![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou nu wel niet direct weten wat ik met bovenstaande programma's moet (hoewel ik vroeger wel een eigen website wou maken), maar ik denk dat dit voor heel wat studenten goed nieuws is! ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 februari 2008 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() als Microsoft iets gratis weggeeft is het vrijwel zeker een scheet in een fles...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Weet iemand van de aanwezigen hier welke voorwaarden er zijn verbonden aan het gebruik van die software?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Door studenten gratis materiaal te geven(terwijl er alternatieven zijn die wel volledig gratis zijn:Java, PHP,...) hoopt men de arbeidsmarkt te overspoelen met mensen die alleen met MS-producten kunnen werken. De werkgevers kunnen die MS-producten uiteraard niet gratis krijgen en zijn dus wel verplicht om ze te kopen. 't Is net zoals de sigarettenfabrikanten die vroeger aan de scholen, in het leger gratis sigaretten uitdeelden. Eenmaal verslaafd, worden de gemaakte kosten vanzelf teruggewonnen. Laatst gewijzigd door De Sponkmeester : 20 februari 2008 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Maar toch vind ik het een leuk idee. En die andere software is ook freeware, dus is het aan studenten de keuze welk pakket ze het liefst gebruiken. Als dan echt blijkt dat Ms rommel is in vergelijking met de anderen, wordt er allicht wel overgeschakeld denk ik. (Hoewel dat natuurlijk ook afhankelijk is van wat de werkgevers gebruiken/willen dat er gebruikt wordt.) Het schuingedrukte is overigens wel hilarisch: aan Ms programma's prutsen om je leven te beteren. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 februari 2008 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet... (idd. wel grappig) Misschien gaat het om die stoere studenten die met hun linux en hun openoffice leuren, maar in de beslotenheid van hun kot dan toch maar hun semi- (ahem) legale XP of -bweeeeekes- vista opstarten en hun scriptietjes netjes in hun gekraakte Word tokkelen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals mijn informatica-studerende kotgenoten vroeger heel straf deden over Linux (mogelijks wel terecht natuurlijk), maar toch voor de veiligheid ook een Windows-partitie maakten... Om daarna, toen de hele boel crashte, heel vriendelijk te komen vragen 'of ze mijn (Windows) pc een paar dagen mochten lenen om hun thesis af te maken'... ![]() |
|
![]() |
![]() |