![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Deze morgen met mijn zoon in de wagen, horen we op de radio dat de 2 Roemenen die onder invloed van XTC 4 mensenlevens kapotgemaakt hebben, MAXIMUM 5 jaar riskeren...
[ironie] Ik zei aan m'n zoon: "zo zie je maar: doe maar op met drugs: stel dat je onder invloed iemand doodrijdt, riskeer je maximum geen 2 jaar van je leven in den bak te moeten doorbrengen. Daar kun je het niet voor laten, toch?" [/ironie] Of is het de wet die dit zegt aan mijn zoon? Laatst gewijzigd door floppy : 12 maart 2008 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat ze in het bezit waren van XTC. Iemand dood rijden in een ongeval valt namelijk onder de noemer onopzettelijk toebrengen van slagen en verwondingen met de dood tot gevolg door onoplettenheid en nalatigheid. Als die kerels 5 maanden krijgen zal het veel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zo'n levenslang rijverbod lijkt mij anders ook ni praktisch
ps geldt dat dan alleen voor België ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze zelfde kerels zouden in Roemenie zelf levenslang krijgen en moeten werken om de schade en het verlies van ouders en echtgenoot te betalen. In China, zouden ze hun kop moeten afgeven aan de maatschappij en in de Arabische wereld kregen ze een touwtje voor 10minuten om hun nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn het dan ook barbaren he. Of wil u zeggen dat we hier de Chinese wetgeving moeten toepassen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou dus gewoon de middenweg tussen beide systemen moeten zoeken en vinden. Geen doodstraf voor overspel, maar ook geen vingerwijzing voor roofoverval en moord. Dutroux en co, mogen van mij de doodstraf krijgen. Die twee van het verkeersongeluk levenslange dwangarbeid. Maar de mens heeft blijkbaar steeds de neiging om steeds naar het extreme over te gaan, of te hard of te zacht, de middenweg is blijkbaar te moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor jeugdig onbezonnen gedrag ... en een ongeval met slechte afloop ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |