![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Er bestaan nog altijd beperkingen op de vrijheid van meningsuiting. Bep. historische gebeurtenissen mogen bijvoorbeeld niet ontkend worden, of u begaat een strafbaar feit.
In de politieke wereld valt het nog mee, ik denk aan de avonturen van ene Bruno Y. op het CD&V forum. Ook op de N-VA webstek heb ik al Belgicistische reacties gezien. Andersdenken zijn welkom het officiele forum van een bep. partij. Maar hoe zit dit met de Belgische Unie? De BUB heeft ook een eigen "partijforum". Maar zijn er daar wel andersdenken welkom? Ik heb me er al meermaals geregistreerd (waaronder deze nickname) en nooit heeft de forumbeheerder mijn account geactiveerd. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() zij mogen van mij best mensen weren, maar daarmee tonen ze enkel hun ondemocratische aard en wereldvreemdheid aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah...
![]() Waar is de tijd van het CD&V-forum... Het beste partij-forum indertijd. Maar blijkbaar kon dat enkel tijdens hun oppositieperiode. Citaat:
Systematisch werden er berichten van mij verwijderd, geknipt, aangepast, enz... door de forumbeheerder. Vlaams-nationalisme werd nog enigzins geaccepteerd, maar van zodra je kritiek had op de partij, kreeg je een waarschuwing dat zoiets niet aanvaard werd op hun forum. Wanneer ik ging klagen over die praktijken, kreeg ik telkens hetzelfde antwoord: het was hún forum, waar zij mee konden doen wat ze wilden, en ik moest hen dankbaar zijn dat ik daar mócht op posten. Ze hebben nog een tijdlang avatars ingevoerd, die enkel de moderatie kon instellen. Zo kreeg ik een avatar met het woord "separatist", en dat gold voor iedereen die geen "goeie Belg" was. Na een update van het forum kon ik niet meer inloggen. En samen met mij alle niet-Belgicisten. Dat was ook de tijd dat je een waarschuwing kreeg wanneer je ééntalig Nederlandatlige berichten postte. Ik kan het iedereen aanraden om daar even forumlid te worden. Dan leer je pas hoe beangstigend autoritair die partij wel is. Hier op het forum zijn ze een poltieke grap, maar op hun eigen forum begon het écht beangstigend te worden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 6 januari 2008 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Burkide : 6 januari 2008 om 20:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nu weren ze dus niet-Belgicitische accounts door de bewuste accounts niet te activeren. Nu ja, u heeft wel goed uw steentje bijgedragen aan de topic en de wereldvreemdheid van de BUB bevestigd. Opnieuw is ook het dogmatisme van de BUB gevestigd. Ze wijzigden uw berichten,legde u een avatar "separatist" op en u werkten u op zo'n ordinaire manieren buiten. Maar dat je nu ook al waarschuwen krijgt voor het posten van ééntalig Nederlandse teksten ... Fransdolheid? Belgique �* papa? Zouden ze bij de grootste overwinning van de Belgische Unie elke flamingant een één of ander symbool laten dragen zoals de nazi's deden met de Joden? Die Yann heeft daar al voor gepleit.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 januari 2008 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb er ook nog eens gepost, met als nickname Willem I. Alleen dat was al voldoende om binnen een paar dagen gebannen te zijn
![]()
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Locatie : Zeeuws-Vlaams Gewest Bericht gewijzigd door CD&V moderator ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 6 januari 2008 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zult mij moeten geloven op mijn woord.
![]() In tegenstelling tot gij en Knuppel, leg ik geen archief aan met bezwarend materiaal. Maar eigenlijk zou ik dat beter wél doen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Nu zijn veel discussies tweetalig met een Nederlandstalige dominantie, maar het blijven echt gevaarlijke Belgisch-nationalistische extremisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb geen waarschuwing gekregen omwille van ééntalige berichten. Na de forum-update kreeg iedereen een e-mail met de grootse aankondiging dat hun forum terug actief werd. (En vanaf toen kon ik dus niet meer inloggen) In die mail stond ook dat men voortaan komaf wou maken met ééntalige berichten, en dat iedereen zijn berichten in de twee talen moest zetten. Maar aangezien in niet meer kon inloggen, ben ik ook niet op de vingers getikt voor mijn ééntalige teksten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me er registreren, met als doel: Spammen, pleiten voor hereniging van Vlaanderen en Nederland, en een annexatie van Wallonië.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat ge u niet registreert onder de naam Liberalist_NL, neem maar "Trotse Belg in Nederland" ofzo, want ze zullen uw Nederlands IP direct zien.
|
![]() |
![]() |