![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() EUROPEES VERBOD OP NACHTVLUCHTEN
Nog tot 26 april 2004 hebben de 626 europarlementsleden de kans om een schriftelijke verklaring over nachtvluchten te steunen. De verklaring vraagt Europa rekening te houden met de gezondheid van de burgers door hen voldoende nachtrust te bieden. Ze wil dat de Europese Commissie met een voorstel van wet komt voor een verbod op nachtvluchten tussen 23u. en 7u. Als 314 europarlementsleden de tekst tekenen, wordt dit een officiële vraag het Europees Parlement aan de Commissie. Dat het werkt, bewees een eerdere schriftelijke verklaring die ervoor zorgde dat het langeafstandsvervoer van vee beter werd gereglementeerd. De verklaring is ingediend door vertegenwoordigers van de Europese Groenen. Samen met u willen zij hun collega's onder druk zetten ze te onderschrijven. Dat kan door deze on line-petitie te tekenen. http://www.geennachtvluchten.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maakt der 24 uur tot 6 uur van en ik steun het.
6 uurekes slaap is voor mij voldoende.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Weet ge hoe ge de nachtvluchten oplost?
Vlieg meer overdag! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() weet ge hoe ge het allemaal oplost ? allemaal thuis blijven. Nie meer vliegen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zijn de gedetineerden daar mee akkoord ?
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Even naar boven geschopt met de truc met de titel
![]() (babe-katen bekeken: 18666 deze topic bekeken zojuist: 56, nu hopelijk wa meer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mensen die een niet succesvolle topic hebben opgestart weten nu wat ze moeten doen!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanzelfsprekend zijn nachtvluchten dan wel toegelaten op plaatsen waar deze de nachtrust niet verstoren... De nood aan jit delivery kennende zal
er dan alleszins naar zulke lokatie uitgeweken worden, wat bovendien weer tot meer verkeersoverlast zal zorgen in zulk nog steeds rustig gebied Ik denk dat er over deze problematiek nog wat meer nagedacht moet worden...
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() kweenie , kvond het de moment om deze te bumpen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nachtvluchten, geen probleem, zolang het maar moderne toestellen zijn. Zo'n ouwe Antonov of 727 zijn brulboeien, een nieuwe airbus is al een pak rustiger.
En ja, ik woon in de noordrand.
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tja... je hebt die mensen die een lening van 40 jaar moeten aangaan voor een lapje grond in rustig gebied en die je amper hoort, en die mensen die knal naast de luchthaven bouwgrond of een huis kopen voor belachelijk lage prijzen en dan gaan zitten gillen dat de luchthaven weg moet. No sympathy for those fuckers. Als ik al medelijden heb voor rondom-zaventemmenaars dan is het enkel voor oude mensen die er al decennia woonden toen nachtvluchten nog maar amper aan de orde waren en die niet de middelen of de mogelijkheid hebben om nog te verkassen. De rest kan de pot op voor mij. Ooit op het werk zo'n dametje gehad wiens man een flinke functie in het EU-circus had. Half kasteel gekocht voor 400.000 euro in de Noord-rand, ventje betaalt geen taksen weet je, en dan begon ze te roepen dat die vliegtuigen maar eens meer naar het Westen moesten opstijgen en niet over de gemeenten waar de betere EU-ambetantenaren woonden. Die heeft toen van mij de wind van voren gekregen op zulkdanige wijze dat ze had gehoopt dat ze in plaats daarvan met haar neus bij de uitlaat van een op kracht komende vliegtuigmotor stond. Ik zie die af en toe nog eens en ben er wel vriendelijk tegen - en vice versa - maar ze heeft het onderwerp NOOIT meer durven vermelden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2008 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() titel van den draad is misleidend
![]()
![]() |
![]() |
#15 |