Politics.be Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2020, 16:06   #1
ArjanD
Gouverneur

ArjanD's schermafbeelding

Standaard Zware corruptie n.a.v. kritische blog

Naam: nrc-topman-justitie-pedo-768x483.jpg
Bekeken: 108
Grootte: 96,5 KB

Het is enige tijd geleden dat ik actief was op dit forum. Mijn participate was functioneel m.b.t. het ter discussie stellen van bepaalde onderwerpen vanuit de kritische blog zielenknijper.nl.

Vanuit de blog zielenknijper.nl heb ik dit forum als meest waardevol ervaren. Op dit forum was elke gebruiker vriendelijk en was er altijd ruimte voor inhoudelijke discussie, zelfs wanneer het ging om gevoelige onderwerpen zoals dat van de psychiatrie.

De drijfveer voor de blog Zielenknijper.nl was moraliteit in het algemeen en niet ethiek of politiek. Ik heb zelf in principe geen politieke interessen of belangen en mijn intentie is om neutraal te zijn en onderwerpen vanuit veel verschillende perspectieven te bekijken en op basis daarvan theoriëen te realiseren (filosofie).

De blog is inmiddels al jaren afgesloten.

De reden dat ik een topic start is vanwege toestanden waar ik persoonlijk mee te maken heb gekregen, dat wellicht toch ook maatschappelijk van belang is, en daarom wellicht toch iets is dat een kans moet worden gegeven om besproken te worden.

Ik heb te maken gekregen met zeer zware corruptie. De feiten daaromtrent staan beschreven op www.corruptieverslag.nl.

Belangrijk?

In België is er bijvoorbeeld de apotheker Fernand Haesbrouck die kritisch bericht / onderzoek doet over bepaalde onderwerpen m.b.t. de psychiatrie. Zijn website is www.adhdfraude.net.

Natuurlijk kan het zijn dat je het ergens mee oneens bent, of zelfs overtuigd bent van je gelijk, maar voor corruptie mag m.i. geen plaats zijn.

Corruptie

Mijn verhuurder in de stad Utrecht (Nederland) heeft vrijwel zeker met opzet een levensbedreigend niveau luchtvervuiling veroorzaakt in mijn woonruimte waardoor mijn inboedel is vernield en waardoor ik dagen ziek ben geweest. Vervolgens startte hij zonder afspraak een grote verbouwing in de woonruimte die een half jaar zou hebben geduurd en hij weigerde om vervangende woonruimte aan te bieden zodat ik werd opgezadeld met grote kosten.

Het misdrijf volgde een jaar nadat de verhuurder ter kennis was gesteld dat ik mij inzette voor het aan de kaak stellen van pedofilie bij Justitie. Het misdrijf, en vooral het respectloze en gewelddadige gedrag dat de verhuurder heeft laten zien, zoals een gewelddadige huisvredebreuk met een onzinnig motief, is bijzonder verdacht.

De Gemeente Utrecht (bron), het Juridisch Loket (bron) (gevestigd in Utrecht), de Politie Utrecht (bron) en de Rechtbank Utrecht lijken betrokken te zijn bij het misdrijf.

Het Juridisch Loket verzond in haar reactie een e-mail van iemand met psychische problemen die een bedreigend paranoïde verhaal vertelde. Dat kan vrijwel onmogelijk een ongeluk zijn geweest. (bron)

De Politie Utrecht nam de aangifte voor gewelddadige huisvredebreuk niet serieus en hield hardnekkig vol dat ik aangifte deed van "vergiftiging" terwijl ik het woord vergiftiging nooit had genoemd en minstens 10x had aangegeven dat ik aangifte deed van mishandeling. Ook dat is een aanwijzing dat de verhuurder in bescherming werd genomen. (bron)

Bewijs voor corruptie

De verhuurder stond in contact met de bestuurder van Handhaving Utrecht, een politie-dienst, en uitte op basis daarvan een bedreiging met huisuitzetting (zie handhaving) en deed onder meer opnieuw een absurde valse verdenking (zie smaad), wat bewijst dat er daadwerkelijk sprake is geweest van corruptie. Het gedrag van de verhuurder liet duidelijk blijken dat hij er trots op was dat niemand hem iets kon maken.

De bestuurder van Handhaving Utrecht had op dinsdag 7 januari 2020 het contact namens de Gemeente Utrecht overgenomen en gaf aan dat hij voortaan het aanspreekpunt zou zijn voor de verhuurder. Sindsdien ging de verhuurder duidelijk bluffen met praktijken die te schunnig zijn voor woorden. De verhuurder gedroeg zich absurd respectloos en labiel (zie labiel) en verliet zich zelfs tot gewelddadige huisvredebreuk met een onzinnig motief (zie geweld), dat terwijl de bestuurder van Handhaving Utrecht en de Gemeente Utrecht stonden toe te kijken.

Het gedrag van de verhuurder lijkt als bewijs te kunnen dienen dat er daadwerkelijk sprake is geweest van corruptie. De verhuurder leek verminderd intelligent te zijn dus het feit dat er geen sprake was van enig teken van voorzichtigheid n.a.v. de inmenging van de Gemeente Utrecht en de bestuurder van Handhaving Utrecht (het tegenovergestelde was het geval) bewijst eenvoudigweg dat de verhuurder ervan overtuigd moet zijn geweest dat niemand hem iets kon maken. Daar moet een reden voor zijn. Er was geen aanleiding voor wat de verhuurder heeft gedaan. De communicatie geschiedenis sinds 2016 bewijst dat er bij verhuurder geen geschiedenis is geweest waaruit blijkt dat hij iets tegen mij zou kunnen hebben gehad. (zie winkeliers) Zelfs een persoonlijke haat of overtuiging om welke reden dan ook lijkt het gedrag van de verhuurder niet te kunnen verklaren.
  • Wat was het motief van de verhuurder? Werd hij betaald?
  • Wat had de bestuurder van Handhaving Utrecht te zoeken bij de situatie? De verhuurder voelde zich gesterkt door de inmenging van de bestuurder, dat is verdacht.

De Rechtbank Utrecht nam de verhuurder in bescherming en oordeelde dat ik de verhuurder duizenden euro's moet betalen onderwijl ik mijn woonruimte verloor. Dat is onrecht. Het is eenvoudigweg te duidelijk dat de verhuurder onrechtmatig heeft gehandeld. Zelfs een verhuiskostenvergoeding volgens de officiële norm werd door de rechtbank afgewezen omdat de woonruimte onzelfstandig is (d.w.z. geen eigen douche) en omdat ik daarom zelf een afspraak had moeten maken m.b.t. de verhuiskosten. Dat is onzinnig en eigenlijk misdadig, gelet op de feiten die tonen dat ik mijn best heb gedaan om duidelijke afspraken te maken en het feit dat ik mijn woonruimte moest ontvluchten vanwege levensbedreigende luchtvervuiling.

De schade aan mijn inboedel bedraagt meer dan € 30,000 euro en de gezondheidsschade is onbetaalbaar. De mishandeling door de verhuurder (zie mishandeling) heeft daarbij maanden lang psychisch leed veroorzaakt.

--

Ik begrijp dat dit niet het probleem is van iemand anders. Bij voorbaat het advies: het is verstandig om je ervan afzijdig te houden.

Voor sommigen (buitenstaanders) is het wellicht toch interessant.

Wat was het motief van de verhuurder? Het is een eenvoudige vraag zonder antwoord.

Het feit dat het Juridisch Loket een e-mail van iemand met psychische problemen meestuurde kan een incident zijn ivm. de blog Zielenknijper.nl. Ook het feit dat de Politie Utrecht hardnekkig tegen redelijkheid in een aangifte van psychische mishandeling weigert met de mededeling dat ze geen bewijs zien voor "vergiftiging", kan een incident zijn. Toch is het verdacht.

Hoeveel kans is er dat een medewerker van het Juridisch Loket zich verlaagt tot intimidatie door middel van het verzenden van privacy gevoelige informatie van anderen? De kans op een toevallig ongeluk lijkt uitgesloten, en eigenlijk is het onmogelijk dat een gewone medewerker van het Juridisch Loket tot zoiets doms in staat is, slechts vanwege het uitten van een meningsverschil. Het betrof een e-mail waarin een bedreigend paranoïde verhaal werd verteld. Wat was het doel daarvan, op het moment dat ik mijn woning had verloren?

Ik wens iedereen een voorspoedige en goede tijd tegemoet.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2020, 07:03   #2
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=4yE5...el=DeTelegraaf
Oud 10 november 2020, 11:29   #3
ArjanD
Gouverneur

Standaard

De band Het Goede Doel van de hit België (zie mijn foot-note) komt uit Utrecht. De mensen zijn er erg aardig/vriendelijk, wellicht vergelijkbaar met mensen in België als een samenvattende beschrijving van toepassing zou kunnen zijn.

Slechte mensen vind je natuurlijk overal. Justitie (nationaal) is natuurlijk de oorzaak van eventuele corruptie. De verhuurder komt zelf niet uit de stad Utrecht maar uit een plaats in de omgeving.

Ik had overwogen om het te negeren en te vergeten maar er was sprake van een situatie waardoor is besloten om het publiek te plaatsen.

Tijdens het maandenlange geschil met de verhuurder kwamen er zeer dubieuze figuren op mij af (het leken acteurs met als kenmerk: het meest asociale mogelijk, in het centrum van Utrecht) en er was sprake van intimidatie/bedreiging. De verhuurder was aantoonbaar labiel en de situatie was geëscaleerd, onder meer met geweld. De verhuurder was intellectueel onmachtig om zijn gram te halen. Doordat de Rechtbank mij veroordeelde om de verhuurder te betalen, onderwijl ik alles was verloren, inclusief woonruimte etc., werd hij in feite achter mij aangestuurd en zou ik nog jaren lang zware overlast van de verhuurder kunnen verwachten, bij wijze van 'retaliatie' om zijn eer te herstellen.

Daarom was besloten om het toch publiek te plaatsen en natuurlijk daarbij ook ten behoeve van een eventueel maatschappelijk belang, waarover ik zelf niet kan of wil oordelen of dat aanwezig is of bestaat.

Op de website van Fernand Haesbrouck staat een link naar een publicatie over wat hij heeft meegemaakt. Het gaat over Justitie in België.

Staat de rechtstaat nog recht? (PDF)
https://www.adhdfraude.net/pdf/NB1056.pdf

Wellicht is het onderwerp toch op een of andere manier relevant. Natuurlijk hebben kritici een bepaalde positie en mogen zij e.a. kunnen verwachten, maar desalniettemin is het wellicht toch van belang om plaats te bieden voor transparantie.
Oud 13 november 2020, 13:10   #4
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Wat zou het motief van de verhuurder kunnen zijn geweest om mij aan te vallen? Het is bijna onmogelijk dat hij zou doen wat hij (als een ogenschijnlijk minder intelligent persoon) 'out-of-the-blue' heeft gedaan, voor welk persoonlijk idee / motief dan ook.

Ik heb mijn best gedaan om het te vinden / om het mogelijk te maken om het te laten bovendrijven (ik behield een respectvolle en afwachtende houding tegenover de verhuurder) maar wat zichtbaar werd was dat de verhuurder geen gewetensprobleem vertoonde, maar juist het tegenovergestelde. Nadat de politie-baas zich in het conflict mengde ging de verhuurder zich absurd respectloos gedragen en verergerde de situatie. De verhuurder gedroeg zich alsof hij er trots op was dat niemand hem iets kon maken.

Mijn woning was in het stadscentrum aan de overkant van het Conservatorium van de stad, misschien (voor sommigen) een van de beste locaties in de stad. De +/- 20 bewoners waren studenten (muziek) en nette jongeren. Ze begrepen niet wat er gebeurde maar spraken hun steun uit. Sommigen van hen werden ook gedwongen om hun huis te verlaten nadat ze de kant van mij hadden gekozen. Ik was eigenlijk bang dat de corruptie verder zou reiken dan hen alleen maar uit hun huis te duwen, hoewel ze sociaal erg sterk waren en sommigen van hen deel uitmaakten van de LGBT-gemeenschap.

De verhuurder komt ermee weg en - naar het schijnt - ik blijf achter met weer een mysterieuze misdaad die "zonder reden" lijkt te zijn gepleegd.

Ik heb nooit andere mensen aangevallen of benadeeld vanwege een idee of overtuiging. Ik ben niet politiek of religieus gemotiveerd. Er is absoluut geen rechtvaardiging voor de corruptie.

Omdat de verhuurder in 2018 ter kennis was gesteld dat ik mij inzette voor het aan de kaak stellen van pedofilie bij Justitie is het toch vreemd dat hij zo boos op mij was. Er was verder geen aanleiding voor de agitatie / boosheid dat hij heeft laten zien. Het kwam wel echt vanuit hemzelf.

Een tegenwicht tegen corruptie is transparantie. Vandaar de publicatie.

Een voormalig zakenpartner en een investeerder van de Rabobank (met het hoofdkantoor in Utrecht) lieten samen 45,000 euro achter 'zonder reden'. Zij liepen weg en lieten de BV opheffen terwijl juist succes was bereikt (de afronding van een MVP). Mijn houding was zeer vriendelijk geweest. Waarom liepen zij zomaar weg?

Een zakenpartner uit Londen heeft later nog eens contact opgenomen met het SEO bedrijf. De eigenaar wilde geen antwoord geven. De reden dat hij en de Rabobank investeerder het project hebben achtergelaten is eenvoudigweg onbekend gebleven. Het is erg verdacht geweest.

De geheime dienst lijkt de oorzaak te moeten zijn van de problemen en in dat geval lijkt het er op dat ze de belangen dienen van pedofielen, want waarom anders zouden ze zo'n haat kunnen vertonen?

Minister Els Borst is vermeend vermoord door mensen bij de AIVD (Justitie) omdat zij de pedofilie doofpot wilde openbreken (de foto in de OP is van NRC Handelsblad).

"Els Borst is vermoord door de groep waar ze in vertoefde." (Els Borst was werkzaam bij de BVD, de voorloper van de AIVD)

In feite lijken ze bang te zijn voor de waarheid en zien ze voor zichzelf als enige vluchtweg corruptie. Dat ze mij persoonlijk aanvallen is vanwege een aantal projecten, zoals een "I Love City" project (500.000 lezers in Nederland) i.c.m. het aan een licht brengen van pedofilie bij Justitie.

Ik ben waarheidsgetrouw en daarom haten ze mij. Ze weten dat vanuit mij 0% (0mm) concessie zou kunnen bestaan, c.q. dat corrumperen voor welke reden dan ook onmogelijk zou zijn. Ze weten dat ze geen vergiffenis zouden kunnen wanen. In feite komt de haat volledig voort uit hunzelf: het is een vluchtpoging voor hun verdorven verleden.

Ik ben absoluut niet politiek geëngageerd. Elk gewoon mens kan waarheidsgetrouw zijn. In essentie is het slechts licht dat ik heb helpen werpen op een aantal praktijken.

De vernieling van mijn woonruimte en inboedel was de zoveelste domme intimidatie. Er waren nog veel meer incidenten die niet zijn benoemd.
Oud 14 november 2020, 20:05   #5
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Els Borst is vermoord door een gek die beweerde dat hij een "goddelijke opdracht" had. Het zal je niet verbazen dat hij al enige tijd geïnterneerd is.

Hij doodde ook nog "even" zijn zus.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 14 november 2020 om 20:06.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:22   #6
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Voor-ingeving?

Ik had de indruk dat de verhuurder tijdens zijn wintersport van 2018 is aangesproken en toen tot zijn absurde beschuldiging van wietkwekerij en dreiging met politie is overgegaan, met als doel intimidatie.

Ik moet bekennen dat ik al veel vaker de indruk had dat mensen hem aanspraken om te corrumperen maar dat hij er niet aan meewerkte. Hij weigerde in gesprek te gaan met de 'slechte mensen' (AIVD). In mijn gedachten liep hij er van weg en probeerde ze te negeren. Ik had daarom initieel het idee dat de verhuurder niet zou meewerken aan corruptie hoewel de 'slechte mensen' (AIVD) wel steeds dichter bij hem kwamen en hij echt moeite moest doen om ze te negeren/een gesprek te weigeren. Tijdens de wintersport van 2018 is hij volgens het vermoeden dan toch overgehaald. Het gedrag van de verhuurder liet zien dat hij voor zijn gevoel niets meer te vrezen had, wellicht nooit meer in zijn leven. Nu terugkijkende is de verhuurder naar mij toe wel echt meedogenloos geweest. De reden dat hij eerder niet wilde meewerken aan corruptie (althans, volgens de 'voor-ingeving') is onbekend.

Ik had een half jaar voor de problemen met de verbouwing een duidelijk beeld van planken met spijkers in mijn gedachten, wat eigenlijk nergens op sloeg. Dat beeld kwam weken lang terug. De verhuurder heeft 6 meter diepe gaten in het trappenhuis veroorzaakt en die later provosorisch met gespijkerde planken afgedicht, waar een meisje tijdens een verjaardag bijna was ingestapt, wat een slagaderlijke bloeding had kunnen veroorzaken. De planken waren slechts aan één zijde gespijkerd zodat de planken bij licht gewicht inklapten (met daaronder een 6 meter diep gat).

Ik heb geen idee wat ik met een potentiële voor-ingeving moet, maar waarom ik dat beeld eerder vanuit het niets had weet ik ook niet. Wellicht was het bedoeld als bewijs.

Toen ik lid werd van dit forum kreeg ik een visioen van Obelix en "rare jongens die psychiaters". Ik heb vroeger wel veel Belgische strips gelezen (vooral Suske en Wiske) maar ik was verder niet met strips bezig dus het was anders dan een 'idee'.

Aanslag in Utrecht

Op de dag voor de aanslag in Utrecht op het 24 Oktoberplein (oprichtingsdag Verenigde Naties) kreeg ik een duidelijk visioen van wat vermeend de "Veiligheidsraad" was met daar tegenover de koning met een felrode rand op zijn pet (de rode rand werd extra duidelijk/ging gloeien nadat de veiligheidsraad iets tegen hem zei, waarop de koning kort naar mij keek). Mijn mentale reactie was dat ik er genoeg van had/niets met dergelijke onzin (wat ikzelf opvatte als bedreiging van mij als persoon) te maken wilde hebben en negeerde het direct als methode om er daadwerkelijk geen notie aan te geven. Ik had al eerder e.a. ervaren m.b.t. de veiligheidsraad, dus wat het ook was, ik zou er beter ver vandaan blijven. Wat ik echter opmerkte is dat de koning akkoord gaf en er was sprake van iets zeer ernstigs.

Ik had besloten om het voor mij te houden, maar wellicht is het toch belangrijk om het in openheid te delen, ook al ben ik zelf niet iemand die in paranormale zaken gelooft.

Mijn mentale toestand is zeer sterk en ik ben absoluut niet bezig met politiek of macht. Het visoen was opmerkelijk sterk, en vooral opmerkelijk omdat ik van nature geen interesse zou hebben in dergelijke zaken (het speelt niet in mijn gedachten), wat verklaart dat ik het direct negeerde zonder er verder over na te denken.

Ik wil benadrukken dat ik politiek neutraal ben. Op persoonlijk vlak geef ik vooral om de mensheid in het algemeen en denk ik graag in 1000 jaar (figuurlijk gesproken). Ik ben niet geïnteresseerd in politiek of vooruitgang op korte termijn (d.w.z. 10 jaar) om het menselijk leven te verbeteren. Ik ben meer geïnteresseerd in de reden waarom het menselijk leven verbeterd zou moeten worden, dan wat redelijkerwijs kan worden verbeterd in de komende 10 jaar. Ik heb geen intentie om een ideologie of politieke ideeën te koesteren, en ben liever neutraal.

De reden dat ik de informatie deel is omdat de koning in het visioen akkoord gaf en vervolgens naar mij keek, wat voor mij verklaart dat het visioen zo sterk binnen werd gedrongen. Wellicht heeft het op een of andere manier verband met de absurde huis-uitzetting en vernieling van mijn inboedel.

Ik heb zelf helaas absoluut geen idee wat een verband zou kunnen zijn, maar als er mensen zijn die onderzoek doen dan hoop ik dat de informatie van waarde is.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be