Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2019, 12:47   #421
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
In uw eerdere post had u het over 14 jaar en nu switcht u plots naar 16 jaar... U bent zeker vergeten hoe oud ze was? Misschien was ze maar 9 jaar.




Jah, en in moslimlanden smijten ze homo's van hoge gebouwen en hakken ze de handen van dieven af. Wil dat dan zeggen dat dat allemaal dik OK is?
Ze was 16... Die van Epstein (de jongste) waren 14.

Met een 16 jarig meisje vrijen met wederzijdse toestemming vindt U dus even erg als homo's van gebouwen smijten?

Wat dat handen afkappen betreft, in Kenia en heel Zwart-Afrika worden dieven gelyncht... niet goed te praten, maar in België worden dieven 20 minuten ondervraagd en mogen ze beschikken... het slachtoffer blijft langer in het politiekantoor. En o wee als je die dief durft een stevige klap verkopen, dan word jij vervolgd... er zijn hier ook dingen die totaal niet correct zijn...

Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2019 om 12:48.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:55   #422
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Waarom die foto van Onslow-on-hair, daar?
Omdat Putin er ook in betrokken wordt op een of andere manier. Dan kon natuurlijk niet uitblijven... Putin zelf neemt heel die boel niet serieus, die gezichtsuitdrukking zegt wat hij over de "Amerikaanse partners" (steeds voorafgegaan door een kuchje) denkt...

Hoe gaat met trouwens met zulke zaken om in Hong Kong en China?

Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2019 om 12:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 13:04   #423
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
14 is wel heel jong he. Er zijn wel van die adolescenten die er 20 uitzien, en waar ik mij zou laten aan vangen. Over 't laatst nog: er stak een knappe "jonge vrouw" de straat over, ik had ze 20 gegeven, en mijn vrouw zegde me dat het een van haar leerlingen was, 15 jaar.

Maar als je echt weet dat ze 14 is ? Nee hoor.
Klopt, toen ik les gaf jaren geleden, had ik ook meisjes van 14 die zeiden dat ze verliefd op me waren en al flink voorzien waren... Dan moet je vooral je gezond verstand laten primeren, maar ik kan begrijpen dat anderen daar wel zouden op ingaan...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 13:29   #424
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het hangt er ook van af, sommige 14 jarige, zeker zwarte, kunnen zowel mentaal als fysiek er volledig klaar voor zijn, andere zijn nog kinderen.

Wist je dat in de homo wereld 14 jarige jongens zich prostitueren in België en Nederland? Onder andere de voormalige Amerikaanse ambassadeur werd gezien, gewoon in het park... Daar wordt niets van gezegd.

Ik ben daar niet toe aangetrokken. Ik weet dat in Kenia sommige toeristen bewust op zoek gaan naar 12 jarigen of jonger, dat vind ik crimineel, ze komen daar nog mee weg ook.

Maar seks wordt in Noord-West-Europa en de VS zo buiten proportie opgeblazen, in andere landen wordt er gewoon veel minder over gesproken en wordt het veel meer gedaan. Een beetje zoals in België en Nederland in de homowereld. In landen als Cuba of Dominicaanse maakt het niet echt uit of je blank of zwart bent, iedereen gedraagt zich als zwarten op dat vlak, het is gewoon geen issue.
In Afrika is het ook allemaal geen issue, maar sommige Europeanen gaan te ver. Ik zag op Alloo een Belg van in de 60 die openlijk flaneerde met een 12 jarige, en nu in de Congolese gevangenis zit. (uiteraard omdat hij geen geld heeft om zich vrij te kopen) De Europese baas van een keten van koffiehuizen in Kenia, werd betrapt met een 8 jarige. Hij spendeerde echter slechts 3 dagen in de gevangenis, maar, puur toevallig natuurlijk, werd zijn zaak overgenomen de week nadien door de zoon van de procureur...

Ik zou walgen van mezelf moest ik een kind aanranden, en ik versta helemaal niet wat daar zo leuk aan is... het is echt een ziekte. Natuurlijk meisjes van 16 die al volledig ontwikkeld zijn en er zin in hebben, dat is een ander verhaal... Niet voor mij, want ik val op rijper, maar dat vind ik absoluut niet hetzelfde als een kind aanranden.
De koning van Swaziland heeft een harem van 14 minderjarige meisjes...

Boudewijn De Groot zong al jaren geleden...
https://www.youtube.com/watch?v=HwZgqAk-f50
In deze draad heb mij ontvallen over de grootte van tieten kwestie. Epstein viel op jongpubers niet op kinderen. Die discussie wil ik nog een keer voeren in deze draad. Wat mij aan deze zaak intrigreert is hoe de 'macht' zijn werking doet. Eurosceptic gelooft in een verantwoordelijke — Acosta zou in dat rijtje passen.

Voor mij is Acosta niemand anders dan een scheidsrechter die een terecht doelpunt afkeurt omdat de grensrechter heeft afgefloten voor buitenspel. Omdat de scheidsrechter niet anders kan dan naar de grensrechter te luisteren en om niet het stadion over zich heen te krijgen — geeft hij een hoekschop als troostprijs.

Een onderzoek volgt: De grensrechters bleken niet over de juiste visuele vaardigheden te beschikken en stellen de opticien verantwoordelijk, die weer de fabrikant van de meetapparatuur verantwoordelijk stelt. Dit omdat deze niet altijd even nauwkeurig meet.. En zo gaat het dus maar door — tot het wegebt uit nieuws..

Voor mij rest de vraag hoe het godsnaam mogelijk is dat de 'macht' deze dingen voorelkaar kan krijgen. Deze macht zie je telkens weer terugkomen. Bijvoorbeeld: na 2 jaar Mueller onderzoek heeft nog niemand in het team een navraag gedaan bij de aanstichter van dit alles. Idem gebeurde is soortgelijks bij WMD Irak.

Terugkomend op mijn voorbeeld zou de vraag moeten zijn wie de verantwoordelijken waren die de grensrechters door de keuring hebben laten gaan en deze verantwoordelijken zulke hoge straffen in het vooruitzicht stellen dat ze gaan praten. Dat gebeurd tot op heden dus niet. Ondertussen groeit (terecht) de ballon aan conspiracy. Met dank aan lieden die de macht misbruiken om maar aan hun instincten te kunnen voldoen. En er zijn mensen als een Panareus, Kojak, Parcifal en Tavek die MSM nieuws als ontastbare goden blijven zien. Het stoort mij niet, het intrigreert mij dat zulke kwakeloze leugens als zoete koek geslikt blijft worden.

En / eigenlijk beter gezegd / Dus: waren er mensen die al aangaven dat Epstein zelfmoord zou plegen omdat de informatie Hillary Clinton niet aanstond. En verdomd het gebeurde dus nog ook. Ik kan je filmpje posten; het is notabene comedian Jimmy Dore, die een paar dagen voor de zelfmoord van Epstein nauwkeurig voorspelde dat ditbinnenkort gaat gebeuren. Ik wist in iig wel dat dit allesbehalve een normale zaak is toen ik mij enigzins in dit onderzoek had verdiept.

Hiermee sluit ik af:

Als je liegt doe het dan goed; doe het in ieder geval beter dan bananenrepubliekniveau.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2019 om 13:44.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 13:31   #425
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dit forum verbindt toch mensen hé! Links moslim fundamentalisme omarmt extreem rechts complottheoristen.

Get a room!
Welk complot? Het gaat hier wel om feiten die door o.a. door de Telegraaf zijn gepubliceerd.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:27   #426
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Een fortuin geschat op 500 miljoen dollar en zo moeten eindigen. Ergens toch triestig. De "slachtoffers" met hun hordes aan advocaten gaan ineens veel innerlijke morele kwetsuren opgelopen hebben.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:31   #427
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Schatrijke mensen kennen elkaar allemaal en zijn allemaal al eens op elkaars feesten geweest. Ik heb ooit aan tafel gezeten met een man die jaren later aangeklaagd geweest is voor moordpoging. Op dat moment was dat een man zoals de anderen. Uiterlijk zie je dat niet hoor......
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:37   #428
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Alle superrijken doen zulke dingen, maar Epstein werd gepakt, ongetwijfeld heeft hij bepaalde mensen kwaad gemaakt. Zelfde verhaal als Strauss Kahn.
Die wereld is een en al hypocrisie en schijn.
Een massa meiden weten niet hoe ze zich moet draaien en keren om in die wereld te mogen vertoeven dus moeten ze nu niet beginnen klagen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:49   #429
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Is er nog iemand die zoals ik vermoed dat het een klassiek geval was van zelfmoord?

Dus niet vermoord maar ook geen "passieve" hulp (bvb. een touw toegooien en/of "toevallig" geen suicide watch). Maw Trump, Clinton, Soros, Buckingham palace,... hebben er allemaal niks mee te maken (...al komt het hen misschien wel goed uit...)

Tegenwoordig als ge niet in samenzweringen gelooft, dan zijt ge een paria...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:58   #430
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een fortuin geschat op 500 miljoen dollar en zo moeten eindigen. Ergens toch triestig. De "slachtoffers" met hun hordes aan advocaten gaan ineens veel innerlijke morele kwetsuren opgelopen hebben.
Ik ben het volledig met je eens. Neemt niet dat die zaak die ge aanneemt mij totaal niet boeit.

Wel hoe deze lieden de mechanismes van de macht kennen en deze in werking kunnen zetten in hun eigen voordeel.

Om maar een zuur voorbeeld te noemen: Mocht ik op suicide watch staan - dan is er geen mug die mij van het leven kan beroven of komt er geen handdoek binnen die ik als strop kan gebruiken om mijzelf te verhangen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:07   #431
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Hier een link van een comedian die had voorspeld dat Epstein 'voortijdig' zelfmoord ging plegen. check 4.15 https://www.youtube.com/watch?v=SoFIzKyMmZQ&t=4s Eigenlijk een poepsimpele voorspelling dat het zou gebeuren.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2019 om 16:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:13   #432
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mijn vermoeden is dat Epstein zichzelf verhangen heeft. Mogelijk gemaakt omdat hij niet in de gaten werd gehouden en omdat hij over tools beschikte waar hij niet aan mocht komen om dit te doen. Dit vind ikzelf dus een interessante casus.

Hoe worden de mechanismes in gang gezet om dit voorelkaar te krijgen ?

Hier een link van een comedian die had voorspeld dat Epstein 'voortijdig' zelfmoord ging plegen. check 4.15 https://www.youtube.com/watch?v=SoFIzKyMmZQ&t=4s Eigenlijk een poepsimpele voorspelling dat het zou gebeuren.

Ik durf er ook bij te zeggen dat zijn advocaat hem het nadrukkelijke advies heeft gegeven zichzelf te verhangen. Praten over de zaak zou immers op de schouders van zijn familie zijn gekomen -- gezien 'kopstukken' die erbij betrokken zijn.
Ja kijk, die "passieve hulp" in de vorm van bewuste nalatigheid... nee, ik denk dat niet.

Incompetentie, tot daar aan toe, maar geen bewuste hulp om 'm zelfmoord te laten plegen.

Gewoon, zelfmoord. Ge weet wel, zoals de meeste zelfmoorden.

Maar die mening is een beetje te gewoontjes in deze tijden van samenzweringen.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:16   #433
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Welk complot? Het gaat hier wel om feiten die door o.a. door de Telegraaf zijn gepubliceerd.
Het complot dat het britse koningshuis betrokken is in het pedo schandaal van Epstein, HALLOOOO!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:17   #434
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja kijk, die "passieve hulp" in de vorm van bewuste nalatigheid... nee, ik denk dat niet.

Incompetentie, tot daar aan toe, maar geen bewuste hulp om 'm zelfmoord te laten plegen.

Gewoon, zelfmoord. Ge weet wel, zoals de meeste zelfmoorden.

Maar die mening is een beetje te gewoontjes in deze tijden van samenzweringen.
Slordigheid en gebrek aan personeel. Hij was al sinds eind juli niet meer op suicide watch.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:36   #435
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Slordigheid en gebrek aan personeel. Hij was al sinds eind juli niet meer op suicide watch.
Gaat er nou echt geen lampje branden?!

Die Epstein is na Trump het nieuwsitem van Amerika en deze wordt van suïcide watch afgezet na recent een poging toe te hebben gedaan. Dit is niet alleen totaal tegen de regels in; het is ook nog eens dom ook. De wereld kijkt mee.

Echter het betwijfelen of dit onder domheid of ongelukje valt. Net zo iets als een moslim in Berlijn een jood scalpeert. Dat valt niet onder de noemer van een van 'verwarde man' valt een ongelukkige voorbijganger aan — zoals gebruikelijk in de kranten staat..
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:39   #436
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Epstein Gone- Now what/Latest Info!!


https://www.youtube.com/watch?v=ToxI_8MSPMc
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:43   #437
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ge weet wel, zoals elke andere zelfmoord...in de gevangenis.

In "10-South wing", uitgerust als "supermax" instelling.
Waar gevangenen 23 uur per dag in eenpersoonscellen met permanente verlichting en camerabewaking opgesloten zitten.
Waar toevallig de camerabewaking op dat moment niet functioneerde.
Waar toevallig, net de dag voor de (gewone) zelmoord (zoals elke andere zelfmoord), de suicide watch werd opgeheven, nadat er nog maar net 'n eerste mislukte poging geweest was.

Natuurlijk is hier niets meer aan de hand.

Ik heb nog wel ergens 'n brug te koop liggen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:53   #438
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Wat ik ook niet goed snap van die complotters (nu degenen die Epstein hebben 'doen' zelfmoorden en de camera's hebben onklaar gemaakt): waarom doen die toch als heel de wereld van de complottheoristen erop zitten te kijken?
Als ik een duistere complotter zou zijn, ik zou dit complot aan mij voorbij laten gaan. Te veel risico.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:58   #439
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Is er nog iemand die zoals ik vermoed dat het een klassiek geval was van zelfmoord?

Dus niet vermoord maar ook geen "passieve" hulp (bvb. een touw toegooien en/of "toevallig" geen suicide watch). Maw Trump, Clinton, Soros, Buckingham palace,... hebben er allemaal niks mee te maken (...al komt het hen misschien wel goed uit...)

Tegenwoordig als ge niet in samenzweringen gelooft, dan zijt ge een paria...
Dat denk ik ook.
Maar de beschuldigingen daarentegen, daar zit ongetwijfeld iemand achter.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 17:00   #440
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een massa meiden weten niet hoe ze zich moet draaien en keren om in die wereld te mogen vertoeven dus moeten ze nu niet beginnen klagen.
Ik denk dat de meeste het niet zo erg vonden om op het privé eiland van een miljardair te vertoeven. Maar goed, nu krijgen ze waarschijnlijk hoge schadevergoedingen. (alhoewel, door die zelfmoord misschien net niet, want de erfgenamen hebben geen schuld en vermoedelijk komt er zelfs geen proces nu, misschien was dat net zijn bedoeling, om die aasgieren te vlug af te zijn, en zeker te zijn dat heel zijn fortuin naar zijn kinderen gaat)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be