Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2019, 05:54   #401
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Eens een eerlijke vraag. Hoeveel van jullie zouden toehappen als men hen 14 jarige meisjes in volle puberteit zou aanbieden?
Ik heb zulke aanbiedingen constant in Afrika. Ik geef toe dat ik getwijfeld heb, en een keer heb ik toegehapt, maar toen was ik zelf amper 23 jaar oud. Nu als 43 jarige zegt me dat niets meer. Liever een rijpe vrouw.
Alsof 23 en 14 geen significant verschil zou zijn.

Niet zo bij communisten natuurlijk...

En om op je vraag te antwoorden : nee, een puberende 14-jarige kan me geenszins boeien
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 05:59   #402
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Een zaak met een 'reukje' aan waarschijnlijk.

Epstein werd niet scherp in de gaten gehouden.

p.s.

Met alle respect voor de dienst (1813) en de mensen die de dienst bemannen maar ik ben van mening dat de verwijzing (kranten/tv) naar de dienst na nieuwszendingen over Epstein in dit geval niet op zijn plaats is.
Oud 12 augustus 2019, 06:05   #403
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
https://www.washingtonexaminer.com/n...ide-is-russian

Russen krijgen de schuld. Was te verwachten.
Nee hoor, dat is wat de Washington Examiner je wil laten geloven.
Straks ga je nog quoten uit het Pallieterke ofzo bij je zoektocht naar de minst geloofwaardige bron op aarde?

https://twitter.com/JoeNBC/status/1160484609651609602

Citaat:
Dear Russians, if you are watching, I do not think you killed Jeffrey Epstein. But you did screw us in the 1972 Olympics basketball final.
PS—Thank you for helping us win World War II. And for Tolstoy. He’s good.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 07:01   #404
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eens een eerlijke vraag. Hoeveel van jullie zouden toehappen als men hen 14 jarige meisjes in volle puberteit zou aanbieden?
Ik heb zulke aanbiedingen constant in Afrika. Ik geef toe dat ik getwijfeld heb, en een keer heb ik toegehapt, maar toen was ik zelf amper 23 jaar oud.
U meent dat het feit dat u toen 23 jaar was een verzachtende omstandigheid is? Het is en blijft walgelijk, al zeker als het om armlastige mensen gaat die dit doen om te overleven.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 07:17   #405
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al betwijfel ik ten zeerste dat Trump evenveel verdacht is in de zaak als Clinton. Clinton heeft nml. keihard staan liegen over de aantallen dat hij meegevlogen is met Lolita expres. Dat maakt het wel van orde van een andere planeet en krijgt Clinton niet weggepoetst.
Dat Bill Clinton als ex-president zijn beveiligers thuisliet toen hij in dat vliegtuig stapte is zeer zeker verdacht, maar ik vind dit soort uitspraken toch ook niet super onschuldig:

“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
- Donald Trump, 2002

Die staat daar nu ook over te liegen dat het gedrukt staat. Nee, nooit bevriend mee geweest, die man. Nooit cryptische uitspraken over gedaan ook. En de op het laatste moment weggevallen aanklachten tegen hemself, voor dingen die hij op Epstein's feestjes gedaan zou hebben, spoken toch ook wat door mijn achterhoofd.

Eigenlijk wel toepasselijk dat dit (in Nederland) de zomerhit van 2019 lijkt te zijn geworden. Mateloos populair onder de tieners zelf en jonger.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 augustus 2019 om 07:20.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 08:05   #406
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
14 is wel heel jong he. Er zijn wel van die adolescenten die er 20 uitzien, en waar ik mij zou laten aan vangen. Over 't laatst nog: er stak een knappe "jonge vrouw" de straat over, ik had ze 20 gegeven, en mijn vrouw zegde me dat het een van haar leerlingen was, 15 jaar.

Maar als je echt weet dat ze 14 is ? Nee hoor.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 08:23   #407
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het gonst van samenzweringstheorieën na dood Epstein.

Het gonzen klinkt als de 'zoemende bij'.

Zij die banden hadden met Epstein 'Amerika’s?*rich, powerful and famous' daar zullen er ongetwijfeld bij zijn, waarvan op huidig ogenblik hun poepeke open- en toe aan het gaan is, bij verder onderzoek/uitspitten van de zaak.
Oud 12 augustus 2019, 09:02   #408
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het gonst van samenzweringstheorieën na dood Epstein.

Het gonzen klinkt als de 'zoemende bij'.

Zij die banden hadden met Epstein 'Amerika’s?*rich, powerful and famous' daar zullen er ongetwijfeld bij zijn, waarvan op huidig ogenblik hun poepeke open- en toe aan het gaan is, bij verder onderzoek/uitspitten van de zaak.
Die zaak wordt nooit uitgespit. Wees daar maar zeker van. De FBI buigt zich over de zaak en het is net de FBI die verdacht wordt van manipulatie.

We hebben voor zo ver ik weet ook nooit gehoord van Acosta wie hem gedwongen heeft om Epstein vrijuit te laten gaan, enkele jaren geleden. Acosta wilde het zelf niet maar werd gedwongen. Alleen mochten we niet weten door wie, en vandaag de dag nog steeds niet.

Doet allemaal heel erg denken aan het Dutroux tijdperk
Oud 12 augustus 2019, 09:52   #409
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
We hebben voor zo ver ik weet ook nooit gehoord van Acosta wie hem gedwongen heeft om Epstein vrijuit te laten gaan, enkele jaren geleden. Acosta wilde het zelf niet maar werd gedwongen. Alleen mochten we niet weten door wie, en vandaag de dag nog steeds niet.
Waarom denk je dat Acosta gedwongen werd?

In tegendeel: hij werd hiervoor beloond met een ministerpost!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:11   #410
geertvdb

Standaard

Citaat:
Die zaak wordt nooit uitgespit. Wees daar maar zeker van. De FBI buigt zich over de zaak en het is net de FBI die verdacht wordt van manipulatie.

Na #383 en #384 uw derde poging om over Dutroux te beginnen.

Want dat was ook een 'complot', hé!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:44   #411
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Naargelang wie er allemaal in verband kan gebracht worden met de zaak denk ik ook niet dat die uitgespit zal worden maar wel vrij snel de doofpot in zal gaan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2019 om 10:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:48   #412
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Oh jee, Prins Andrew zou 20 jaar geleden de boezem hebben aangeraakt van een meerderjarige vrouw.

Wat doen we ermee? Ophangen? Achter de koninklijke koets door de Londense straten slepen?
Minderjarige vrouw (17), en... het was niet zijn vrouw.

Nu, voor een slachtoffer staat het meisje daar wel nogal erg te glimlachen. Of was dat voordat de prins...

Wat we ermee doen? Ik stel voor om het Joods geld en invloeden definitief af te zweren. Weg ermee!
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:50   #413
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Oh jee, Prins Andrew zou 20 jaar geleden de boezem hebben aangeraakt van een meerderjarige vrouw.

Wat doen we ermee? Ophangen? Achter de koninklijke koets door de Londense straten slepen?
sommige tradities zijn best waardevol.

voor koninklijk bloed blijf ik de guillotine prefereren.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:54   #414
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb zulke aanbiedingen constant in Afrika. Ik geef toe dat ik getwijfeld heb, en een keer heb ik toegehapt, maar toen was ik zelf amper 23 jaar oud. Nu als 43 jarige zegt me dat niets meer. Liever een rijpe vrouw.
Ik zal je een keiharde waarheid vertellen:

Ik durf geneens in een ruimte, als bv auto, alleen te zijn met andersmans kind. Dit is gewoon een dodemans ticket en kan je financieel compleet kapot maken door kosten van een advocaat. Genoeg gekken op de wereld die jaloers zijn en je leven willen kapotmaken, of denken snel geld te maken door de chanteur te spelen. Hij of zij hoeft maar met het vingertje te gaan wijzen en kabaal te maken op Facebook en je zit zwaar in de problemen. Laat staan om het ook maar in je hoofd te halen om sex te hebben met een jongpuber en de consequenties die ik als blanke ondervind in een gevangenis, destructie van mijn huwelijk. Het komt gewoon niet in mijn op.

Mocht je daarentegen zwart zijn dan leef je gewoon in een andere planeet. Zwarten worden niet (in verhouding) voor deze zaken opgepakt, kunnen babies maken als oudvolwassenen bij bij jongpubers en ermee wegkomen—of ze moeten HIV besmet zijn en de slachtoffers stiefkinderen zijn, waardoor er een media zaak van komt en de pedo in kwestie wordt opgepakt. Tenminste dit is de regel in Suriname en ik denk ook in Brazilië en Zuid Afrika.

Off topic: Als zwarte moet je weer ontzettend goed oppassen om niet per ongeluk op andermans terrein te gaan koekeloeren. Dit kan een kogel tussen je ogen betekenen. Ik heb mijn zwarte zwager wel eens grijs gezien toen ik op andermans terrein ging kijken of er mensen in de buurt waren..

Terug naar je punt: Als je je enigszins verdiept hoe professioneel Epstein het heeft aangemaakt en hoe vaak de 'macht' maakt dat deze mensen vrijuit gaan; terwijl dezelfde macht mij en jou kan ruïneren voor een onschuldig geschil maakt dat ik vind dat Epstein moet hangen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2019 om 12:17.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:54   #415
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
sommige tradities zijn best waardevol.
voor koninklijk bloed blijf ik de guillotine prefereren.
Dan moet ge 't eerst wel een tijdje in de diepvriezer steken, niet?
Oud 12 augustus 2019, 12:11   #416
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Minderjarige vrouw (17), en... het was niet zijn vrouw.

Nu, voor een slachtoffer staat het meisje daar wel nogal erg te glimlachen. Of was dat voordat de prins...

Wat we ermee doen? Ik stel voor om het Joods geld en invloeden definitief af te zweren. Weg ermee!
Dit forum verbindt toch mensen hé! Links moslim fundamentalisme omarmt extreem rechts complottheoristen.

Get a room!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:12   #417
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
U meent dat het feit dat u toen 23 jaar was een verzachtende omstandigheid is? Het is en blijft walgelijk, al zeker als het om armlastige mensen gaat die dit doen om te overleven.
16 en 23 even serieus blijven... dat gebeurt constant... ook hier.
Natuurlijk een 55 jarige met een 12 jarige en we spreken over heel andere zaken...
In Kenia is het heel gebruikelijk dat professoren met hun studentes slapen, dan slagen ze voor het, kuch, oraal examen. Maar daar is het ook normaal dat 12 jarige meisjes uitgehuwelijkt worden.
Dat is niet goed natuurlijk, en de overheid zou zich daartegen moeten verzetten (gebeurt maar enkel op papier), maar hier overdrijft men ook en zeker in de VS en de Angelsaksische wereld. Een minister die ontslag neemt omdat hij eens de hand op de knie van een vrouw legde en al zulke zever.
Wat Epstein betreft, in die wereld zijn zulke zaken normaal, net als drugs. Iedereen weet wel een vuil geheim van de ander, en op het gepaste moment wordt dat tegen hen gebruikt. Strauss Kahn was niet anders.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:20   #418
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In uw eerdere post had u het over 14 jaar en nu switcht u plots naar 16 jaar... U bent zeker vergeten hoe oud ze was? Misschien was ze maar 9 jaar.

Citaat:
Natuurlijk een 55 jarige met een 12 jarige en we spreken over heel andere zaken...
In Kenia is het heel gebruikelijk dat professoren met hun studentes slapen, dan slagen ze voor het, kuch, oraal examen. Maar daar is het ook normaal dat 12 jarige meisjes uitgehuwelijkt worden.
Jah, en in moslimlanden smijten ze homo's van hoge gebouwen en hakken ze de handen van dieven af. Wil dat dan zeggen dat dat allemaal dik OK is?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:21   #419
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet goed natuurlijk, en de overheid zou zich daartegen moeten verzetten (gebeurt maar enkel op papier), maar hier overdrijft men ook en zeker in de VS en de Angelsaksische wereld. Een minister die ontslag neemt omdat hij eens de hand op de knie van een vrouw legde en al zulke zever.
Wat Epstein betreft, in die wereld zijn zulke zaken normaal, net als drugs. Iedereen weet wel een vuil geheim van de ander, en op het gepaste moment wordt dat tegen hen gebruikt. Strauss Kahn was niet anders.
Waarom die foto van Onslow-on-hair, daar?
Oud 12 augustus 2019, 12:30   #420
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal je een keiharde waarheid vertellen:

Ik durf geneens in een ruimte, als bv auto, alleen te zijn met andersmans kind. Dit is gewoon een dodemans ticket en kan je financieel compleet kapot maken door kosten van een advocaat. Genoeg gekken op de wereld die jaloers zijn en je leven willen kapotmaken, of denken snel geld te maken door de chanteur te spelen. Hij of zij hoeft maar met het vingertje te gaan wijzen en kabaal te maken op Facebook en je zit zwaar in de problemen. Laat staan om het ook maar in je hoofd te halen om sex te hebben met een jongpuber en de consequenties die ik als blanke ondervind in een gevangenis, destructie van mijn huwelijk. Het komt gewoon niet in mijn op.

Mocht je daarentegen zwart zijn dan leef je gewoon in een andere planeet. Zwarten worden niet (in verhouding) voor deze zaken opgepakt, kunnen babies maken als oudvolwassenen bij bij jongpubers en ermee wegkomen—of ze moeten HIV besmet zijn, waardoor er een media zaak van komt. Tenminste dit is de regel in Suriname en ik denk ook in Brazilië en Zuid Afrika.

Off topic: Als zwarte moet je weer ontzettend goed oppassen om niet per ongeluk op andermans terrein te gaan koekeloeren. Dit kan een kogel tussen je ogen betekenen. Ik heb mijn zwarte zwager wel eens grijs gezien toen ik op andermans terrein ging kijken of er mensen in de buurt waren..

Terug naar je punt: Als je je enigszins verdiept hoe professioneel Epstein het heeft aangemaakt en hoe vaak de 'macht' maakt dat deze mensen vrijuit gaan; terwijl dezelfde macht mij en jou kan ruïneren voor een onschuldig geschil maakt dat ik vind dat Epstein moet hangen.
Het hangt er ook van af, sommige 14 jarige, zeker zwarte, kunnen zowel mentaal als fysiek er volledig klaar voor zijn, andere zijn nog kinderen.

Wist je dat in de homo wereld 14 jarige jongens zich prostitueren in België en Nederland? Onder andere de voormalige Amerikaanse ambassadeur werd gezien, gewoon in het park... Daar wordt niets van gezegd.

Ik ben daar niet toe aangetrokken. Ik weet dat in Kenia sommige toeristen bewust op zoek gaan naar 12 jarigen of jonger, dat vind ik crimineel, ze komen daar nog mee weg ook.

Maar seks wordt in Noord-West-Europa en de VS zo buiten proportie opgeblazen, in andere landen wordt er gewoon veel minder over gesproken en wordt het veel meer gedaan. Een beetje zoals in België en Nederland in de homowereld. In landen als Cuba of Dominicaanse maakt het niet echt uit of je blank of zwart bent, iedereen gedraagt zich als zwarten op dat vlak, het is gewoon geen issue.
In Afrika is het ook allemaal geen issue, maar sommige Europeanen gaan te ver. Ik zag op Alloo een Belg van in de 60 die openlijk flaneerde met een 12 jarige, en nu in de Congolese gevangenis zit. (uiteraard omdat hij geen geld heeft om zich vrij te kopen) De Europese baas van een keten van koffiehuizen in Kenia, werd betrapt met een 8 jarige. Hij spendeerde echter slechts 3 dagen in de gevangenis, maar, puur toevallig natuurlijk, werd zijn zaak overgenomen de week nadien door de zoon van de procureur...

Ik zou walgen van mezelf moest ik een kind aanranden, en ik versta helemaal niet wat daar zo leuk aan is... het is echt een ziekte. Natuurlijk meisjes van 16 die al volledig ontwikkeld zijn en er zin in hebben, dat is een ander verhaal... Niet voor mij, want ik val op rijper, maar dat vind ik absoluut niet hetzelfde als een kind aanranden.
De koning van Swaziland heeft een harem van 14 minderjarige meisjes...

Boudewijn De Groot zong al jaren geleden...
https://www.youtube.com/watch?v=HwZgqAk-f50

Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2019 om 12:39.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be