Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2004, 13:27   #1
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Steeds meer vrouwen worden in belgie mishandeld door hun man en rara, in welke bevolkingsgroep is dit weer een uitschieter?
Ook toevallig dat de vrouw die hiervoor uitkomt op het vrt nieuws ook weer een echt belgische naam had. Rasjida of zoiets. Toch wel WEERAL straf hé.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2004, 13:36   #2
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

allez, illwill, weeral een weldoordachte uitspraak met tal van politieke gevolgen op basis van meerdere, onafhankelijke bronnen

het percentage mannen dat door hun madam psychisch of fysiek mishandeld wordt, ligt het hoogst bij de Belgen dus...
euh, mijn bron? Of ik het nu las in de dras van m'n ochtendkoffie, het uit m'n duim zoog of gisterennacht omstreeks 2u54 hoorde aan de toog van café "Sporting", weet ik niet meer zo heel goed.
Maar in elk geval: het zijn wééral die Belgen!
Oud 5 maart 2004, 14:04   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Als men menselijke wandaden in % gaat uitdrukken, dan gaat het voornamelijk afhangen wat als wandaad bekeken word.
Maar is men nu blank of zwart, dat maakt geen verschil in de kleur van het bloed.

Het is voornamelijk een cutuurverschil-dus opvoeding en de ideologie die er achter zit- dat die % uit balans gaat trekken gekeken op een beperkt oppervlak van deze aardbol.

Wat hier perfect normaal is momenteel, word op een andere lokatie absoluut veroordeeld, en hard ook. En visa versa.
Oud 5 maart 2004, 16:51   #4
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

correct maddox, en wat nu perfect normaal is kan morgen als de grootste schande beschoud worden.
in de jaren '50 werkten in belgië weinig vrouwen buitenshuis, vandaag is dat wel anders.
een goede 25 jaar geleden was een stevige tik standaardonderdeel van de opvoeding, tegenwoordig dienen uw eigen bengels dan klacht tegen u in...
hoeveel vegetariërs waren er in het Vlaanderen van net na de tweede wereldoorlog? thuis beesten opkweken en slkachten was de normaalste zaak ter wereld, nu moogt bij wijze van spreken geen mug doodslaan zonder ze op voorhand te verdoven.

moeten we terug naar die tijd? helemaal niet.
Maar wees aub eerlijk en geef toe dat al die zaken ook bij ons nog maar pas aan 't veranderen zijn. Slechte relaties en crapuul wat op geen ander manier hun gelijk kan halen dan met geweld, zijn helaas van alle tijden en plaatsen vrees ik. Beetje uitkijken bij uw partnerkeuze en op tijd scheiden...
Oud 5 maart 2004, 17:50   #5
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
allez, illwill, weeral een weldoordachte uitspraak met tal van politieke gevolgen op basis van meerdere, onafhankelijke bronnen

het percentage mannen dat door hun madam psychisch of fysiek mishandeld wordt, ligt het hoogst bij de Belgen dus...
euh, mijn bron? Of ik het nu las in de dras van m'n ochtendkoffie, het uit m'n duim zoog of gisterennacht omstreeks 2u54 hoorde aan de toog van café "Sporting", weet ik niet meer zo heel goed.
Maar in elk geval: het zijn wééral die Belgen!
Misschien dat je morgen je wat meer kunt herineren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be