Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2024, 22:56   #281
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik wil niet vitten, maar is dat eigenlijk niet 50,01%?
Bij ons zal dat wel op hetzelfde neerkomen (afgerond), maar in grotere landen kan dat veel minder zijn dan 51%.
Dat klopt.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 22:57   #282
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De onderhandelingen over regeringsvorming zijn voor elke partij hetzelfde hé Schoof: probeer een gemeenschappelijk programma op te stellen waar elke partner zich in kan vinden en sluit dan een akkoord.

De NVA denkt: als wij onze wensen door de strot van anderen niet kunnen duwen dan gaan we huilen of dreigen om met het VB te regeren.
Wij zijn special snowflakes, wij zijn bijzonder, wij verdienen een speciale behandeling.

Wel, voor mijn part vormen ze een Vlaamse Regering met VB, we zullen wel zien wat dat geeft.
Dat weet je nu al ,de Vlaamse onafhankelijkheid.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 22:58   #283
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
In een democratie is 51% van de zetels voldoende om Uw wil op te leggen aan de rest.

...
Binnen de beperkingen van de Grondwet uiteraard.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 22:59   #284
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Dat weet je nu al ,de Vlaamse onafhankelijkheid.
Een Puigske doen?
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 maart 2024 om 22:59.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 23:00   #285
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 15.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Terwijl het evengoed mogelijk is: jullie met jullie meerderheid op federaal niveau, kunnen nu evengoed een meerderheid vormen op Vlaams niveau, door de pvda erbij te nemen. Bonne chance. Bonne chance met jullie budget. Met jullie arbeidswetgeving. Met de munt. Met de economie. Met Europa. Met de milieuwetgeving. Met justitie. Met defensie. Met het onderwijs. Met welzijn. En met de betaling van die dingen.
Van mij mogen ze dreigen, maar het zijn holle woorden.
Jij weet zo goed als ik dat de federale regeringsvorming veel trager gaat dan de Vlaamse.
Kijk, als de uitslag is zoals de peilingen, dan is op Vlaams niveau het VB aan zet.
We kennen hen, uit beleefdheid gaan ze alle partijen uitnodigen voor een koffie, tot de PVDA toe.
Daarna gaan ze proberen met N-VA een regering te vormen, en als dat voldoende is voor een meerderheid zullen ze het daarbij proberen te houden.
Op dat moment zal nog bijlange niet duidelijk zijn of N-VA aan de kant gezet wordt of niet en de federale partijen zullen de flou artistique aanhouden.
Dat kan gemakkelijk, want die onderhandelingen op federaal niveau kunnen maanden aanslepen.
Wat gaat De Wever dan doen?
Hij kan VB niet eindeloos aan het lijntje houden.
Hij zal ook niet kunnen uitleggen aan de Vlamingen dat hij altijd maar wacht om een beslissing te nemen tot hij weet of hij federaal aan zet is of buiten spel staat.
Dus uiteindelijk zal hij toch moeten beslissen: een regering met VB of een andere formule.
Als er een derde partij nodig is (CD&V) kan het nog iets langer duren tegen dat er duidelijkheid is of het al dan niet doorgaat.
Lukt het Van Grieken niet, dan zou De Wever aan zet zijn, maar ook daar gaat hij dat nooit zo lang kunnen rekken als men dat federaal kan.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 23:06   #286
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Van mij mogen ze dreigen, maar het zijn holle woorden.
Jij weet zo goed als ik dat de federale regeringsvorming veel trager gaat dan de Vlaamse.
Kijk, als de uitslag is zoals de peilingen, dan is op Vlaams niveau het VB aan zet.
We kennen hen, uit beleefdheid gaan ze alle partijen uitnodigen voor een koffie, tot de PVDA toe.
Daarna gaan ze proberen met N-VA een regering te vormen, en als dat voldoende is voor een meerderheid zullen ze het daarbij proberen te houden.
Op dat moment zal nog bijlange niet duidelijk zijn of N-VA aan de kant gezet wordt of niet en de federale partijen zullen de flou artistique aanhouden.
Dat kan gemakkelijk, want die onderhandelingen op federaal niveau kunnen maanden aanslepen.
Wat gaat De Wever dan doen?
Hij kan VB niet eindeloos aan het lijntje houden.
Hij zal ook niet kunnen uitleggen aan de Vlamingen dat hij altijd maar wacht om een beslissing te nemen tot hij weet of hij federaal aan zet is of buiten spel staat.
Dus uiteindelijk zal hij toch moeten beslissen: een regering met VB of een andere formule.
Als er een derde partij nodig is (CD&V) kan het nog iets langer duren tegen dat er duidelijkheid is of het al dan niet doorgaat.
Lukt het Van Grieken niet, dan zou De Wever aan zet zijn, maar ook daar gaat hij dat nooit zo lang kunnen rekken als men dat federaal kan.
Vergeet dat toch, behalve de NVA gaat geen enkele partij ooit met het VB reageren.

En de NVA gaat dat enkel doen als ze compleet radeloos zijn.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 23:29   #287
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 15.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Vergeet dat toch, behalve de NVA gaat geen enkele partij ooit met het VB reageren.

En de NVA gaat dat enkel doen als ze compleet radeloos zijn.
Vergeet niet dat in de eerste fase het Tom Van Grieken zal zijn die de dans leidt.
De vorige keer heeft N-VA een hele tijd gepraat met VB.
Als deze keer VB als grote overwinnaar uit de bus komt, kan De Wever het moeilijk maken om direct af te haken, zeker nadat hij zo warm en koud geblazen heeft over die partij.
CD&V kan dat natuurlijk wel, maar vraag is of ze dat ook zo direct gaan doen, of eerst een paar keer gaan luisteren, en dan zeggen dat er niets veranderd is, en ze daarom niet meedoen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 05:47   #288
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.076
Standaard

Kiezen op partijen en personen doen ze al van voor Christus ... steeds miserie geweest tot zelfs bloederige onmenselijke strijd om de macht ten gunste voor enkelen.

Den Trump, Poetin, Erdogan, de Chinese en Venezuela toestand en Vivaldi hier zijn huidige voorbeelden van deze chaotisch mis toestanden die alleen maar macht nastreven en nep democratie gebruiken om het dit bereiken.

Alleen het politiek systeem dat toegepast word in Zwitserland lijkt politiek en economisch te werken en geven echt democratisch recht aan ieder Zwitsers individu !!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 maart 2024 om 05:50.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 07:46   #289
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 21.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En wat is Uw werkbaar doel met een Vlaamse meerderheid in het Vlaams Parlement?
Ik ben geen politieker of partijstrateeg, ik ben een burger die permanent alle partijen scant en uitkijkt naar een werkbaar doel. Als ik zoiets vind zal ik voor die partij/politicus stemmen. Daarbij geef ik geen moer om het welzijn van deze of gene partij, voor mij zijn dat gebruiksvoorwerpen die ik weggooi als ze niet voldoen.
__________________

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 maart 2024 om 08:04.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:03   #290
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Volgens de commentatoren zijn de uitspraken dat als federaal N-VA er niet bij is, dat men dan op N-VA niet moet op rekenen te interpreteren als "dan maak ik een coalitie met VB".
Zo begrijpt men dat.
Het is niet omdat men het zon begrijpt dat het dan ook zo is.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:05   #291
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Dan is de enige Vlaamsgezinde tegenzet de Forza Flandria die de Vlaamse onafhankelijkheid uitroept in het Vlaams Parlement.

Dan staan ze daar met hun Vivaldi II,die enkel nog in Wallo-Brux de lakens uitdeelt.
Wie gaat dat uitroepen?
Wie gaat er voor de Chaos? Zelfs het VB doet dat niet.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:08   #292
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Deze kleine Vlaamse meerderheid die de Vlaamse onafhankelijkheid wil groeit

nu in een snel tempo,omdat het steeds meer en meer duidelijk wordt in welke

financiële afgrond Wallo-Brux zich bevindt.

Vroeger was er in Vlaanderen nog een overschot om de Waalse putten te

vullen ,maar nu zullen we in eigen vlees moeten snijden om het Waals

potverteren te betalen.

En dat willen de Vlaamse kiezers niet.
Hoeveel VB kiezers zijn er voor de Vlaamse onafhankelijkheid?
Hoeveel N-VA kiezers zijn er voor de Vlaamse onafhankelijkheid?

Het verkiezingsthema (komt uit de peiling) moet migratie zijn, niet het splitsen van het land.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:24   #293
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De onderhandelingen over regeringsvorming zijn voor elke partij hetzelfde hé Schoof: probeer een gemeenschappelijk programma op te stellen waar elke partner zich in kan vinden en sluit dan een akkoord.

De NVA denkt: als wij onze wensen door de strot van anderen niet kunnen duwen dan gaan we huilen of dreigen om met het VB te regeren.
Wij zijn special snowflakes, wij zijn bijzonder, wij verdienen een speciale behandeling.

Wel, voor mijn part vormen ze een Vlaamse Regering met VB, we zullen wel zien wat dat geeft.
Heeft u het programma van de PS gezien?
Meer uitleg is niet nodig hé.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:25   #294
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik wil niet vitten, maar is dat eigenlijk niet 50,01%?
Bij ons zal dat wel op hetzelfde neerkomen (afgerond), maar in grotere landen kan dat veel minder zijn dan 51%.
Volgens de peiling van VTM, HLN, en ... zitten we 64 van de 124 zetels.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:27   #295
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Van mij mogen ze dreigen, maar het zijn holle woorden.
Jij weet zo goed als ik dat de federale regeringsvorming veel trager gaat dan de Vlaamse.
Kijk, als de uitslag is zoals de peilingen, dan is op Vlaams niveau het VB aan zet.
We kennen hen, uit beleefdheid gaan ze alle partijen uitnodigen voor een koffie, tot de PVDA toe.
Daarna gaan ze proberen met N-VA een regering te vormen, en als dat voldoende is voor een meerderheid zullen ze het daarbij proberen te houden.
Op dat moment zal nog bijlange niet duidelijk zijn of N-VA aan de kant gezet wordt of niet en de federale partijen zullen de flou artistique aanhouden.
Dat kan gemakkelijk, want die onderhandelingen op federaal niveau kunnen maanden aanslepen.
Wat gaat De Wever dan doen?
Hij kan VB niet eindeloos aan het lijntje houden.
Hij zal ook niet kunnen uitleggen aan de Vlamingen dat hij altijd maar wacht om een beslissing te nemen tot hij weet of hij federaal aan zet is of buiten spel staat.
Dus uiteindelijk zal hij toch moeten beslissen: een regering met VB of een andere formule.
Als er een derde partij nodig is (CD&V) kan het nog iets langer duren tegen dat er duidelijkheid is of het al dan niet doorgaat.
Lukt het Van Grieken niet, dan zou De Wever aan zet zijn, maar ook daar gaat hij dat nooit zo lang kunnen rekken als men dat federaal kan.
Er zijn nog maar twee keer samenvallende verkiezingen geweest. Daar een lijn op trekken ...
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:32   #296
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de traditio's, vooral cd&v en vld, zijn ook redelijk tot fel royalist, wat automatisch francofiel impliceert. Martens heeft Boudewijn nog van troonsafstand gered toen die de abortus-wet niet wou tekenen, en heel de familie De Croo is kind aan huis op het paleis. Van zulke kwieten moet je niet veel Vlaamsgezindheid verwachten.
Ik had het over de kiezers. Ik begrijp niet waarom een kleine meerderheid van Vlamingen nog steeds stemt voor het niet-onafhankelijk zijn van Vlaanderen. Ik begrijp niet wat die mensen denken dat ze daarbij winnen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:33   #297
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik deel uw perceptie van de vorige eeuw niet. De 20ste eeuw was allesbehalve kumbaya. De meest beschreven en gedocumenteerde genocides zijn van de 20ste eeuw. De aftrap werd gegeven in 1904 door de Duitsers in Namibië. Het eindsignaal was de Bosnische genocide door de Serviërs in 1995. Tussen deze twee data waren nog tal van moordpartijen en genocides. En dan heb ik de wereldoorlogen nog niet erbij gerekend.
Dat is nu eenmaal de normale gang van zaken. Het is in de 20ste eeuw dat voor de allereerste keer het normale concept van genocide als "verkeerd" werd gezien.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:39   #298
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
In een democratie is 51% van de zetels voldoende om Uw wil op te leggen aan de rest.
Kijk, dat is hier gewoon fout. Jij zit met een "papieren" overweging van wetsregeltjes te spelen, maar je vergeet dat een eenzijdig uitroepen van onafhankelijkheid NIET door die regeltjes is toegelaten. Het Vlaamse parlement heeft op papier totaal de prerogatieven niet om zoiets te MOGEN doen. Je kan de regeltjes dus niet gebruiken om dingen te doen die die regeltjes verbieden.

Het enige wat je kan gebruiken in het Vlaamse parlement, is dat die vertegenwoordigers DE FACTO een "democratische representatie" vormen van de bevolking, want dat is wat de regeltjes bedoelen.

Dus kan je die groep mensen ook gebruiken BUITEN hun functie van Vlaams parlementslid, dus BUITEN de regeltjes, om *naar de buitenwereld toe* te laten kennen dat er in Vlaanderen een DUIDELIJKE STERKE DEMOCRATISCHE WIL TOT ZELFBESCHIKKING is.

Maw, je gebruikt het feit dat die mensen volgens een erkend systeem democratisch verkozen zijn, en dus de volkswil vertegenwoordigen, maar je kan het "Vlaams Parlement" niet gebruiken want die instelling heeft de prerogatieven niet om te doen wat je wil.

Je moet dus een extra-legale constituente vormen, met dezelfde mensen als die die in het Vlaams parlement zitten, maar buiten de functie van "Vlaams parlement".


Welnu, zo een trukken van de foor gaan niet werken als het kantje boordje is, en als je gebruik maakt van de AFWIJKINGEN van de democratische representatie (ttz, als 51% van de personen eigenlijk maar 45% van de kiezers voorstellen).

Dat gaat als je 70% of 80% achter je hebt. Niet als je 45% achter je hebt, ook al stelt dat 51% van de "verkozenen" voor. Dat gaat zelfs niet als je, zeg maar, 53% mee hebt.

Kijk, partijen die voor Vlaamse onafhankelijkheid gaan moeten de bevolking overtuigen van in grote mate voor die onafhankelijkheid te gaan. Als ze daar niet in slagen, is hun project dood.

Dat wil niet eens zeggen dat die partijen zelf een grote meerderheid moeten halen, want mensen stemmen voor een gans programma, niet 1 punt. Maar zij zouden een referendum of zo kunnen uitschrijven, maar dan moeten ze wel op minstens 60% rekenen en liefst meer.

Als dat er niet in zit, dan kan men het vergeten, dan heeft dat geen enkele haalbare zin.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 maart 2024 om 08:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:55   #299
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 15.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het is niet omdat men het zon begrijpt dat het dan ook zo is.
Het is nochtans een teken van goede communicatie dat de boodschap correct overkomt.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2024, 08:57   #300
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 15.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Volgens de peiling van VTM, HLN, en ... zitten we 64 van de 124 zetels.
Het ging niet over hoeveel zetels er behaald werden, maar hoeveel je er nodig had in een democratie om een meerderheid te hebben.
Hij zei 51%, ik zeg 50,01%.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be