![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Misschien zijn mijn ogen niet zo scherp meer, maar ik dacht dat op de lijst van de partijlogo's die men als avatar kan gebruiken, de Lijst Dedecker nog ontbrak.
Niet dat ik zo gebrand ben om een partijlogo te gebruiken, maar er zijn wel zo'n dingen als de KP en BUB verkrijgbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit iets in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Solide, Vivant, Fervent Nationaal, MDP en Liberaal Appel staan er nog tussen. Inderdaad de hoogste tijd om daar eens grote kuis te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivant en Liberaal Appel bestaan nog, als bewegingen binnen OpenVLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() en Vrij Vlaanderen, staat dat erbij ?
![]() |
#6 |
Minister
|
![]()
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Even of topic: was er geen sprake van een logo- en naamsverandering na de verkiezingen?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Reinaert, die plannen voor een naamsverandering hebben ze bij LDD weer opgeborgen, omdat de lijst zo'n succes is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Jammer... Ik zou een stem voor een ietwat libertaire anti establishment partij wel zien zitten moest ze wat meer serieux uitstralen. Ik dacht dat ze wat meer inhoudelijk gingen uitbouwen na 10 juni. Voor de verkiezingen leek dat in ieder geval de bedoeling en hadden ze uit noodzaak de naambekendheid van Dedecker gebruikt. De grote schrik van Dedecker is toch het Pim Fortuyn scenario? Boudewijn Bouckaert en dergelijke zouden wat meer op de voorgrond moeten komen. Ik heb het niet zo voor Dedecker en zijn logo lijkt een beetje op dat van een een supermarkt.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Het is nog altijd de bedoeling LDD een andere invulling te geven. Alleen is het niet direct een goed moment met het federale showtoneel dat nu bezig is, nieuwe verkiezingen kunnen er wel eens sneller komen dan we denken. En met een compleet nieuwe naam moet je weeral bekendheid opbouwen. Trouwens zo belangrijk is dat toch allemaal niet.