![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het begint zielig te worden met de Europese neonazi's:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...r-Le-Pen.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrij domme uitspraak: zowel die van Le Pen als die van de rechtbank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gaan ze subjectieve uitspraken nu ook al beoordelen, links heeft europa stevig in zijn macht, *knip*
Krokusvakantie zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() De omgekeerde logica van die uitspraak ligt me eerlijk gezegd ook niet: Duitse bezetters waren per definitie onmenselijk.
Nogal ver gezocht, vind ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Le Pen is een held. Het is jammer dat het altijd met zulke uitspraken moet gebeuren, maar het zij zo.
![]() |
#8 |
|
![]() Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een onmenselijke bezetting (van Frankrijk)?
![]() |
#9 |
|
![]() Het hangt er maar van af hoe je "onmenselijk" definieert, in de ogen van Le Pen zal dat wel iets anders betekenen dan in de ogen van de meeste mensen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Voila daar zijn we bij de kern van de zaak, subjectief, dat die linkse klootzakken met hun poten van onze vrije meningsuiting blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat Geert C het net anders bedoelde... Spijtig genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Die Hard 007 : 8 februari 2008 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb alleszins ook m'n bedenkingen bij een veroordeling omwille van de woorden "niet zo onmenselijk", maar was dat het volledige verhaal? ![]() Was dat alles waarvoor hij veroordeeld werd, of zei hij nog andere dingen?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Hoe denkt u dan dat ik het bedoelde, als ik vragen mag?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 februari 2008 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ah, dan is het goed. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 februari 2008 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() zegt de man die ongelukkig is van het feit dat criminele politieagenten worden opgesloten...
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: