Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2006, 21:35   #41
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Bwahahahahaha...en dan?
Da's nogal te veel toeval vind ik. Als dat cijfer juist is toch....
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:39   #42
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Da's nogal te veel toeval vind ik. Als dat cijfer juist is toch....
Als inderdaad. En als dat cijfer klopt dan is dat zeker geen toeval; dat was dan de bedoeling van degene die de aanslagen pleegde...

Je idee verblind je zo het is echt ongelooflijk. Wat zegt er u nu dat die ene persoon die de aanslagen pleegde ook één van u "wereldveroveraars" is?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:42   #43
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Misschien heb je gelijk. Maar toch vreemd dat er juist 911 dagen zaten tussen 9/11 en de bomaanslag in Madrid.
Numerology zou typisch zijn.
http://www.infowars.com/articles/occ...update.htm.htm
die linkt werkt niet hoor..

als die numerologie al een rol speelt, dan waarschijnlijk vooral vanwege de kant van de islamitische terroristen. Je weet hopelijk toch dat er door de België verblijvende (tot hij in het voorjaar van 2005 werd uitgeleverd) Youssef Belhadj in het najaar van 2003 twee gsm's werden gekocht, waarbij hij twee datums opgaf als zijn geboortedatum. De eerste was ;March 11, 1921” (11 maart, verwijzend naar de aanslagen het jaar nadien, 21, verwijzend naar het feit dat het precies die dag 2 en een half jaar na de aanslagen van 9.11 was). De andere geboortedatum was 16 mei (het jaartal ontsnapt me nu), oftewel de dag waarop de Casablanca aanslagen plaatsvonden in 2003.

Behoorlijk serieus bewijs voor de betrokkenenheid van Belhadj in de hele Madrid affaire, als je 't mij vraagt..
__________________
It's deep how you can be so shallow

Laatst gewijzigd door lyot : 18 augustus 2006 om 21:42.
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:43   #44
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Als inderdaad. En als dat cijfer klopt dan is dat zeker geen toeval; dat was dan de bedoeling van degene die de aanslagen pleegde...

Je idee verblind je zo het is echt ongelooflijk. Wat zegt er u nu dat die ene persoon die de aanslagen pleegde ook één van u "wereldveroveraars" is?
Gaan we nog een beetje verder?

Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:49   #45
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Gaan we nog een beetje verder?

Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt?
sorry, maar in licht van voorgaande feiten over onze vriend Belhadj denk ik dat het duidelijk is waar de verantwoordelijken gezocht dienen te worden..
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:49   #46
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Gaan we nog een beetje verder?

Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt?
Natuurlijk; bij de val van het communisme!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:52   #47
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Natuurlijk; bij de val van het communisme!
Nope ... 9-11 ... 1991 ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:56   #48
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Nope ... 9-11 ... 1991 ...
11-9 dus ?
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 22:00   #49
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Nope ... 9-11 ... 1991 ...
Een datum die een ander misschien een idee heeft gegeven. Alsof ze met zo data zouden spelen als ze zo top-secret en top notch op alle gebieden zijn.

Mijn antwoord was wel juist btw!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 22:06   #50
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
11-9 dus ?
Yup, 11 september 1991, exact 10 jaar vóór ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 22:07   #51
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Een datum die een ander misschien een idee heeft gegeven. Alsof ze met zo data zouden spelen als ze zo top-secret en top notch op alle gebieden zijn.

Mijn antwoord was wel juist btw!
Uw antwoorden zijn steeds juist!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 22:12.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 22:09   #52
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Gaan we nog een beetje verder?

Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt?
Lees eens een beetje over de NWO op Wikipedia.

Citaat:
The term "new world order" has been used to refer to a new period of history evidencing a dramatic change in world political thought and the balance of power. The first usages of the term surrounded Woodrow Wilson's Fourteen Points and call for a League of Nations following the devastation of World War I. The phrase was used sparingly at the end of the Second World War when describing the plans for the United Nations and Bretton Woods system, in part because of the negative association the phrase would bring to the failed League of Nations. In retrospect however, many commentators have applied the term retroactively to the order put in place by the WWII victors as a "new world order." The most recent, and most widely discussed, application of the phrase came at the end of the Cold War. Presidents Mikhail Gorbachev and George H.W. Bush used the term to try and define the nature of the post Cold War era, and the spirit of great power cooperation that they hoped might materialize. Gorbachev's initial formulation was wide ranging and idealistic, but his ability to press for it was severely limited by the internal crisis of the Soviet system. Bush's vision was, in comparison, much more circumscribed and pragmatic, perhaps even instrumental at times, and closely linked to the First Gulf War. Perhaps not surprisingly, the perception of what the new world order entailed in the press and in the public imagination far outstripped what either Gorbachev or Bush had outlined, and was characterized by nearly comprehensive optimism.
En meer specifiek :

Citaat:
A pivotal point came with President Bush’s 11 September 1990 "Toward a New World Order" speech to a joint session of Congress. This time it was Bush, not Gorbachev, whose idealism was compared to Woodrow Wilson, and to FDR at the creation of the UN.
11 jaar dus: Maar dat past natuurlijk ook in het plaatje : als je maar hard genoeg wil, klopt het altijd wel, nietwaar.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 augustus 2006 om 22:10.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 07:33   #53
La Chunga
Minister
 
La Chunga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Locatie: Waar ik me thuisvoel...Overal dus
Berichten: 3.534
Standaard

Neen, wegens totaal speculatief, omdat 'samenzweringen' onmiddellijk geponeerd worden als stellingen en niet als hypothesen waarbij steevast wordt nagelaten de bewijsvoering sluitend te maken.

Dat er achter de schermen nog al eens gefoefeld wordt daar twijfelt niemand aan, denk ik. Zoiets pleegt men ook wel eens lobbyen te noemen.
Dat er achter de schermen nog al eens Machiavellaanse plannetjes worden uitgedokterd, twijfelt ook niemand aan. Zoiets pleegt men ook wel eens politiek te noemen.

Om te spreken over een welgeorchestreerde samenzwering die al honderden jaren aan de gang is, dat lijkt me te verregaand en werd nog nooit onderbouwd.

Het is zoiets als het 'testje' van de mondelinge overlevering die we indertijd in de lagere klas moesten doen. Het verhaal start linksachter en eindigt rechtsvoor. Linksachter had een boer twee koeien, rechtsvoor had diezelfde boer tweehonderd koeien, vijftig stieren, duizend varkens en vloog met een helikopter over zijn weiden.

Een duidelijke chronologische bewijsvoering gebaseerd op feiten en documenten? Nog nooit gezien!
__________________
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 07:52   #54
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Om te spreken over een welgeorchestreerde samenzwering die al honderden jaren aan de gang is, dat lijkt me te verregaand en werd nog nooit onderbouwd.
Was het dit maar; ze gaan veel verder! Het gaat hier om "werelddominatie" door een loge die al bestaat sinds 1717 (pas op niemand zegt dat deze niet bestaat!).
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 14:04   #55
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Was het dit maar; ze gaan veel verder! Het gaat hier om "werelddominatie" door een loge die al bestaat sinds 1717 (pas op niemand zegt dat deze niet bestaat!).
Welnee kerel, deze "overlords' Gaan duizenden jaren terug

BTW hele video gezien van Icke?



Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 14:10   #56
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt?
Dat had ik wel eens willen weten !

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 14:10.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 14:12   #57
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Welnee kerel, deze "overlords' Gaan duizenden jaren terug

BTW hele video gezien van Icke?



Pin d'Ar
Een half uur ver geraakt...Ik weet genoeg; verder komen altijd dezelfde soort verhaaltjes voor. Ik ben meer dan ooit overtuigd dat deze "wereld dominerende" orde niet bestaat.

Ik heb nog enkele vragen voor u en antwoord ze nu eens:
-zijn de enkel de illuminati of alle vrijmetselaars die "kliek"?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 14:13   #58
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Dat had ik wel eens willen weten !
Het antwoord werd al lang gegeven!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 15:08   #59
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Het antwoord werd al lang gegeven!
Ik lees niet alle berichten en ik zou niet weten waar het antwoord staat. Kan jij mij het antwoord dan geven op de vraag wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt ?

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 15:10.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 16:36   #60
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik lees niet alle berichten en ik zou niet weten waar het antwoord staat. Kan jij mij het antwoord dan geven op de vraag wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt ?
luie!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Lees eens een beetje over de NWO op Wikipedia.

The term "new world order" has been used to refer to a new period of history evidencing a dramatic change in world political thought and the balance of power. The first usages of the term surrounded Woodrow Wilson's Fourteen Points and call for a League of Nations following the devastation of World War I. The phrase was used sparingly at the end of the Second World War when describing the plans for the United Nations and Bretton Woods system, in part because of the negative association the phrase would bring to the failed League of Nations. In retrospect however, many commentators have applied the term retroactively to the order put in place by the WWII victors as a "new world order." The most recent, and most widely discussed, application of the phrase came at the end of the Cold War. Presidents Mikhail Gorbachev and George H.W. Bush used the term to try and define the nature of the post Cold War era, and the spirit of great power cooperation that they hoped might materialize. Gorbachev's initial formulation was wide ranging and idealistic, but his ability to press for it was severely limited by the internal crisis of the Soviet system. Bush's vision was, in comparison, much more circumscribed and pragmatic, perhaps even instrumental at times, and closely linked to the First Gulf War. Perhaps not surprisingly, the perception of what the new world order entailed in the press and in the public imagination far outstripped what either Gorbachev or Bush had outlined, and was characterized by nearly comprehensive optimism.






En meer specifiek :
A pivotal point came with President Bush’s 11 September 1990 "Toward a New World Order" speech to a joint session of Congress. This time it was Bush, not Gorbachev, whose idealism was compared to Woodrow Wilson, and to FDR at the creation of the UN.








11 jaar dus: Maar dat past natuurlijk ook in het plaatje : als je maar hard genoeg wil, klopt het altijd wel, nietwaar.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be