Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2008, 07:32   #1
Winterhamer
Banneling

Standaard Waar blijft de witte vlucht naar de grote steden

Heel simpel, ik kan Nederland als goed voorbeeld nemen, hoe blanker het gebied (Friesland, Groningen, Drenthe) hoe linkser ze stemmen.

Twee punten:

1: er bestaan hele wijken in België en Nederland die zwart zijn, de zogenaamde blanke multiculturalisten zijn dus ook gevlucht.

2: als de blanke linkse multiculturalisten zo erg voor de multikul zijn hoe komt het dat er geen witte vlucht naar de grote steden zijn, Molenbeek, Slotervaart, Kanaleneiland, Rotterdam zuid etc etc.

waarom niet ? heel erg simpel, diep van binnen weten ze dat het allemaal kut is, maar ze preken links om zichzelf goed en beter dan de rest te voelen.

kijk maar naar de linkse multikullies hier op het forum, hun woonplaatsen zijn stuk voor stuk voor meer dan 90% blank autochtoon, en die paar procent buitenlanders worden ook blanke Westerse buitenlanders meegeteld.

Leef hoe je preek hypocrieten, want als ik wil leven zoals jullie leven word ik een racist genoemd

noem je eigen links en je kan met alles wegkomen, zelfs radicaal racisme

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 28 januari 2008 om 07:33.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 13:57   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Heel simpel, ik kan Nederland als goed voorbeeld nemen, hoe blanker het gebied (Friesland, Groningen, Drenthe) hoe linkser ze stemmen.

Twee punten:

1: er bestaan hele wijken in België en Nederland die zwart zijn, de zogenaamde blanke multiculturalisten zijn dus ook gevlucht.

2: als de blanke linkse multiculturalisten zo erg voor de multikul zijn hoe komt het dat er geen witte vlucht naar de grote steden zijn, Molenbeek, Slotervaart, Kanaleneiland, Rotterdam zuid etc etc.

waarom niet ? heel erg simpel, diep van binnen weten ze dat het allemaal kut is, maar ze preken links om zichzelf goed en beter dan de rest te voelen.

kijk maar naar de linkse multikullies hier op het forum, hun woonplaatsen zijn stuk voor stuk voor meer dan 90% blank autochtoon, en die paar procent buitenlanders worden ook blanke Westerse buitenlanders meegeteld.

Leef hoe je preek hypocrieten, want als ik wil leven zoals jullie leven word ik een racist genoemd

Het is inderdaad wel een goede vraag.

Of maakt "stadslucht" niet meer vrij tegenwoordig?

Laatst gewijzigd door kelt : 29 januari 2008 om 14:01.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 14:08   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Volgens de "theorie" van Winterhamer stemmen Urk en Staphorst dus uiterst links

PS mijn woonplaats is +/- 40% allochtoon en ik ben er tevreden mee, dank je
Néé, geen noemenswaardige problemen, toch niet met afstammelingen van Afrikanen of Aziaten.

Daarvoor heb ik oa in Wilrijk gewoond en dat was minder aangenaam.

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 januari 2008 om 14:15.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 14:23   #4
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Twee punten:

*Iets over links en Eindhoven en zat moslims in de buurt enzo*
Oud 29 januari 2008, 14:35   #5
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben blij dat men de gedetineerden in Leuven centraal ook de kans geeft zich op het internet te ontplooien.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 15:51   #6
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Ik ben blij dat men de gedetineerden in Leuven centraal ook de kans geeft zich op het internet te ontplooien.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2008, 02:52   #7
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Volgens de "theorie" van Winterhamer stemmen Urk en Staphorst dus uiterst links

Néé, geen noemenswaardige problemen, toch niet met afstammelingen van Afrikanen of Aziaten.

Daarvoor heb ik oa in Wilrijk gewoond en dat was minder aangenaam.
Geen theorie

Het is een Feit dat hoe hoger je in Nederland gaat hoe blanker en hoe linkser het word, Groningen en Drenthe zijn superlinks, jij neemt alleen 2 kleine CHRISTELIJKE DORPJES, ik wijs even hele provincies aan
Oud 1 februari 2008, 02:58   #8
Winterhamer
Banneling

Standaard

Leg de grafieken van de verkiezingsuitslagen van 2002 per provincie naast die van het % allochtonen per provincie. In de provincies met veel allochtonen zoals Holland en Brabant stemde men in 2002 massaal LPF. In Friesland wonen relatief de minste allochtonen. Men stemde daar massaal PvdA. Als we nu de allochtonen uit Brabant naar Friesland zouden verkassen, reken maar dat de Friezen dan ook 'zomaar opeens' veel rechtser zullen stemmen. Multicultuur is speciaal voor hen, want een allochtoon is daar nog zo bijzonder.

Wilders kreeg de laagste stemmen in Friesland, Groningen en Drenthe, PVDA, SP kreeg daar de hoogste.
http://www.nlverkiezingen.com/TK2006P.html

Sta me toe een voorbeeld te presenteren die we allemaal kennen; William Clinton. Tijdens zijn presidentschap was hij nooit te beroerd om zijn mond open te doen over de veronderstelde voordelen van 'diversity' * maar waar ging deze man wonen na zijn presidentschap? In LA tussen de latino's of in Brooklyn tussen de zwarten? Nee, in Chappaqua, New York wat 91 procent blank is (en dus niet "blank").

* Zie hier een paar voorbeelden, in geen geval uitputtend:
http://www.berkeley.edu/news/media/r...-10-1998a.html
http://usinfo.state.gov/journals/its.../ijse/clin.htm
http://www.uncoverthenet.com/quotes/listing/752.php
Oud 1 februari 2008, 02:58   #9
Winterhamer
Banneling

Standaard

Oud 1 februari 2008, 12:13   #10
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Twee punten:

Wat ik dan niet begrijp is het volgende; in een provinciale gemeente zoals Westerlo (waar ik toevallig beland ben) kwam bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen na de cdv (absolute meerderheid) het VB als 2de grootste partij uit de bus, VLD en groen elk 1 zetel en that's it (spa heeft geen lokale afdeling...)

-De enige allochtonen die ik hier opmerk zijn de eigenaars van nachtwinkels en de meeneemchinees...dus overlast is er niet.
-Proteststemmen misschien? waartegen dan? de villa's met suv voor de deur zijn hier in de meerdeheid..
-Vlaanderen onafhankelijk dan? herinner me dat uit onderzoek bleek dat dit voor minder dan 10% van VB-kiezer de motivatie van hun VB-stem is

Hoe komt dit dan?

(landelijk gebied dat rechts stemt)

Duidelijk toch een verschil met Nederland lijkt me
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 23:23   #11
forumspook
Banneling

Standaard

[quote=filosoof;3230968]Volgens de "theorie" van Winterhamer stemmen Urk en Staphorst dus uiterst links

Daarvoor heb ik oa in Wilrijk gewoond en dat was minder aangenaam.[/QUOTE]
wat was er aan de hand in Wilrijk, dat zelfs een "verdraagzame" als u het te gortig vond ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 23:29   #12
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen theorie

Het is een Feit dat hoe hoger je in Nederland gaat hoe blanker en hoe linkser het word, Groningen en Drenthe zijn superlinks, jij neemt alleen 2 kleine CHRISTELIJKE DORPJES, ik wijs even hele provincies aan
In andere landen is dat hetzelfde: in Frankrijk had men ooit eens twee landkaarten naast elkaar gelegd. Op nr.1 had men de gebieden waar de meeste arabieren woonden rood gekleurd, op nr.2 de gebieden waar men het meest op de Front National stemde in het blauw, en als men die twee kaarten opéénlegde, kreeg men paars gevlekte gebieden: de twee kleurtjes overlapten elkaar perfekt. Hoe meer men moslims in een gegeven gebied concentreert, hoe meer de autochtonen na verloop van tijd op ultra nationalistische en radikaal rechtse partijen gaan stemmen, omdat dat de enigen zijn die het voor hen opneemt in die zaken.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 17:59   #13
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat ik dan niet begrijp is het volgende; in een provinciale gemeente zoals Westerlo (waar ik toevallig beland ben) kwam bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen na de cdv (absolute meerderheid) het VB als 2de grootste partij uit de bus, VLD en groen elk 1 zetel en that's it (spa heeft geen lokale afdeling...)

-De enige allochtonen die ik hier opmerk zijn de eigenaars van nachtwinkels en de meeneemchinees...dus overlast is er niet.
-Proteststemmen misschien? waartegen dan? de villa's met suv voor de deur zijn hier in de meerdeheid..
-Vlaanderen onafhankelijk dan? herinner me dat uit onderzoek bleek dat dit voor minder dan 10% van VB-kiezer de motivatie van hun VB-stem is

Hoe komt dit dan?

(landelijk gebied dat rechts stemt)

Duidelijk toch een verschil met Nederland lijkt me
Ik denk dat België minder zulke forse oer-autochtone reservaten heeft dan Nederland, andere vermengings-ontwikkeling en ook dan nog, "etnisch" al een voor-opdeling in technisch ongeveer 2,5 gewesten die elk min of meer hun eigen ontwikkelingsgang en in/op-delingen doormaken.

Wellicht is Westerlo vergelijkbaar met enige gemeenten rondom Rotterdam waarheen redelijk bemiddelde autochtone Rotterdammers al jaren vluchten (voor zolang dat duurt, want nieuw-gecreëerde stad-achtige wijken worden stil en snel oprukkend in groen land gepland en geplant, zie bijvoorbeeld "Albrandswaard").
Oud 4 februari 2008, 21:28   #14
allstar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Twee punten:

De reden waarom mensen op linke partijen stemmen gaat eerder om sociale thema's. In grootsteden wonen veelal mensen van een lagere sociale klasse of armen en die stemmen vaak links. Die stelling gaat voor Vlaanderen helemaal niet op. In Vlaanderen wonen relatief veel minder alochtonen dan in Nederland en toch stemt Vlaanderen veel rechtser.
allstar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 22:21   #15
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Ik wil best wel naar NYC verhuizen.

Brussel? Een samenraapsel met véél rapalje en schorum uit allerlei landen, en anderzijds Eurocraten met veel geld.

Voor alle anderen is het niet interessant.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 22:32   #16
willem1940NLD

Standaard

Feiten zijn wel dat de noord-nederlandse, goeddeels agrarische, provincies langer dan andere hebben geleden onder zware uitbuiting van menskracht en dat ook nu nog daar inkomen en werkgelegenheid beneden het landelijk gemiddelde blijven.
Oud 4 februari 2008, 22:40   #17
Kop/af
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Dan zijn we met twee
Kop/af is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 22:52   #18
nashman
Vreemdeling

nashman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht

Brussel? Een samenraapsel met véél rapalje en schorum uit allerlei landen, en anderzijds Eurocraten met veel geld.

Voor alle anderen is het niet interessant.
Ik was onlangs nog in new york, vreemd hoe daar blanken, zwarten, moslims, Indiërs, Russen, ... schijnbaar redelijk ok door en naast elkaar kunnen leven
Oud 4 februari 2008, 23:09   #19
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nashman Bekijk bericht
Ik was onlangs nog in new york, vreemd hoe daar blanken, zwarten, moslims, Indiërs, Russen, ... schijnbaar redelijk ok door en naast elkaar kunnen leven
Ik ben daar nooit geweest en zal daar hoogstwaarschijnlijk ook niet (vrijwillig) komen tenzij heel misschien per boot want toevallig haat ik vliegdingen; controleren kan ik het dus niet. Maar ook per boot zou ik eerder kiezen voor New Orleans, vanwege de verhalen die de ronde doen over muziek daar in iedere kroeg.

Was je daar lang en heb je echt alle wijken doorwandeld?

http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...cisme&where=nl
Oud 5 februari 2008, 00:02   #20
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nashman Bekijk bericht
Ja, als je België gewend bent is dat vreemd. Of zeg maar 'Europa'.

Europa slaat allang nergens meer op en is verkwanseld aan duistere machten.

In de USA is iedereen betrokken bij wat er gebeurt in de USA. Geen toeval. Vanavond nog de African Americans in Harlem zien vertellen op wie ze willen stemmen. Niet "Barack omdat hij colored is", maar Hillary omdat dat méér zin heeft.

De USA = een land van inwijkelingen.
Europa = grote vuilnisbelt waar iedereen die niet wil werken naartoe mag komen. Immigratiepolitiek heet dat.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be