![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart "Ze noemen hem een pitbull en daar is hij best trots op. Samen met Hugo Coveliers verzet hij zich met hand en tand tegen sommige van hogerhand gedicteerde wetten. Herhaaldelijk kwam de Oostendse coach in het nieuws, vooral inzake de (verkeers)veiligh |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() ik zit met een probleembje ,
ik heb horen zeggen dat meneer hugo coveliers over stukken zou beschikken die zouden aantonen dat de administratieve commissie van de haven van antwerpen een rechtspersoonlijkheid heeft , en of er al een uitspraak in beroep is , op het vonnis van 29 juni 2000 A.R. 299.756 waarin mijnheer coveliers als raadsman optrad inzake een intrekking erkenning van een havenarbeider kan u aan uw vriend hugo coveliers vragen of ik kopiekes op zijn bureau mag komen afhalen ? of hier de nodige notities geven zodat ik het arrest kan vinden ?
#2 |
|
![]() Ik weet daar niets van.Hij heeft ook een e-mailadres.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
stuur mijn dan even door [email protected]