![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Vogels wil nog meer solidariteit tussen de gemeenschappen en roept op tot een 'progressief' front...
Citaat:
Nog meer solidariteit zonder één enkele bedenking... ![]() Waarom vraagt ze nooit solidariteit met de Vlaming in de rand? ![]() Dat vogels, die niet kunnen vliegen, zich progressief durven noemen, is wel heel arrogant... Normaal noemt men die kiekens... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 12 januari 2008 om 20:05. Reden: bronvermelding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd hoe Vogels iets wilt opbouwen rond het begrip solidariteit, wanneer ze blijkbaar niet eens weet wat solidariteit is.
Hopelijk blijft ze consequent en gaat ze voor Waalse "solidariteit": de afschaffing van de pariteit, de afschaffing van de alarmbelprocedure, de splitsing van BHV, een efficiënt gebruik van de transfergelden + een duidelijk overzicht van hoe ze besteed worden, ...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die gaat waarschijnlijk weer de fiets nemen,en haren Volvo delen
Nog zo een vetkwal die alles zou doen om toch maar het eerste blad te behalen Laatst gewijzigd door Gargamel : 12 januari 2008 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Nóg meer solidariteit!!??
![]() Meer dan 11 miljard!!?? Is dat eigenlijk wel mogelijk, nóg meer geld geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah ja, onlangs zei ze in een debat met Dewever dat er opnieuw solidariteit moest zijn, waarop Dewever zeer gevat antwoordde "wanneer is die solidariteit dan gestopt?"
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Staat dat ergens op het internet? Ik zou wel eens willen zien hoe Dewever Vogels met de grond gelijk maakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Hoog tijd dat het begrip "linguistische solidariteit" of taalsolidariteit ingevoerd wordt :
de hautaine francofonie die solidair wordt met een vlaamse taal en cultuur, die zich moet weren om zich in stand te houden en een constante druk ervaart door een taal met een zogezegd hogere culturele prestige.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() In ieder geval wil Vogels met Groen! in 2008 uitgebreid werk maken van een inhoudelijke herbronning én in 2009 minstens 10 % van de kiezers achter zich krijgen.
In de zaal zaten de aanhangers uitgebreid Groen! te wezen, dat alles met bloedige ernst te aanhoren, zich voor te bereiden op de herbronning van hun inhoud, en alvast méér solidair te zijn. En zich af te vragen of ze nog ergens een tante of zo hebben met voldoende herbrond Groen! profiel, want met 10 % van de stemmen gaan ze daar duidelijk volk te kort komen om al hun parlementszetels te bezetten. W�*�*r Vogels die 10 % kiezers zal halen heeft ze er niet bij gezegd, maar dat is vaneigens een strategisch geheim. Toegegeven : wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Maar als ik Vogels was, zou ik mij niet beperken tot 10 %. Waarom niet meteen gaan voor 40 of 50 %, als het toch niet op een mirakeltje min of méér aankomt. De zaalzittende aanhangers zouden dat net zo goed geloven, denk ik. Trouwens, als er op de juiste wijze herbrond wordt (aan de bron te Lourdes, bijvoorbeeld), móet dat lukken. Simpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() ik denk dat ze bedoeld,dat we naast vlaams geld ook nog wat vlaamse grond moeten geven.
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() wilt ze ons allemaal de woestijn in jagen mss ? ![]() ![]() vermits madam vogels nogal vr die woestijnbewoners gewonnen is. ik bedoel dus, die woestijnbewoners nr hier en wij nr ginder.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 12 januari 2008 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor iemand die zonder vrees is, bent U toch wel danig van uw melk van "de constante druk van het prestige van het Frans dat de hautaine francofonie hanteert". Ik ga ervan uit dat U hautaine francofone middens frequenteert, anders kan ik me niet inbeelden waar U voorgenoemde druk zou ervaren laat staan in contact zou komen met prestigieus Frans. Weet U Jan, moest U nu eens ergens anders pinten pakken gaan, zou dat uw probleem niet oplossen? soit-disant virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 januari 2008 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeilijk zo lang op voorhand te voorspellen, vanzelfsprekend. U zult mij er niet van verdenken een aanhanger van SpA te zijn, maar persoonlijk denk ik dat die partij momenteel zowat tot op haar core gezakt is. Als Gennez niet �*l te dom of te hautain doet, én als men creaturen zoals een Freya dochterdinges kan af(z)weren, zit er wellicht bij een volgende verkiezing geen extra verlies in. Maar ja, je kunt inderdaad nooit weten dat de SpA ultra-linkerzijde misschien méér ziet in een herbrond (?) Groen!. Of Groen! zelfs in d�*e omstandigheden de 10 % kan halen, valt echter nog zéér te bezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U Hellebaard, Na bovenstaande geneuzel gelezen te hebben is er is inderdaad voor mij geen enkele reden om aan te nemen dat U een 'sp.a aanhanger' zou zijn. De toogstrategen tieren weer welig op politics.be dit seizoen. zéérbeziend, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 januari 2008 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens, trokken er niet al een hoop weg richting VB toen de rode duikboot niet eens zinkend was? Waarom zouden ze dan nu van een niet langer zeewaardig vaartuig op een vissersbootje springen met een compas dat het noorden kwijt is?
![]() |