![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet zo bij communisten natuurlijk... En om op je vraag te antwoorden : nee, een puberende 14-jarige kan me geenszins boeien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zaak met een 'reukje' aan waarschijnlijk.
Epstein werd niet scherp in de gaten gehouden. p.s. Met alle respect voor de dienst (1813) en de mensen die de dienst bemannen maar ik ben van mening dat de verwijzing (kranten/tv) naar de dienst na nieuwszendingen over Epstein in dit geval niet op zijn plaats is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Straks ga je nog quoten uit het Pallieterke ofzo bij je zoektocht naar de minst geloofwaardige bron op aarde? https://twitter.com/JoeNBC/status/1160484609651609602 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.” - Donald Trump, 2002 Die staat daar nu ook over te liegen dat het gedrukt staat. Nee, nooit bevriend mee geweest, die man. Nooit cryptische uitspraken over gedaan ook. En de op het laatste moment weggevallen aanklachten tegen hemself, voor dingen die hij op Epstein's feestjes gedaan zou hebben, spoken toch ook wat door mijn achterhoofd. Eigenlijk wel toepasselijk dat dit (in Nederland) de zomerhit van 2019 lijkt te zijn geworden. Mateloos populair onder de tieners zelf en jonger.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 augustus 2019 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je echt weet dat ze 14 is ? Nee hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gonst van samenzweringstheorieën na dood Epstein.
Het gonzen klinkt als de 'zoemende bij'. Zij die banden hadden met Epstein 'Amerika’s?*rich, powerful and famous' daar zullen er ongetwijfeld bij zijn, waarvan op huidig ogenblik hun poepeke open- en toe aan het gaan is, bij verder onderzoek/uitspitten van de zaak.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We hebben voor zo ver ik weet ook nooit gehoord van Acosta wie hem gedwongen heeft om Epstein vrijuit te laten gaan, enkele jaren geleden. Acosta wilde het zelf niet maar werd gedwongen. Alleen mochten we niet weten door wie, en vandaag de dag nog steeds niet. Doet allemaal heel erg denken aan het Dutroux tijdperk
![]() |
![]() |
#409 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In tegendeel: hij werd hiervoor beloond met een ministerpost! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
|
![]() Citaat:
![]() Want dat was ook een 'complot', hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2019 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu, voor een slachtoffer staat het meisje daar wel nogal erg te glimlachen. Of was dat voordat de prins... ![]() Wat we ermee doen? Ik stel voor om het Joods geld en invloeden definitief af te zweren. Weg ermee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor koninklijk bloed blijf ik de guillotine prefereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik durf geneens in een ruimte, als bv auto, alleen te zijn met andersmans kind. Dit is gewoon een dodemans ticket en kan je financieel compleet kapot maken door kosten van een advocaat. Genoeg gekken op de wereld die jaloers zijn en je leven willen kapotmaken, of denken snel geld te maken door de chanteur te spelen. Hij of zij hoeft maar met het vingertje te gaan wijzen en kabaal te maken op Facebook en je zit zwaar in de problemen. Laat staan om het ook maar in je hoofd te halen om sex te hebben met een jongpuber en de consequenties die ik als blanke ondervind in een gevangenis, destructie van mijn huwelijk. Het komt gewoon niet in mijn op. Mocht je daarentegen zwart zijn dan leef je gewoon in een andere planeet. Zwarten worden niet (in verhouding) voor deze zaken opgepakt, kunnen babies maken als oudvolwassenen bij bij jongpubers en ermee wegkomen—of ze moeten HIV besmet zijn en de slachtoffers stiefkinderen zijn, waardoor er een media zaak van komt en de pedo in kwestie wordt opgepakt. Tenminste dit is de regel in Suriname en ik denk ook in Brazilië en Zuid Afrika. Off topic: Als zwarte moet je weer ontzettend goed oppassen om niet per ongeluk op andermans terrein te gaan koekeloeren. Dit kan een kogel tussen je ogen betekenen. Ik heb mijn zwarte zwager wel eens grijs gezien toen ik op andermans terrein ging kijken of er mensen in de buurt waren.. Terug naar je punt: Als je je enigszins verdiept hoe professioneel Epstein het heeft aangemaakt en hoe vaak de 'macht' maakt dat deze mensen vrijuit gaan; terwijl dezelfde macht mij en jou kan ruïneren voor een onschuldig geschil maakt dat ik vind dat Epstein moet hangen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2019 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
Get a room! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk een 55 jarige met een 12 jarige en we spreken over heel andere zaken... In Kenia is het heel gebruikelijk dat professoren met hun studentes slapen, dan slagen ze voor het, kuch, oraal examen. Maar daar is het ook normaal dat 12 jarige meisjes uitgehuwelijkt worden. Dat is niet goed natuurlijk, en de overheid zou zich daartegen moeten verzetten (gebeurt maar enkel op papier), maar hier overdrijft men ook en zeker in de VS en de Angelsaksische wereld. Een minister die ontslag neemt omdat hij eens de hand op de knie van een vrouw legde en al zulke zever. Wat Epstein betreft, in die wereld zijn zulke zaken normaal, net als drugs. Iedereen weet wel een vuil geheim van de ander, en op het gepaste moment wordt dat tegen hen gebruikt. Strauss Kahn was niet anders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je dat in de homo wereld 14 jarige jongens zich prostitueren in België en Nederland? Onder andere de voormalige Amerikaanse ambassadeur werd gezien, gewoon in het park... Daar wordt niets van gezegd. Ik ben daar niet toe aangetrokken. Ik weet dat in Kenia sommige toeristen bewust op zoek gaan naar 12 jarigen of jonger, dat vind ik crimineel, ze komen daar nog mee weg ook. Maar seks wordt in Noord-West-Europa en de VS zo buiten proportie opgeblazen, in andere landen wordt er gewoon veel minder over gesproken en wordt het veel meer gedaan. Een beetje zoals in België en Nederland in de homowereld. In landen als Cuba of Dominicaanse maakt het niet echt uit of je blank of zwart bent, iedereen gedraagt zich als zwarten op dat vlak, het is gewoon geen issue. In Afrika is het ook allemaal geen issue, maar sommige Europeanen gaan te ver. Ik zag op Alloo een Belg van in de 60 die openlijk flaneerde met een 12 jarige, en nu in de Congolese gevangenis zit. (uiteraard omdat hij geen geld heeft om zich vrij te kopen) De Europese baas van een keten van koffiehuizen in Kenia, werd betrapt met een 8 jarige. Hij spendeerde echter slechts 3 dagen in de gevangenis, maar, puur toevallig natuurlijk, werd zijn zaak overgenomen de week nadien door de zoon van de procureur... Ik zou walgen van mezelf moest ik een kind aanranden, en ik versta helemaal niet wat daar zo leuk aan is... het is echt een ziekte. Natuurlijk meisjes van 16 die al volledig ontwikkeld zijn en er zin in hebben, dat is een ander verhaal... Niet voor mij, want ik val op rijper, maar dat vind ik absoluut niet hetzelfde als een kind aanranden. De koning van Swaziland heeft een harem van 14 minderjarige meisjes... Boudewijn De Groot zong al jaren geleden... https://www.youtube.com/watch?v=HwZgqAk-f50 Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2019 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |