![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziekelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1172491.html
Voor wie de volledige reportage + enkele filmpjes wil zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filmpjes zijn niet nodig, het verhaal alleen al is op zich al ziek genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Weéér maar eens een bewijs dat onze samenleving totaal aan het verloederen is. Geen enkel norm besef meer, steeds meer en meer hoor je dergelijke schrijnende verhalen. Hoe komt het toch dat er niet meer en strenger opgetreden wordt tegen dergelijke praktijken. Er is een soort gewenning opgetreden, de mensen en de gezagsdragers zijn deze "faits divers" zo gewoon geworden dat het hen geen reet meer kan schelen.
Waarom als die moeite doen om de wetten te herbekijken en te verstrengen? Die jongen zal het wat hun betreft vast en zeker zelf gezocht hebben of gevraagd hebben om een goed te worden mishandeld. Zoals zoveel mishandelde mensen die in een soortgelijke situatie zitten of gezeten hebben. Goed bezig europa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De uitspraak die ik in het vet heb gezet is overigens een bijzonder bedenkelijke poging om de elites te diskrediteren. Geen enkele gezagsdrager zal zoiets goedpraten. Het is een schande om deze mensen met zulke lage aantijgingen te beladen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ba, gewoon een bende archi-marginalen onder elkaar.
![]() ![]() ![]() Niemand die daar iets kon aan doen. (zolang het enkel geweten was onder de sukkels zelf)