Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2010, 18:40   #41
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Eerstens, deze topic gaat niet over mij. Het is echter zo typisch voor domme extremisten dat, als ze het in een debat niet kunt halen, ze persoonlijk worden en proberen om de desbetreffende persoon in discrediet te brengen.

Tweedens, en dat heb ik al x aantal malen vertelt, - dit is de laatste keer - het is niet omdat ik geen vreemdelingen privé ontvang, dat ik iets tegen hen zou hebben. Mijn beroep gaat echter wel over intimiteiten en dan heb je altijd het recht om bepaalde mensen niet te ontvangen. Ieder zijn/haar voorkeur. Ieder heeft het recht om "nee" te zeggen als het over sex gaat, eender of het nu om gratis of betaalde sex gaat. Anders is het VERKRACHTING. Ga jij tegen je zin met iemand naar bed, als dat al ooit voorvalt? Dat alles schijnt echter niet door te dringen tot jouw flanelcondoomse geest. En probeer je bij de topic te houden.
Intimiteiten. Hihi.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 18:50   #42
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Eerstens, deze topic gaat niet over mij. Het is echter zo typisch voor domme extremisten dat, als ze het in een debat niet kunt halen, ze persoonlijk worden en proberen om de desbetreffende persoon in discrediet te brengen.
Ik hoop nog nooit iets anders gelezen dan "argumenten" ad hominem van u.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 18:55   #43
Niko Bellic
Lokaal Raadslid
 
Niko Bellic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Locatie: Liberty City
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ach, laat het VB toch doen. Ze zitten steriel in hun cordon en zorgen ervoor dat de stemmen van de zuren worden weggeleid.
Het is een bliksemafleider, als het ware.
Eerwaarde forummer E. Leclerc zou het ongetwijfeld omschrijven als zijnde mental masturbation voor een demografisch snel slinkende bevolkingsgroep binnen Vlaanderen.
Niko Bellic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:04   #44
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Eerstens, deze topic gaat niet over mij. Het is echter zo typisch voor domme extremisten dat, als ze het in een debat niet kunt halen, ze persoonlijk worden en proberen om de desbetreffende persoon in discrediet te brengen.

Tweedens, en dat heb ik al x aantal malen vertelt, - dit is de laatste keer - het is niet omdat ik geen vreemdelingen privé ontvang, dat ik iets tegen hen zou hebben. Mijn beroep gaat echter wel over intimiteiten en dan heb je altijd het recht om bepaalde mensen niet te ontvangen. Ieder zijn/haar voorkeur. Ieder heeft het recht om "nee" te zeggen als het over sex gaat, eender of het nu om gratis of betaalde sex gaat. Anders is het VERKRACHTING. Ga jij tegen je zin met iemand naar bed, als dat al ooit voorvalt? Dat alles schijnt echter niet door te dringen tot jouw flanelcondoomse geest. En probeer je bij de topic te houden.
Wacht... Dit is de echte hot marijke ?!! En ik maar denken dat het om een grap als nicknaam ging. Super.

En Hot Marijke blijkt problemen te hebben met migranten ??!! Wel minder.

Maar terug on topic; 't zal wel om een misverstand gaan dan, denk dat Debie zo dom niet kan zijn dit op zijn facebook te zetten.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:05   #45
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic Bekijk bericht
Eerwaarde forummer E. Leclerc zou het ongetwijfeld omschrijven als zijnde mental masturbation voor een demografisch snel slinkende bevolkingsgroep binnen Vlaanderen.
(V)laamse (B)ezuurders die masturberen moeten wel goed mikken, ze zouden zich zelf pijn kunnen doen.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:08   #46
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Wacht... Dit is de echte hot marijke ?!! En ik maar denken dat het om een grap als nicknaam ging. Super.

En Hot Marijke blijkt problemen te hebben met migranten ??!! Wel minder.

Maar terug on topic; 't zal wel om een misverstand gaan dan, denk dat Debie zo dom niet kan zijn dit op zijn facebook te zetten.
Hij heeft wel bij de Antwerpse politie gezeten. Overschat hem niet.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:09   #47
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, doe er nog een schepje bovenop.

Alsof de partij verantwoordelijk is voor het gedrag van De Bie.
Is de cafébaas verantwoordelijk voor de zatlappen aan zijn toog ?

Voor dat soort mensen is Auschwitz wat plopsaland voor kinderen is..

2 draden verder wel de vakbond afbreken omdat een voor het bestuur 'totaal onbekend' figuur wordt verdedigd in een pestzaak..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 november 2010 om 19:13.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:11   #48
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Wacht... Dit is de echte hot marijke ?!! En ik maar denken dat het om een grap als nicknaam ging. Super.

En Hot Marijke blijkt problemen te hebben met migranten ??!! Wel minder.

Maar terug on topic; 't zal wel om een misverstand gaan dan, denk dat Debie zo dom niet kan zijn dit op zijn facebook te zetten.
Zo dom kan hij inderdaad niet zijn. Debie heeft trouwens Facebook uitgevonden, hij is met zijn zatte kloten met zijn gezicht boven een kopieermachine gaan hangen.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:14   #49
Hot Marijke
Staatssecretaris
 
Hot Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Locatie: Knokke
Berichten: 2.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Wacht... Dit is de echte hot marijke ?!! En ik maar denken dat het om een grap als nicknaam ging. Super.
Dit is uiteraard de echte Hot Marijke. Mijn naam is gedeponeerd, als iemand er misbruik van maakt vliegt die persoon eruit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
En Hot Marijke blijkt problemen te hebben met migranten ??!! Wel minder.
Ik heb geen problemen met migranten. Ik ontvang gewoon enkel echte Vlamingen en Nederlanders omdat dat mijn voorkeur is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Maar terug on topic; 't zal wel om een misverstand gaan dan, denk dat Debie zo dom niet kan zijn dit op zijn facebook te zetten.
Debie is wel zo dom:

Journalist Tom Cochez antwoordt op de uitleg van Bart Debie.

http://bit.ly/hIUhDH

@Bart Debie
De laatste keer dat ik mij ‘als journalist bij u informeerde’ liet u me met de verfijndheid waarvan u ook vandaag blijk geeft verstaan dat u ‘met uitschot van de ergste soort niet communiceert’. Misschien heb ik daar toen verkeerdelijk uit begrepen dat u me niet te woord wil staan. Dat kan. Al is de kans ongeveer even groot als de kans dat de uitleg die u achteraf geeft aan uw FB post steek houdt. Als u het zelf nog eens wil checken: de originele prints van de FB-pagina vindt u op het bureau van uw partijvoorzitter. Ik kan u verzekeren dat ik ze niet voor Bruno Valkeniers heb uitgeprint. Toen ik Frank Vanhecke belde om een reactie was hij overigens al lang op de hoogte van de zaak. Net zoals de voltallige partijtop.
__________________
Lieve groetjes,

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:17   #50
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Debie is wel zo dom:

Journalist Tom Cochez antwoordt op de uitleg van Bart Debie.

http://bit.ly/hIUhDH

@Bart Debie
De laatste keer dat ik mij ‘als journalist bij u informeerde’ liet u me met de verfijndheid waarvan u ook vandaag blijk geeft verstaan dat u ‘met uitschot van de ergste soort niet communiceert’. Misschien heb ik daar toen verkeerdelijk uit begrepen dat u me niet te woord wil staan. Dat kan. Al is de kans ongeveer even groot als de kans dat de uitleg die u achteraf geeft aan uw FB post steek houdt. Als u het zelf nog eens wil checken: de originele prints van de FB-pagina vindt u op het bureau van uw partijvoorzitter. Ik kan u verzekeren dat ik ze niet voor Bruno Valkeniers heb uitgeprint. Toen ik Frank Vanhecke belde om een reactie was hij overigens al lang op de hoogte van de zaak. Net zoals de voltallige partijtop.
Droog.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:18   #51
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Dit is uiteraard de echte Hot Marijke. Mijn naam is gedeponeerd, als iemand er misbruik van maakt vliegt die persoon eruit.



Ik heb geen problemen met migranten. Ik ontvang gewoon enkel echte Vlamingen en Nederlanders omdat dat mijn voorkeur is.



Debie is wel zo dom:

Journalist Tom Cochez antwoordt op de uitleg van Bart Debie.

http://bit.ly/hIUhDH

@Bart Debie
De laatste keer dat ik mij ‘als journalist bij u informeerde’ liet u me met de verfijndheid waarvan u ook vandaag blijk geeft verstaan dat u ‘met uitschot van de ergste soort niet communiceert’. Misschien heb ik daar toen verkeerdelijk uit begrepen dat u me niet te woord wil staan. Dat kan. Al is de kans ongeveer even groot als de kans dat de uitleg die u achteraf geeft aan uw FB post steek houdt. Als u het zelf nog eens wil checken: de originele prints van de FB-pagina vindt u op het bureau van uw partijvoorzitter. Ik kan u verzekeren dat ik ze niet voor Bruno Valkeniers heb uitgeprint. Toen ik Frank Vanhecke belde om een reactie was hij overigens al lang op de hoogte van de zaak. Net zoals de voltallige partijtop.
Er mankeert een letter aan zijn naam, l ....
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:22   #52
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Droog.
ik geloof daar dus écht niks van.

Bart Debie is niet zo achterlijk dat hij zulke dingen op zijn facebook gaat zetten. Volgens mij is hij wel iets slimmer dan Dusauchoit met zijn "one down, twenty to go" toen Pim Fortuyn werd neergeschoten door links.

Neen, Debie is vader. Je schrijft zoiets niet over een MOEDER van twee kleine kinderen.

Als ik van hem was, dan kreeg Cochez een deftige klacht wegens laster en eerroof aan zijn kl$$t. Twee heeft ie er toch niet.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2010 om 19:23.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:25   #53
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik geloof daar dus écht niks van.

Bart Debie is niet zo achterlijk dat hij zulke dingen op zijn facebook gaat zetten. Volgens mij is hij wel iets slimmer dan Dusauchoit met zijn "one down, twenty to go" toen Pim Fortuyn werd neergeschoten door links.

Neen, Debie is vader. Je schrijft zoiets niet over een MOEDER van twee kleine kinderen.

Als ik van hem was, dan kreeg Cochez een deftige klacht wegens laster en eerroof aan zijn kl$$t. Twee heeft ie er toch niet.
Er zijn vaders die de moeder van hun eigen kind vermoorden. Waarom zouden er geen vaders zijn die de moeder van iemand anders zijn kinderen dood wensen?

EDIT: ik voorspel dat Debie helemaal geen klacht gaat neerleggen.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 23 november 2010 om 19:26.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:27   #54
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik geloof daar dus écht niks van.
²

Zelfs al heeft de man een enorme schijthekel aan Morel, dan nog, zo dom is iemand niet.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:28   #55
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Er zijn vaders die de moeder van hun eigen kind vermoorden. Waarom zouden er geen vaders zijn die de moeder van iemand anders zijn kinderen dood wensen?

EDIT: ik voorspel dat Debie helemaal geen klacht gaat neerleggen.
het eerste tja.. ik heb het over standaard instellingen.
Of hij klacht gaat (of k�*n) neerleggen? blijkbaar is het pakken van criminelen met een Canvas-quotum (ik schreef bijna scrotum) voldoende om de mensen hun burgerrechten af te pakken.
Niet voor niks heeft Lauretje Guennès dat in de wet ingelast.
Verder is alles in orde.

Ik raad mijn kinderen trouwens aan om ook aan de goede kant van ons sociaal systeem te gaan staan. Blijkt héél leuk te zijn.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 19:37   #56
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het eerste tja.. ik heb het over standaard instellingen.
Of hij klacht gaat (of k�*n) neerleggen? blijkbaar is het pakken van criminelen met een Canvas-quotum (ik schreef bijna scrotum) voldoende om de mensen hun burgerrechten af te pakken.
Niet voor niks heeft Lauretje Guennès dat in de wet ingelast.
Verder is alles in orde.

Ik raad mijn kinderen trouwens aan om ook aan de goede kant van ons sociaal systeem te gaan staan. Blijkt héél leuk te zijn.
Wat bedoel je hier precies mee?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 20:01   #57
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Wacht... Dit is de echte hot marijke ?!! En ik maar denken dat het om een grap als nicknaam ging. Super.

En Hot Marijke blijkt problemen te hebben met migranten ??!! Wel minder.

Maar terug on topic; 't zal wel om een misverstand gaan dan, denk dat Debie zo dom niet kan zijn dit op zijn facebook te zetten.
Het was een reptiel die ze buiten gesmeten hebben. Dus het kan wel.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 20:04   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat bedoel je hier precies mee?
ge hebt mensen die verzekering bet�*len en je hebt mensen die verzekerd zijn.

De verhoudingen zijn ondertussen zodanig scheef dan men zich afvraagt waarom men zou werkslaaf wezen en bet�*len, terwijl men net zo goed 'klant' (zo heet het) kan worden en verzekerd zijn van een inkomen.

Leuke nieuwe insteek.

Ik ontmoet hoe langer hoe meer mensen (allerlei kleurtjes, allerlei afkomst) die een mooiere woonst hebben dan mijn buren die wèl dag in dag uit hun kilometerkes file rijden en naft betalen en op het einde van de maand hun loonzakje voor twee derden teruggeven (de werkgever betaalt 150%, de werknemer krijgt nog 50% als hij chance heeft), en die hun appartement zelf niet kunnen laten behangen in "het wit". En dat terwijl de arme overbuurman in het sociale nieuwgebouwde "onderkomen" dagelijks zijn appartementje kan schildren.

De vraag stelt zich: wie is hier DE ZOT?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2010 om 20:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 20:08   #59
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ge hebt mensen die verzekering bet�*len en je hebt mensen die verzekerd zijn.

De verhoudingen zijn ondertussen zodanig scheef dan men zich afvraagt waarom men zou werkslaaf wezen en bet�*len, terwijl men net zo goed 'klant' (zo heet het) kan worden en verzekerd zijn van een inkomen.

Leuke nieuwe insteek.
Wat heeft dat nog te maken met Debie of Morel?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 20:10   #60
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat heeft dat nog te maken met Debie of Morel?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Wat bedoel je hier precies mee?
De kant van Guennès en van Lauretje natuurlijk.
De helft van La Wallonie zit er ook al! Ge gaat toch niet bij die racistische nazi's van die vlaamse werkslaven blijven hangen zeker?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2010 om 20:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be