Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2023, 20:21   #61
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, het volstaat dus van Uzelf bekend te maken als trol en ge moet al die rompslomp niet meer doorvoeren. Voila

"ik ben geen influencer maar een troll", kous af
De naam doet er niet toe vanaf ge er geld voor krijgt, he?
Als trollen verkoopt bij u, is dat een onderneming he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2023, 21:19   #62
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat moet een geregistreerd merk zijn he.
Neen.

https://www.balanslezen.com/balans-a...tie-en-belang/
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 07:46   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Daar staat nergens dat een niet-aanwijsbare goodwill (dus geen merk, geen octrooi, geen ding met een eigendomsbewijs) belastbaar is of zelfs schatbaar anders dan bij een overname. En om een overname te hebben, moet er een eigendom zijn. Een anonieme influencer die geen merknaam heeft neergelegd voor de naam van zijn kanaal heeft niks om "over te nemen" en trouwens, zolang die dat niet verkoopt wat hij niet eens als overdraagbaar bezit heeft kan dat niet geschat worden.

Anders zou ik hier op mijn posts ook enorme belastingen moeten betalen, en ik ben niet eens anoniem. De gigantische meerwaarde die mijn schrijfsels hier hebben zou mij miljoenen Euro's aan taxen moeten doen betalen. Toch heb ik daar voorlopig geen problemen mee, en zou trouwens niet weten hoe daar de goodwill van te innen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 07:49   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De naam doet er niet toe vanaf ge er geld voor krijgt, he?
Als trollen verkoopt bij u, is dat een onderneming he.
Maar ik heb het over het tegenovergestelde, waar er geen cent aan verdiend wordt en het enkel gaat om de boodschap die je brengt.

Natuurlijk is het helemaal anders als uw gedrag op tinternet dient om inkomsten te genereren. Dan ben je inderdaad een bedrijf met een winstoogmerk, daar ben ik 200% mee akkoord. Maar dan dient uw inhoud ook enkel maar om geld binnen te rijven en heeft niks te maken met het brengen van een boodschap. Enfin, het hangt ervan af: als uw bijdragen vrij toegankelijk zijn en uw inkomsten die zijn uit publiciteit, dan is uw product "aandacht van uw followers die ge verkoopt aan reclame agentschappen" en daarvoor moet ge gelijk welke lulkoek op uw kanaal zetten dat aandacht aantrekt.
Maar natuurlijk als ge meer traditioneel content verkoopt, ttz, dat mensen moeten betalen om uw content te zien (of dat nu een boek is dat ge schrijft, dan wel uw blote kont is die ge toont), dan is het uw content zelf die het product is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 09:27   #65
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar staat nergens dat een niet-aanwijsbare goodwill (dus geen merk, geen octrooi, geen ding met een eigendomsbewijs) belastbaar is of zelfs schatbaar anders dan bij een overname.

Goodwill is kort gezegd de meerwaarde van een bedrijf boven het netto vermogen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 09:30   #66
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De gigantische meerwaarde die mijn schrijfsels hier hebben zou mij miljoenen Euro's aan taxen moeten doen betalen.
You are free to incorporate. In de EU komt dit neer op zoek gaan naar een boekhouder en een bedrijfsrevisor die jouw goodwill op de balans van jouw vennootschap zet. Je kan zelf niet de audit doen van de waarde van jouw goodwill bij het opstarten van je vennootschap.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 11:25   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Goodwill is kort gezegd de meerwaarde van een bedrijf boven het netto vermogen.
Als er dus geen bedrijf is, kan dat niet bestaan, dat was mijn punt.

Als men "influencer" is, dan wil men een boodschap brengen, dan wil men door zijn communicatie een invloed hebben. Als men commercant is, dan wil men gewoon zijn product zo winstgevend mogelijk verkopen. Dat is een groot verschil. In het geval van een influencer is het de wens van de influencer die de inhoud van de communicatie bepaalt, namelijk om de invloed die hij wil uitoefenen, zo goed mogelijk door te drukken. In het geval van een commerçant is het doel een zo hoog mogelijke inkomst, en wordt de inhoud van de communicatie volledig in functie van dat doel gebracht, zonder dat er enige filosofische beschouwingen zijn over de inhoudelijke invloed ervan. Als ge bijvoorbeeld meer centen kunt verdienen met blote tetten eerder dan met nazi propaganda, dan gaat ge voor blote tetten, en zet ge uw wens om de nazi idiologie te propageren opzij, die is van geen tel. Als ge influencer wilt zijn, dan gaat ge uw nazi ideologie propageren, en kan het U niet schelen dat blote tetten geld zouden opbrengen.

Het is dus ergens tegenstrijdig dat "influencers" geld zouden willen verdienen met hun communicatie, want dan verbasteren ze hun communicatie tot wat commercieel het meeste in de markt ligt, en niet tot de invloed die ze zouden willen uitoefenen.

Men kan natuurlijk zeggen, het nuttige aan het aangename koppelen, maar dan worden de beweegredenen flou en verdacht he.

Youtube is normaal gemaakt voor commercielen, niet voor influencers. Youtube wil vooral consensuele inhoud brengen die enkel maar dient om klikvee naar reclame boodschappen te brengen, en zeker niks dat mensen zou willen "beinvloeden" anders dan de reclame boodschappen zelf.

Dat men de youtube infrastructuur ook kan gebruiken om te influencen is juist, maar men botst nogal vaak op de tegenstelling tussen de vereisten voor klikvee, en de wensen van mensen die een invloed willen hebben dus influencers zouden willen zijn.

Van twee walletjes willen eten zorgt voor problemen, zoals deze draad aangeeft. Wil je invloed uitoefenen, zoek dan niet van daar geld mee te verdienen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2023 om 11:36.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 11:30   #68
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.178
Standaard

Waarom is die boete zo hoog? o_0
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 11:31   #69
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.178
Standaard

Huur toch gewoon een studio et basta.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 12:36   #70
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Nooit gehoord van goodwill of merkwaarde ? Deze worden wel degelijk in euro uitgedrukt op de balans van wie een dubbele boekhouding voert. Portretrechten vallen onder een ander fiscaal regime.
Enkel wanneer er een passiva tegenover staat, zoals na een overname he.

'T Zou anders mooi zijn. Dat zou het equivalent zijn van een beursgenoteerd bedrijf dat de EIGEN beurswaarde als activa in de boeken zou moeten zetten en telkens extra inkomstenbelastingen zou moeten betalen telkens de beurswaarde omhoog gaat.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 12:43   #71
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Goodwill is kort gezegd de meerwaarde van een bedrijf boven het netto vermogen.
Waar passiva tegenover dienen te staan zoals na overname of gemaakte kosten die gekapitaliseerd mogen worden.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 13:51   #72
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar ik heb het over het tegenovergestelde, waar er geen cent aan verdiend wordt en het enkel gaat om de boodschap die je brengt.

Natuurlijk is het helemaal anders als uw gedrag op tinternet dient om inkomsten te genereren. Dan ben je inderdaad een bedrijf met een winstoogmerk, daar ben ik 200% mee akkoord. Maar dan dient uw inhoud ook enkel maar om geld binnen te rijven en heeft niks te maken met het brengen van een boodschap. Enfin, het hangt ervan af: als uw bijdragen vrij toegankelijk zijn en uw inkomsten die zijn uit publiciteit, dan is uw product "aandacht van uw followers die ge verkoopt aan reclame agentschappen" en daarvoor moet ge gelijk welke lulkoek op uw kanaal zetten dat aandacht aantrekt.
Maar natuurlijk als ge meer traditioneel content verkoopt, ttz, dat mensen moeten betalen om uw content te zien (of dat nu een boek is dat ge schrijft, dan wel uw blote kont is die ge toont), dan is het uw content zelf die het product is.
Moeten influenzers die geen geld verdienen dan ook hun adres online zetten?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:12   #73
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als men "influencer" is, dan wil men een boodschap brengen, dan wil men door zijn communicatie een invloed hebben. Als men commercant is, dan wil men gewoon zijn product zo winstgevend mogelijk verkopen. Dat is een groot verschil.
Ik heb de term "influencer" niet gelanceerd maar deze wordt door pers en politici uitsluitend gebruikt voor personen met professionele activiteiten. Voor particulieren die hun invloed wensen op te dringen wordt het woord "trol" op sociale media op internetfora gehanteerd.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 november 2023 om 14:13.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:18   #74
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Enkel wanneer er een passiva tegenover staat, zoals na een overname he.
Bij een omschakeling van natuurlijk persoon naar een vennootschap wordt ook soms de goodwill als activa ingebracht ( geboekt tegen passiva met inbreng in natura). Er komt dan steeds een bedrijfsrevisor of extern gecertificeerd accountant bij kijken.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 november 2023 om 14:18.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:37   #75
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bij een omschakeling van natuurlijk persoon naar een vennootschap wordt ook soms de goodwill als activa ingebracht ( geboekt tegen passiva met inbreng in natura). Er komt dan steeds een bedrijfsrevisor of extern gecertificeerd accountant bij kijken.
Hier hadden we het over iemand die anoniem zijn invloedrijke berichten de wereld in stuurt zonder dat daar een inkomen mee behaald wordt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:41   #76
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb de term "influencer" niet gelanceerd maar deze wordt door pers en politici uitsluitend gebruikt voor personen met professionele activiteiten. Voor particulieren die hun invloed wensen op te dringen wordt het woord "trol" op sociale media op internetfora gehanteerd.
Als men dus per definitie geen bedrijf heeft, is het per definitie geen professionele activiteit. Men kan dus onmogelijk iemand vervolgen omdat die geen bedrijf heeft waarmee hij professionele activiteiten zou uitoefenen he.

Het aanvankelijke statement was dat mensen die een mening op een sociaal netwerk zetten en daarbij een ganse hoop "geabonneerden" hebben, gedwongen zouden zijn om, via de bedrijfswetgeving, hun naam en adres bekend te maken bij elk bericht, en dat mensen die dat niet doen onwettelijk bezig zouden zijn. Mijn opwerping was dat als echte "influencers" dat doen zonder winstoogmerk, zoiets onhoudbaar is. Jij begon daarop met allerlei concepten te zwieren die moesten aangeven dat IEDEREEN die met enig succes een mening verkondigt op tinternet onder die regels zou vallen omdat die willens nillens daarmee materiele inkomsten genereert.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:45   #77
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bij een omschakeling van natuurlijk persoon naar een vennootschap wordt ook soms de goodwill als activa ingebracht ( geboekt tegen passiva met inbreng in natura). Er komt dan steeds een bedrijfsrevisor of extern gecertificeerd accountant bij kijken.
Soms. Om de persoonlijke inbreng te verminderen, nietwaar?

En wil die natuurlijk persoon dat die goodwill zo hoog mogelijk wordt geschat bij omschakeling omdat hij graag inkomstenbelastingen betaalt als natuurlijk persoon tegen het hoogste tarief?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:51   #78
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Soms. Om de persoonlijke inbreng te verminderen, nietwaar?

En wil die natuurlijk persoon dat die goodwill zo hoog mogelijk wordt geschat bij omschakeling omdat hij graag inkomstenbelastingen betaalt als natuurlijk persoon tegen het hoogste tarief?
Ik denk niet dat de cv van Acid goodwill op zijn balans heeft staan. Goodwill kan de balans opfleuren als je ooit van plan bent naar de beurs te trekken of jouw vennootschap te koop te zetten.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:55   #79
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als men dus per definitie geen bedrijf heeft, is het per definitie geen professionele activiteit. Men kan dus onmogelijk iemand vervolgen omdat die geen bedrijf heeft waarmee hij professionele activiteiten zou uitoefenen he.

Het aanvankelijke statement was dat mensen die een mening op een sociaal netwerk zetten en daarbij een ganse hoop "geabonneerden" hebben, gedwongen zouden zijn om, via de bedrijfswetgeving, hun naam en adres bekend te maken bij elk bericht, en dat mensen die dat niet doen onwettelijk bezig zouden zijn. Mijn opwerping was dat als echte "influencers" dat doen zonder winstoogmerk, zoiets onhoudbaar is. Jij begon daarop met allerlei concepten te zwieren die moesten aangeven dat IEDEREEN die met enig succes een mening verkondigt op tinternet onder die regels zou vallen omdat die willens nillens daarmee materiele inkomsten genereert.
Volgens mij is dat enkel zo wanneer de fiscus kan aantonen dat er inkomsten tegenover staan (reclame-inkomsten, sponsoring, ..).
De influencer waarvan sprake verdient daar miljoenen mee he.

Maar dan nog vind ik het not done dat zij verplicht zouden worden hun adres (meestal prive) bekend te maken tav het publiek waarmee hij geen enkele (contractuele) verbintenis mee heeft.
Dat hij zijn adres moet bekend maken tav de fiscus, zijn sponsors, adverteerders, of anderen die tegen betaling van zijn 'influencing business' gebruik willen maken tot daar aan toe.

Ik krijg toch ook geen toegang tot het nummerplatenregister ook al rijden er auto's door mijn straat om het adres te weten te komen als er ene zijn smoel mij niet aanstaat?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 15:07   #80
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Volgens mij is dat enkel zo wanneer de fiscus kan aantonen dat er inkomsten tegenover staan (reclame-inkomsten, sponsoring, ..).
De influencer waarvan sprake verdient daar miljoenen mee he.
Absoluut, en voor mij is dat dan ook geen "influencer" maar een commercant in aandacht, die helemaal geen invloed wil of kan hebben, maar die moet doen waar de aandacht van zijn publiek naar uitgaat om zoveel mogelijk reclame aandacht aan te trekken. Kortom, de inhoud van wat die bezigheid produceert is geen beinvloedende communicatie, maar is gewoon spul dat het publiek WIL zien en daar aandacht aan wil besteden.

Citaat:
Maar dan nog vind ik het not done dat zij verplicht zouden worden hun adres (meestal prive) bekend te maken tav het publiek waarmee hij geen enkele (contractuele) verbintenis mee heeft.
Absoluut. De zakenrelatie is niet tussen het publiek en de "influencer" maar tussen de reclame agentschappen en de "influencer". De influencer doet zaken met reclame agentschappen die zijn klanten zijn, niet met zijn publiek, dat enkel maar "uitgangsgrondstof" is waar de influencer zijn product (aandacht voor reclame) mee fabriceert.

Kortom, een slachthuis is toch ook niet verplicht om zijn gegevens aan de koeien die geslacht worden te geven, maar wel aan de mensen die het vlees kopen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be