingen uiteraard) zelf op terug...maar alla...dat geeft mij niet het recht...
B/ Dat er hier godvedomme geen enkele NVA ideoloog mij nog komt vertellen dat wij "front" moeten vormen aan Vlaams Nationale kant hoor terwij zij volop de meest vuile truukjes steunen tegen hun eigen ideologische neven en nichten.
1) Zeer eenvoudig: BDW is voor de Franstaligen evenzeer als wij een nationalist, racist en fascist die la Belgique in gevaar brengt.

2) Je mag het beu zijn maar het is beter dat je daar op een volwassen en constructieve manier op reageert: niet vervallen in scheldpartijen die contraproductief zijn, maar telkens weer met steekhoudende argumenten je zaak verdedigen.

En, terloops, met 'net die enige consequente Vlaams Nationalistische partij ' alleen komen we jammer genoeg niet.
__________________

Laatst gewijzigd door luc broes : 25 mei 2009 om 08:25.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 09:34   #134
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

De NVA heeft de laatste 2 jaar meer impact gehad gehad op de communautaire verhoudingen dan het Belang ooit gehad heeft of ooit zal hebben.

Als dat Vlaanderen er ooit komt zal het de verdienste zijn van de NVA, waarbij temeer zo geen ranzig geurtje zou rondhangen als een Vlaanderen dat door het Belang zou gevormd worden.

Ik vrees dus meer de NVA dan het Belang.

Stem dus maar allemaal voor het Belang...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 09:35   #135
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
1) Zeer eenvoudig: BDW is voor de Franstaligen evenzeer als wij een nationalist, racist en fascist die la Belgique in gevaar brengt.

2) Je mag het beu zijn maar het is beter dat je daar op een volwassen en constructieve manier op reageert: niet vervallen in scheldpartijen die contraproductief zijn, maar telkens weer met steekhoudende argumenten je zaak verdedigen.

En, terloops, met 'net die enige consequente Vlaams Nationalistische partij ' alleen komen we jammer genoeg niet.
Niet waar Luc, ooit halen jullie meer dan 50%!
Uw militanten niet ontmoedigen hé
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 09:42   #136
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De NVA heeft de laatste 2 jaar meer impact gehad gehad op de communautaire verhoudingen dan het Belang ooit gehad heeft of ooit zal hebben.

Als dat Vlaanderen er ooit komt zal het de verdienste zijn van de NVA, waarbij temeer zo geen ranzig geurtje zou rondhangen als een Vlaanderen dat door het Belang zou gevormd worden....
Een bijdrag met een ranzig geurtje.
'wij zijn de enige en echte goede strijders'
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 09:45   #137
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De NVA heeft de laatste 2 jaar meer impact gehad gehad op de communautaire verhoudingen dan het Belang ooit gehad heeft of ooit zal hebben. ...
Resultaat van die impact?
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 09:46   #138
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Een bijdrag met een ranzig geurtje.
'wij zijn de enige en echte goede strijders'
Neen, ik ben daar eerder bescheiden in.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 09:48   #139
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Resultaat van die impact?
Dat als er ooit een zelfstandig Vlaanderen zal komen (en die kans schat ik reeel in) jullie weer aan de zijlijn zullen staan.
De traditionelen zullen snel hun vlaggenmasten aanpassen en alles zal op de vlag na hetzelfde zijn als voordien.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 11:34   #140
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
De NVA heeft de laatste 2 jaar meer impact gehad gehad op de communautaire verhoudingen dan het Belang ooit gehad heeft of ooit zal hebben.



wat een billenkletser...zelf bedacht?

hoe zei de burgemeester van voeren ook al weer " niets gerealiseerd ....NUL....noppes".

En als uitsmijter nog deze quote van leterme op de verkiesingsshow na de verkiezingen in 2004

" WIJ MOESTEN wel een kartel vormen met de n-va anders waren zij....(wijzend naar het VB) de grootsten".

Dus de enige reden dat de n-va ooit een kartel vormde met die belgicisten is omdat de tsjeven de hete adem van het VB in de nek voelden en zij absoluut wilden verpmijden dat het VB als grootste " formatie" uit de bus kwam.

bart dezever had kort daarvoor zelfs een beginselverklaring en kartelakkoord met .... JAWEL de OPEN VLD van Degucht. En dat in de meest anti-vlaamse dagen van die open vld. Enkel omdat verhofstadt zijn vete stelde ging dat feest niet door.

Het enige wat dat tsjeefs kartel heeft gerealiseerd is een ministerschap van
noordzeeredders voor bourgois... en voor de rest zoals de tsjeefse burgemeesters zelf zeggen niks , nul , noppes gerealiseerd.

of toch ! De n-va heeft wel iets gerealiseerd. Ze hebben mee gewerkt aan de massale snel-belgwet machine die ervoor zorgt dat de vlaming in de rand nog verder in de verdrukking komt en de vlaming in de steden idem dito.

Dat is nog veel erger dan niets realiseren dat is collaboratie. Net zoals lijstverbinding met Bub, spa, groen ... in brussel regelrechte collaboratie is.

N_VA is dus de partij van de collaboratie met het belgische estbalishment en dit ten koste van de vlaming.

Zelfs in het EU parlement stemmen ze tegen het behoudt van onze cultuur en waarden en voor massale nieuwe migratiestromen uit niet -eu landen.

ZUM KOTSEN....
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be