![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Goed luisteren
Regering moest een gat dichten van enkele miljarden. Plots op korte tijd werd dit geld gevonden O.a Enkele miljoenen die zij Electrabel laten betalen voor het langer open houden van de kerncentrales en wat als een belasting aan Electrabel werd voorgeschoteld Heden op Z-tv was er een discussie met een afgevaardigde van E lectrabel over deze belasting en deze antwoorde zonder blikken of blozen het volgende. Of dit nu 250.000.000 of 500.000.000 is bleef voor ons hetzelfde omdat wij deze belasting toch gaan verhalen op de eindconsument ( wij dus) EN VERTELDE HIJ ER BIJ " DE ONDERHANDELAARS WAREN HIERVAN OP DE HOOGTE VOORALEER ZE ROND DE TAFEL GINGEN ZITTEN". Wat heeft deze rotregering en Raad der Wijzen nu eigenlijk gedaan ? Ze geven wat prutsels als belastingsvermindering aan de bevolking, laten uitschijnen dat de grote industrie en Multi-Nationals eveneens hun steentje bijdragen en via een omweg betaaald de gewone burger alles terug. Nu spreken we nietmeer over politieke partijen, maar over een bende criminelen die over lijken gaan voor eigen belang - Een minister postje Shame |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Tja, uiteindelijk verschilt dit niet veel van paars he. Als het aankomt op evenwichtige begrotingen zijn onze Belgische politici allemaal heel goede goochelaars.
Ze zouden beter bij alle departementen alle misbruiken eruit halen. Zoals er massa's zijn in de huidige regeling van onze sociale zekerheid (hiermee pleit ik niet tegen de sociale zekerheid, in tegendeel). Is het geen tijd voor een doorlichting van ALLE departementen en diensten van onze overheid van buitenaf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Tja Leterme moet en zal eerste minister worden hé! Ten koste van alles!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ Electrabel heeft dik gelijk, en krijgt zowaar mijn sympathie (in deze) Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 februari 2008 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Zoals mijn voorganger moet ik hetzelfde zeggen dat ik het niet meer dan normaal vind dat Electrabel dit doorverrekend naar de klant.
Ten tweede wist ik al heel lang dat de politiekers 'een bende criminelen' zijn. Ten derde hoop ik dat iedereen gaat inzien dat belgique kortbij een bankroet staat.
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Binnenkort zijn alle traditioneel grote partijen gereduceerd tot minipartijtjes!! Spa, open VLD zijn het al, nu nog de CD&V en dan is er totale chaos, want hoe kan dan nog een regering worden samengesteld die de verschillende regio's iets of wat eensgezind kan besturen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Een overheid staat sowieso gelijk aan oplichting, enkel de mate van oplichting verschilt.
|
![]() |
![]() |