![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart "Ze noemen hem een pitbull en daar is hij best trots op. Samen met Hugo Coveliers verzet hij zich met hand en tand tegen sommige van hogerhand gedicteerde wetten. Herhaaldelijk kwam de Oostendse coach in het nieuws, vooral inzake de (verkeers)veiligh |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Jean-Marie, een tijd geleden schreeuwde iedereen om een drastische vernieuwing in de politiek. Nooit heeft iemand duidelijk gezegt wat die vernieuwing dan moest inhouden. Voor sommigen betekende vernieuwing, het verjongen van het politiek personeel, voor anderen betekende vernieuwing het vernieuwen van het politiek denken en weer voor anderen was vernieuwing een combinatie van zovele factoren waarvan ik hierboven er twee heb vernoemd. Ook was er vanuit de (voornamelijk vrouwelijke) bevolking een duidelijke roep naar (volgens mij) terechte vervrouwelijking van het politiek personeel. Ex. VLD voorzitter De Gugt en vooral SPa voorzitter Stevaert hebben hierop ingespeeld door iedereen die ouder was dan 50 uit zijn werkzetel te halen en te vervangen door mensen die in de zetel terecht kwamen louter en alleen omdat ze vrouw, of omdat ze jong waren of een combinatie van de twee in zich droegen. En wat zien we nu ??? De bevolking kiest resoluut terug voor ouderen (vb De Haene) en heeft een bijzonder wantrouwen tegen al wat vrouw is. Het lijkt mij niet verwonderlijk gezien stommiteiten die de jongeren uitsteken in de politiek en hoe zwak de argumentaties zijn van de voorstellen van de meestel vrouwelijke nieuwelingen. Deze jongeren hebben nooit de kans gehad te groeiën en ervaring op te doen, de (nieuwe) vrouwen al evenmin. Zowel de jongeren als de (nieuwe) vrouwen hebben inderdaad erg veel capaciteiten maar omdat ze voor de leeuwen gegooid worden,nog voor ze ooit een wild dier gezien hebben worden deze mensen hun capaciteiten opgebrand. Zonde van het aanwezige kapitaal van energie en dynamisme. Bijkomend is dat projecten van ouderen (mannen en vrouwen zoals Gabriels en Neyts) geschrapt werden en voorgoed verloren gingen tezamen met de ervaring die deze met zich meedroegen. Ik weet dat u als ex (interimbedrijf baas) en ex judocatrainer heel veel ervaring hebt met zowel vrouwen als jongeren. Hoe creeëren we een politiek bestel waarin de projecten en ervaringen van de ouderen benut worden, waarbij de jongeren de kans krijgen te groeiën en ervaring op te doen op hun eigen tempo en waarbij we eindelijk de vrouwen eens de plaats geven die ze "verdienen" door juist hard te werken en niet door ze zomaar op een verkiesbare plaats op de lijst te zetten, louter omdat het vrouwen zijn. Ik geloof heilig in beide genoemde categoriën van mensen, maar zoals het nu is, wordt elke dag opnieuw bewezen dat men er een potje van maakt en dit onder de zegen van allerhande opportunistischa partijvoorzitters met Stevaert op kop. Mijn vraag: Is positieve discriminatie wel zo'n goed iets. Gezien de resultaten geloof ikzelf het helemaal niet, maar wat is uw mening?
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik ben tegen elke vorm van dicriminatie,dus ook de positieve.het is de mediamaatschappij die bepaalt wat goed in de markt ligt.Een studie van de universiteit van Toronto heeft uitgewezen dat mooie babes 2,3 keer meer kans maken om verkozen te worden,vandaar de Freya rage.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() maar allé, jean-marie, gij zijt toch ook sexy ... ...
|
![]() |