![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Fox News MUST BE SEEN FOR WHAT IT IS! NOW!!
http://www.youtube.com/watch?v=trWcq...rticleID=16945 Bron:www.niburu.nl De waarheid komt aan het licht.En steeds meer info is beschikbaar voor het volk.De media wordt onder druk gezet en berichtgevingen sijpelen langzaam door naar het publiek.De wereld wordt wakker.U ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Das een goeke, nog niet gezien. Heel professioneel.
Ik stuur het es naar 'the real news...' |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de NWO en engelse slogans niet nodig om al jaren te weten dat Fox gewoon een republikeins propagandakanaal is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() En democratisch.
Daar heb je de NWO slogans wel voor nodig om te begrijpen dat Clinton uit de hand eet van dezelfde bedrijven als de Republikeinen. Zij is bij de Bilderbergers te gast en dat wijst op een benoeming intern tot President. Ook is ze gevierd bij Aipac de zionistische lobby en in Israel zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Fox News een propaganda kanaal? I never!
![]() Volgens mij moet ge eens onderzoek doen naar Joseph Goebbels. Ik kan verkeerd zijn, maar wat die allemaal zei klopte volgens mij ook niet altijd [/end sarcasm]
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hehe, old stuff, goed om dat hier nog eens te zien.
|
![]() |
![]() |