Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2011, 09:04   #10001
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat ben je met een discussie die opgestart wordt om haat te zaaien en racisme te verspreiden.
Zo kaart je toch geen maatschappelijke problemen aan.

Ik vind onterechte beschuldigingen ook ambetant, als ze niet concreet over een bepaalde post gaan.

Als een bepaalde post geciteerd wordt, kan je er tenminste nog over discussiëren of die beschuldigingen al dan niet terecht zijn.
Deze discussie heeft als bedoeling het "waarom", de reden duidelijk te maken waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Hoe langer hoe meer mensen worden hoe dan ook geconfronteerd met wandaden begaan door allochtonen. Als we dat feit onder ogen zien, zullen we begrijpen "waarom" er negatieve gevoelens ontstaan zijn en kunnen we proberen daarvoor een oplossing te vinden. Het probleem moet onderkend zijn voor er iets kan gebeuren om het op te lossen.
En zolang er hier in België een groot aantal mensen met oogkleppen blijven rondlopen die weigeren om fouten te erkennen en alles maar blijven goedpraten, zolang gebeurt er niets en wordt het misnoegen van de bevolking steeds groter!
Is dat nu echt zo moeilijk te verstaan?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:12   #10002
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Deze discussie heeft als bedoeling het "waarom", de reden duidelijk te maken waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Hoe langer hoe meer mensen worden hoe dan ook geconfronteerd met wandaden begaan door allochtonen. Als we dat feit onder ogen zien, zullen we begrijpen "waarom" er negatieve gevoelens ontstaan zijn en kunnen we proberen daarvoor een oplossing te vinden. Het probleem moet onderkend zijn voor er iets kan gebeuren om het op te lossen.
Die wandaden verklaren waarom mensen iets hebben tegen degenen die die wandaden begaan. Het verklaart niet waarom mensen iets hebben tegen een hele groep die niets te maken heeft met die wandaden.
Citaat:
En zolang er hier in België een groot aantal mensen met oogkleppen blijven rondlopen die weigeren om fouten te erkennen en alles maar blijven goedpraten, zolang gebeurt er niets en wordt het misnoegen van de bevolking steeds groter!
Is dat nu echt zo moeilijk te verstaan?
Marie, voor de zoveelste keer, die fouten worden erkend; die worden niet goedgepraat.
Maar ik weiger wel om een hele groep te veroordelen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:18   #10003
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Deze discussie heeft als bedoeling het "waarom", de reden duidelijk te maken waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Hoe langer hoe meer mensen worden hoe dan ook geconfronteerd met wandaden begaan door allochtonen. Als we dat feit onder ogen zien, zullen we begrijpen "waarom" er negatieve gevoelens ontstaan zijn en kunnen we proberen daarvoor een oplossing te vinden. Het probleem moet onderkend zijn voor er iets kan gebeuren om het op te lossen.
En zolang er hier in België een groot aantal mensen met oogkleppen blijven rondlopen die weigeren om fouten te erkennen en alles maar blijven goedpraten, zolang gebeurt er niets en wordt het misnoegen van de bevolking steeds groter!
Is dat nu echt zo moeilijk te verstaan?

Zoveel misnoegden lopen er niet rond hoor, het probleem is gecentraliseerd tot bepaalde buurten. Die buurten negeert men gewoon, deze wijken zijn achtergestelde wijken waar mensen tot over hun oren in de stront zitten. De overheid doet er niets aan en wil ook niets aan dat probleem doen, de mensen die er wonen zijn in hun ogen uitschot wat ze liever kwijt zijn. Het fundamentele probleem is de kloof die er zit, deze kloof is bijna zo groot dat ze nog weinig overbrugbaar is. Zeker binnen dit systeem niet, men zegt het al jaren en men ziet het nu. men krijgt hier eveneens zoals in de VS en frankrijk wijken waar men niet zomaar binnen of buiten loopt.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:19   #10004
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Inderdaad, discriminatie op basis van ras enz... is een vorm van racisme dat niet toegestaan is.

Het moderatieteam heeft dit niet zelf uitgevonden :
Wij houden ons aan de richtlijnen van het CGKR:
Algemeen stelt men dat informatie (op internet) schokkend, verontrustend en kwetsend mag zijn ook al treft ze een bepaald deel van de bevolking. Met het “aanzetten of aansporen tot” moet de dader (auteur) echt de bedoeling hebben dat diegenen tot wie hij zich richt andere personen of groepen zal discrimineren, haten of geweld tegen hen zal gebruiken. En dat is strafbaar volgens de wet.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381
Voila zagemie..ge geeft me dus gelijk..

Noem het schokkend, lasterlijk, denigrerend,vernederend zoveel je wil maar noem het niet valselijk racisme..vooroordelen over bepaalde groepen vallen gewoon onder de vrije meningsuiting..

Als je desondanks de antiracistische ridder wil blijven uithangen , kan ik je van harte diverse nederlandstalige islamfora aanraden waar je een tijdje zoet mee bent...

Maar 'links' racisme past niet in uw kraam waarschijnlijk, vandaar dat zelfs de pragmatische linksen walgen van uw soort...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:20   #10005
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die wandaden verklaren waarom mensen iets hebben tegen degenen die die wandaden begaan. Het verklaart niet waarom mensen iets hebben tegen een hele groep die niets te maken heeft met die wandaden.


Marie, voor de zoveelste keer, die fouten worden erkend; die worden niet goedgepraat.
Maar ik weiger wel om een hele groep te veroordelen.
Ach, het gezever over groepen. Het gaat niet over groepen, als deze groep toevallig net zo rijk zouden zijn zoals de oliedictators in hun landen van oorsprong zouden ze hier met hun armen open staan.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:28   #10006
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Voila zagemie..
Waar is dit goed voor? Is dit een argument? Wil je daarmee de discussie naar een hoger niveau heffen?

Citaat:
ge geeft me dus gelijk..
Hoezo?

Citaat:
Noem het schokkend, lasterlijk, denigrerend,vernederend zoveel je wil maar noem het niet valselijk racisme..vooroordelen over bepaalde groepen vallen gewoon onder de vrije meningsuiting..
Ja, dat valt onder vije meningsuiting, maar is nog altijd racisme.

Citaat:
Als je desondanks de antiracistische ridder wil blijven uithangen , kan ik je van harte diverse nederlandstalige islamfora aanraden waar je een tijdje zoet mee bent...

Maar 'links' racisme past niet in uw kraam waarschijnlijk,
Wat is er links aan racisme, uit welke hoek ze ook komt?
Citaat:
vandaar dat zelfs de pragmatische linksen walgen van uw soort...
Welke soort?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:28   #10007
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Yep,

dat is de rode draad.

Alle allochtonen zijn te vermijden, behalve deze die ik ken.

Racisme ontstaat vooral door een gebrek aan kennis.

Eens ge met die mensen gaat praten, ze leert kennen, hun gewoonten leert begrijpen worden ze plots 'mens' ipv 'allochtoon'.
Dat geldt ook voor pedofielen,seriemoordenaars en verkrachters...

Wedden dat ik meer allochtonen persoonlijk ken dan gij ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:30   #10008
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die wandaden verklaren waarom mensen iets hebben tegen degenen die die wandaden begaan. Het verklaart niet waarom mensen iets hebben tegen een hele groep die niets te maken heeft met die wandaden.

Marie, voor de zoveelste keer, die fouten worden erkend; die worden niet goedgepraat.
Maar ik weiger wel om een hele groep te veroordelen.
Welke verklaring geef je er dan aan? Al deze mensen zijn ordinaire rascisten?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:34   #10009
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar is dit goed voor? Is dit een argument? Wil je daarmee de discussie naar een hoger niveau heffen?


Hoezo?


Ja, dat valt onder vije meningsuiting, maar is nog altijd racisme.


Wat is er links aan racisme, uit welke hoek ze ook komt?

Welke soort?
Nee mijn geitje, racisme is VERBODEN, vrije meningsuiting is TOEGELATEN..de 2 kunnen dus nooit samengaan..

Uw soort= dat zijn de extreem-linkse anarchisten die alleen maar het bestaand systeem willen provoceren..het consistent aanklagen van 'links' racisme past niet in die kraam...

Ik raadt iedereen aan van voortaan alle valse beschuldigingen van racisme te melden als zijnde een lasterlijke persoonlijke aanval...wie niet horen wil moet maar voelen..punt uit
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:38   #10010
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Komaan zeg, met uw veralgemeningen!
Ik had ook Turkse en Marokkaanse collega's waar ik goed mee overeen kwam. Bij mijn vrijwilligerswerk heb ik ook wel eens te maken met allochtonen. In Israël werkte ik samen met Palestijnen.
Door die éne Zaïrees kwam ik natuurlijk ook in contact met zijn kennissenkring - toen kwam het eerste barstje in mijn tot dan onwankelbare mening over de immigranten, gastarbeiders e.d.! Ik was in die tijd fanatieker dan Artisjok in het verdedigen van vreemdelingen. Iemand heeft mij toen wat geld afgeluisd en gepoogd mij te laten borgstaan voor iemand waar ik nog nooit van gehoord had om die in België te krijgen. Zelfs dat maakte enkel dat ik een beetje voorzichtiger werd maar zeker niet dat ik de hele groep zou veroordelen, ik heb die gebeurtenissen zelfs nooit aan mijn familie en vrienden verteld omdat ik gewoon niet wou toegeven dat er bij die vreemden ook mensen met minder goede bedoelingen waren.
Pas later toen ik merkte dat bepaalde handelwijzen werkelijk schering en inslag waren, toen ik overal een enorme toevloed van immigranten zag, de ontelbare misbruiken van ons systeem en het fysieke geweld waartoe velen van hen in staat zijn, is mijn opinie beginnen veranderen. Ik ging me meer neutraal opstellen en ik heb gemerkt dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is, dat niet al die inwijkelingen miskende, achtervolgde, te beklagen sukkelaars zijn maar dat heel veel van hen enkel willen profiteren van onze goedheid!
Noem je dat "je neutraal opstellen" van het ene uiterste naar het andere.
Neen, het is niet allemaal rozengeur en maneschijn; maar het is ook niet allemaal hel en verdoemenis.

Laatst gewijzigd door artisjok : 9 september 2011 om 09:38.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:40   #10011
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Inderdaad.
En ik denk niet dat de moderatoren hier aanwezig zijn of hier iets aan doen.
Voor iemand die hier nauwelijks 2 weken aanwezig is, lijk jij nogal goed op de hoogte te zijn van 't doen en laten van moderatoren.
Citaat:
Ik snap het nut van dit topic niet, en waarom het ooit kan of zou mogen bestaan.
Misschien kun je dit met sjok gaan bespreken, die wil het na al die tijd ook nog steeds niet begrijpen, terwijl het haar al 100 X is uitgelegd. 't Zou kunnen dat jullie er samen wèl uitkomen.
Citaat:
Onnodig een apart draadje maken waar men niets anders doet dan een welbepaalde bevolkingsgroep in een negatief daglicht stellen.
Als er al iemand 'n welbepaalde bevolkingsgroep in 'n slecht daglicht plaatst, is 't die welbepaalde groep zèlf, hier worden enkel feiten opgesomd, dagdagelijkse criminele feiten gepleegd door leden van die welbepaalde groep.

Citaat:
Dat is net als de negatieve propagandaspotjes die Hitler over de joden uitzond om de mensen te brainwashen alsof alle joden slecht waren, of om ze angstig te maken tegenover die bevolkingsgroep.
Alleen is dit geen propaganda, maar een greep uit het dagelijkse gedrag van de beschermde soort, waarvoor ze zèlf verantwoordelijk zijn.
Citaat:
Als men geen inhoudelijke thema's over inburgering, integratie en vreemdelingenbeleid op een volwassen manier kan bespreken, dan zou ik deze forummers doorverwijzen naar StormFront.org waar ze thuishoren.
Als sjok en haar verbannen vriendjes uit het kraakpand, die inmiddels alweer met minstens 6 verschillende nicks terug zijn, niet telkens de draden professioneel zouden verklooien, zou er misschien eindelijk eens inhoudelijk kunnen 'gediscussieerd' worden! Anders zou ik ze doorverwijzen naar het shariacommunism4belgium-forum waar ze thuishoren.


Citaat:
Dit forum hoeft voor mij niet langer als er gediscussieerd wordt zonder argumenten, of met argumenten waarvan de bron niet klopt of incorrecte data bevatten, door vragen te negeren, valselijke beschuldigingen, ... ik vind het toch wat onder de gordel.
Bronnen die niet kloppen, incorrecte data, valselijke beschuldigingen; aan jou om dat eerst en vooral aan te tonen en daarna te weerleggen indien dit 't geval zou zijn.


Citaat:
Zolang dat niet op een normale manier kan, raad ik iedereen die het hier mee eens is aan om hier weg te blijven tot er een moderator effectief iets aan doet.
Je zegt hier ongeveer hetzelfde als die andere dubbelnick van Wisord pas geleden ook al zei. 'Jurgen' uit hetzelfde kraakpand, had ook zulke opmerkingen; moderatie moet onwelgevallige meningen verwijderen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:43   #10012
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Nee, racisme is VERBODEN, vrije meningsuiting is TOEGELATEN..de 2 kunnen dus nooit samengaan..

Uw soort= dat zijn de extreem-linkse anarchisten die alleen maar het bestaand systeem willen provoceren..het consistent aanklagen van 'links' racisme past niet in die kraam...

Ik raadt iedereen aan van voortaan alle valse beschuldigingen van racisme te melden als zijnde een lasterlijke persoonlijke aanval...wie niet horen wil moet maar voelen..punt uit
Racisme is niet verboden. Discriminatie is verboden, en aanzetten tot racisme.

Ik ben niet extreem. Een beetje radicaal misschien, maar niet extreem.
Wat is er extreem aan mijn gedachtegoed?
Anarchist ben ik ook al niet. Ik wil een ander systeem, maar ik wil wel een systeem.

p.s. Ik heb je "schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)" weggelaten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:48   #10013
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die wandaden verklaren waarom mensen iets hebben tegen degenen die die wandaden begaan. Het verklaart niet waarom mensen iets hebben tegen een hele groep die niets te maken heeft met die wandaden.

Marie, voor de zoveelste keer, die fouten worden erkend; die worden niet goedgepraat.
Maar ik weiger wel om een hele groep te veroordelen.
Welke verklaring geef je er dan aan? Al deze mensen zijn ordinaire rascisten?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 11:00   #10014
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Welke verklaring geef je er dan aan? Al deze mensen zijn ordinaire rascisten?
Er zitter daar wel ordinaire racisten tussen, maar ik denk dat het vooral ligt aan onwetendheid, en ook door te veel luisteren naar demagogie en haat zaaien.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 11:02   #10015
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Racisme is niet verboden. Discriminatie is verboden, en aanzetten tot racisme.

Ik ben niet extreem. Een beetje radicaal misschien, maar niet extreem.
Wat is er extreem aan mijn gedachtegoed?
Anarchist ben ik ook al niet. Ik wil een ander systeem, maar ik wil wel een systeem.

p.s. Ik heb je "schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)" weggelaten.
racisme is een vorm van discriminatie
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 11:11   #10016
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
racisme is een vorm van discriminatie
Discriminatie is een vorm van racisme.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 11:14   #10017
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Nee mijn geitje, racisme is VERBODEN, vrije meningsuiting is TOEGELATEN..de 2 kunnen dus nooit samengaan..

Uw soort= dat zijn de extreem-linkse anarchisten die alleen maar het bestaand systeem willen provoceren..het consistent aanklagen van 'links' racisme past niet in die kraam...

Ik raadt iedereen aan van voortaan alle valse beschuldigingen van racisme te melden als zijnde een lasterlijke persoonlijke aanval...wie niet horen wil moet maar voelen..punt uit

gezien gedachten vrij zijn en racisme in't hoofd zit, kan dat onmogelijk verboden zijn. Zoals Sjock zegt discrimineren is verboden dat is gedrag dat mogelijks voorvloeit uit een racistisch gedachtengoed, maar evengoed kan dat gewoon uit dommigheid voortvloeien.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 11:22   #10018
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Er zitter daar wel ordinaire racisten tussen, maar ik denk dat het vooral ligt aan onwetendheid, en ook door te veel luisteren naar demagogie en haat zaaien.
Veel? Hoeveel? Uit welke feiten haal je deze conclusie?
Onwetendheid? Uit welke feiten haal je deze conclusie?
Veel luisteren naar demagogie en haatzaaien? Uit welke feiten haal je deze conclusie?

En dit meisje met dubbele openbeenbreuk? Die heeft ze gekregen omdat ze leefde in onwetendheid en gevoed werd door demagogie en haat zaaien?

Wel enorm straf he, dat de slachtoffers van al deze feiten gepleegd door allochtonen toevallig rascisten zijn, die in onwetendheid leven en teveel luisterden naar demagogie en haat zaaien. Straf, zeer straf.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 9 september 2011 om 11:24.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 12:24   #10019
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Begrijp ik het goed en is het meisje geen slachtoffer maar is ze schuldig aan onwetendheid?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 12:28   #10020
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Begrijp ik het goed en is het meisje geen slachtoffer maar is ze schuldig aan onwetendheid?
Een rascist die schuldig is aan onwetendheid en gestuurd werd door haatzaaien en demagogie.

Ze is zo geworden omdat ze nooit tevoren met een dubbele openbeenbreuk het ziekenhuis ingestampt werd door een 20-tal allochtone marokanen en turken. Vanaf nu zal ze wel beter weten en openstaan voor migranten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 9 september 2011 om 12:29.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be