Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2024, 17:35   #161
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Lunchgarden is belachelijk duur geworden.
Inderdaad, als we gaan winkelen mijn dochter en ik en we springen ff de Lunchgarden binnen zijde echt wel een klein 50 Eurokes kwijt voor 2 onnozel en belachelijk slechte menuutjes.
Die van Turnhout is echt wel ongelooflijk slecht gerund en er staat heel regelmatig ander personeel te bedienen. Gisteren was de nieuwe manager aan het helpen ze ratelde aan 1 stuk door tegen de klanten en gaf ze half gekookte potjes mosselen mee, het kwam de kwaliteit niet ten goede dat al die potjes terug het vuur op moesten, ik dacht dat dat mens wel best eens op de Rilatine zou zitten. In Lier daarentegen is het echt wel vele beter gerund en de kwaliteit van het eten is dan ook beter.
Moest ik punten geven aan zelfbedieningsrestaurants zou ik Turnhout een 4 en Lier een 8 geven.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 18:06   #162
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Een waar mirakel gebeurde er gisteren in de Lunchgarden te Turnhout!!!!!
Dit jaar niet anders dan de voorbije 25 jaar laat ik me vangen en eet ik mijn eerste mosselen weerom in de Lunchgarden, 't is Godgeklaagd ik weet het, het is een vloek die op mij rust denk ik.
Maar ditmaal was het toch net iets anders dan de andere jaren een mirakel zeg maar, IK KREEG ER WARME NEE ZELFS HETE FRIETJES BIJ. Zijn er nog personen die zulks reeds meemaakten warme frietjes in een Lunchgarden?
De laatste keer dat ik in de Lunchgarden in Turnhout was, was toen ik hooguit 10 jaar was.
En het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik toen dacht: "Van zodra ik zelf bepaal waar ik ga eten, kom ik hier nooit van mijn leven nog binnen."

En dat heb ik ook zonder moeite vol kunnen houden.
Ik begrijp dan ook niet hoe iemand ergens kan gaan eten waar hij van zijn leven nog niet goed gegeten heeft. Laat staan als hij daar al 20 jaar lang dezelfde brol voorgeschotelde krijgt.

Wat trekt jou dan aan in die Lunchgarden?
En waarom ga je in godsnaam toch nog ergens binnen als je weet dat je er rommel gaat krijgen?
Ga jij zo ook al heel je leven lang bij een bakker wiens brood je niet te vreten vindt?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 18:08   #163
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik maak erg graag mosselen thuis, maar bij mosselen horen frieten en dat is dan weer een probleem. Ik heb een paar jaar geleden mijn frietketel weggedaan omdat ik frietvet verversen een vreselijke aangelegenheid vind. Dus nu doe ik het vaak als aperitief op de barbeque. Ui en look in de wok, mosselen erbij en vervolgens massaal veel verse kruiden. Peterselie, Salie, dragon en rozemarijn. Opscheppen in aluminium bakjes en op tafel zetten. Snel gemaakt en een hit bij de gasten.

Heb je een airfryer voor de frieten ?

Mosselen klaarmaken is kinderspel
__________________
r

Laatst gewijzigd door koe de poing : 11 juni 2024 om 18:09.
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 18:24   #164
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
De laatste keer dat ik in de Lunchgarden in Turnhout was, was toen ik hooguit 10 jaar was.
En het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik toen dacht: "Van zodra ik zelf bepaal waar ik ga eten, kom ik hier nooit van mijn leven nog binnen."

En dat heb ik ook zonder moeite vol kunnen houden.
Ik begrijp dan ook niet hoe iemand ergens kan gaan eten waar hij van zijn leven nog niet goed gegeten heeft. Laat staan als hij daar al 20 jaar lang dezelfde brol voorgeschotelde krijgt.

Wat trekt jou dan aan in die Lunchgarden?
En waarom ga je in godsnaam toch nog ergens binnen als je weet dat je er rommel gaat krijgen?
Ga jij zo ook al heel je leven lang bij een bakker wiens brood je niet te vreten vindt?
Tja, gemakzucht misschien maar ook ik heb nog een nakomertje en meestal heb ik de keuze tussen Pizzahut, MC Donalds en de Lunchgarden. Ik probeer dan steeds de Lunchgarden als voorkeur in te stellen van alle kwaden de minst kwade in mijn ogen dus. De Pizzahut daar in Turnhout dan stap je echt de marginaliteit binnen net zoals de MC Donalds.
MC Donalds vind ik dus echt niet te vreten en Pizzahut is echt marginaal volgens mij.
Het is niet zo dat we dat rekenen als restaurantbezoek, het zijn gewoon momenten dat ik met mijn jongste kan tafelen en een zinnig gesprek kan voeren.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 18:55   #165
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.770
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

MCdrek en Lunchgarden, eten opgewarmd door de laagstbetaalde.

Je weet wat je kan verwachten. Werk uitgevoerd door de minst gemotiveerden, minst werklustigen, ongeïnteresseerden. Het zou bijna een ministerie kunnen zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 19:16   #166
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.615
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
MCdrek en Lunchgarden, eten opgewarmd door de laagstbetaalde.

Je weet wat je kan verwachten. Werk uitgevoerd door de minst gemotiveerden, minst werklustigen, ongeïnteresseerden. Het zou bijna een ministerie kunnen zijn.
^^
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 19:29   #167
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.615
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja, gemakzucht misschien maar ook ik heb nog een nakomertje en meestal heb ik de keuze tussen Pizzahut, MC Donalds en de Lunchgarden. Ik probeer dan steeds de Lunchgarden als voorkeur in te stellen van alle kwaden de minst kwade in mijn ogen dus. De Pizzahut daar in Turnhout dan stap je echt de marginaliteit binnen net zoals de MC Donalds.
MC Donalds vind ik dus echt niet te vreten en Pizzahut is echt marginaal volgens mij.
Het is niet zo dat we dat rekenen als restaurantbezoek, het zijn gewoon momenten dat ik met mijn jongste kan tafelen en een zinnig gesprek kan voeren.
Pa'kes praat. Van dat eten waar je niet eens voor moet gaan zitten. Echt voor domme Amerikanen, marginalen en workaholics.

Zo'n hamburger van de markt is wel lekker...
Omdat dat een pistolet is geen gesmolten spons.

Geeuw...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 19:48   #168
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Inderdaad, als we gaan winkelen mijn dochter en ik en we springen ff de Lunchgarden binnen zijde echt wel een klein 50 Eurokes kwijt voor 2 onnozel en belachelijk slechte menuutjes.
Die van Turnhout is echt wel ongelooflijk slecht gerund en er staat heel regelmatig ander personeel te bedienen. Gisteren was de nieuwe manager aan het helpen ze ratelde aan 1 stuk door tegen de klanten en gaf ze half gekookte potjes mosselen mee, het kwam de kwaliteit niet ten goede dat al die potjes terug het vuur op moesten, ik dacht dat dat mens wel best eens op de Rilatine zou zitten. In Lier daarentegen is het echt wel vele beter gerund en de kwaliteit van het eten is dan ook beter.
Moest ik punten geven aan zelfbedieningsrestaurants zou ik Turnhout een 4 en Lier een 8 geven.
Tsja, kwestie van duur. Een kilo jumbo’s kost op zich al meer dan 10€.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 20:42   #169
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.770
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tsja, kwestie van duur. Een kilo jumbo’s kost op zich al meer dan 10€.
En dan krijg je die 750 gram te lang gekookt-rubber- voor €23 op je bord met fletse frieten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 20:57   #170
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Inderdaad, als we gaan winkelen mijn dochter en ik en we springen ff de Lunchgarden binnen zijde echt wel een klein 50 Eurokes kwijt voor 2 onnozel en belachelijk slechte menuutjes.
Die van Turnhout is echt wel ongelooflijk slecht gerund en er staat heel regelmatig ander personeel te bedienen. Gisteren was de nieuwe manager aan het helpen ze ratelde aan 1 stuk door tegen de klanten en gaf ze half gekookte potjes mosselen mee, het kwam de kwaliteit niet ten goede dat al die potjes terug het vuur op moesten, ik dacht dat dat mens wel best eens op de Rilatine zou zitten. In Lier daarentegen is het echt wel vele beter gerund en de kwaliteit van het eten is dan ook beter.
Moest ik punten geven aan zelfbedieningsrestaurants zou ik Turnhout een 4 en Lier een 8 geven.
Dat van Lier klopt !

Het zit er ook dikwijls vol.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 21:25   #171
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Heb je een airfryer voor de frieten ?

Mosselen klaarmaken is kinderspel
Ik ben al geen frieten eter maar een airfryer is echt afschuwelijk heb hier één staan die ik misschien 4 jaar geleden heb gekocht en twee keer gebruikt.
Mosselen is kwestie van seconden om ze niet droog en kapot te koken en verse ui, selder etc natuurlijk.
Ik eet ze trouwens graag ook gewoon levend rauw.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be