![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Caroline Gennez (sp.a) - 1 tot 7 maart "Waar Stevaert als voorzitter zijn pijlen meer richt op het binnenland, is het de taak van ondervoorzitster Gennez om zich meer te concentreren op Europa. Onlangs bewees ze nog slagkracht in huis te hebben door de publicatie van haar boek ‘Beste Euro |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik postte het al in een andere discussie, maar ik vind het eigenlijk een eigen discussie waard:
Citaat:
Er al aan gedacht dat Erasmusbeurzen gemiddeld zo laag zijn omdat je een lagere beurs krijgt als je ouders veel verdienen? "Arme" studentjes krijgen 300 euro per maand + hun studiebeurs + verplaatsingsonkosten(afh van het land minimum 100 euro, met Eurolines betaal je minder) terugbetaald. En met 300 euro kan je in veel landen twee koten betalen (bvb in Wenen). In elk geval, ik zie hetzelfde getal (140 euro) terugkomen in het boekje. De rest heb ik nog niet gelezen, maar als dit de kwaliteit is van de cijfers die jullie voor het boek gebruikt hebben .... En, oh ja, zoveel arbeiderskinderen zijn er niet aan de universiteit. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat er niet zoveel van op Erasmus gaan. |
|
![]() |