Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 07:55   #24701
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Er is een enorme leugen- en propagandamachine die veel hete lucht blaast.
In realiteit geloof ik niet dat Rusland Oekraïne zal binnenvallen. Enkel moest Oekraïne flagrant de Minsk akkoorden schenden door Donbas binnen te vallen, komt er oorlog tussen Rusland en oekraïne.
ter info, na 100 dagen..

Madam Soleil..
Oud Vandaag, 07:56   #24702
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
b*llshit, alles dat ik las en hoorde de laatste dagen wijst er op dat het de Oekraïners allemaal weinig kan schelen, de meeste zijn bezig met overleven.
ter info na 100 dagen verzet door alle geledingen van de Oekraïnse bevolking
Oud Vandaag, 08:04   #24703
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
Ik merk nu al meer en meer haveloze Oekraïners in het straatbeeld van Brussel, het zullen er steeds meer worden. Niet door een imaginaire "Russische aanval", maar gewoon omdat de economie er niet werkt. Ze kunnen ook iets gemakkelijker reizen naar de EU.
De Russen die je bij ons ziet zijn vooral toeristen die het breed laten hangen, of zaken types. De enige gastarbeiders die hier Russisch spreken komen uit Moldova, Oekraïne, Georgië, Armenië en vooral uit de Baltische landen. Erg weinig uit de RF.
Oud Vandaag, 08:10   #24704
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
Veel wijzer zijn de Finnen. Finland leeft niet op voet van oorlog met de grote buur.
De Polen en de Balten willen kost wat kost de spanningen opdrijven tussen Oost en West. En dat heeft niets met zelfverdediging te maken, kijk maar hoe ze zich openlijk moeiden met de binnenlandse politiek van Belarus. De Balten waren ook de meest fanatieke aanhangers van Hitler en gebben met veel enthousiasme meegewerkt aan de Holocaust. Monumenten voor de bevrijders werden verwijderd, monumenten voor collaborateurs en Holocaust daders kwamen in de plaats, hetzelfde zie je in West-Oekraine.
Oud Vandaag, 08:12   #24705
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De finnen zouden wel gek zijn om de russen ook maar voor een half haar te betrouwen.
Het moment dat putin de rode lijn in Oekraiene overschrijdt, zal Finland, samen met Zweden toetreding aanvragen bij Nato.

Daar kan je verdomd zeker van zijn.
Oud Vandaag, 08:12   #24706
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
Finland kent al 77 jaar vrede en een goede relatie met de Russen, waarom zouden ze dat op het spel zetten?

En nogmaals, Rusland zal Oekraine niet binnenvallen, dat is westerse prietpraat.
Oud Vandaag, 08:25   #24707
parcifal
Secretaris-Generaal VN

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
De Belgische (en Nederlandse) 5de colonne werd blijkbaar niet geinformeerd door de mannen in Moskou die aan hun touwtjes trekken.

Moest ik Tomm zijn, ik zou daar toch een of andere conclusie uit trekken qua loyaliteit.

Laatst gewijzigd door parcifal : Vandaag om 08:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 08:45   #24708
edwinp
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De Belgische (en Nederlandse) 5de colonne werd blijkbaar niet geinformeerd door de mannen in Moskou die aan hun touwtjes trekken.

Moest ik Tomm zijn, ik zou daar toch een of andere conclusie uit trekken qua loyaliteit.
Veel europese commies waren woedend toen Stalin in bed ging met het enige en echte naziregime uit onze geschiedenis
Oud Vandaag, 08:50   #24709
parcifal
Secretaris-Generaal VN

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Finland kent al 77 jaar vrede en een goede relatie met de Russen, waarom zouden ze dat op het spel zetten?

En nogmaals, Rusland zal Oekraine niet binnenvallen, dat is westerse prietpraat.
Ter info, de Filtratie en deportatie-centra voor Oekraieners binnen Rusland waren al voorbereid en toegewezen voor de oorlog startte.

Oorlogsmisdaden waren dus gewoon ingepland, lang voor ze uitgevoerd werden.
Dit is puur nazisme.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be