![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De V(laamse)RT liet vandaag Devorsu, rtbF wetstraatjournalist en door velen Leterme basher nr 1 genoemd, commentaar geven over het VN rapport (Vlaamse wooncode) en over de nachtvluchten... Tjonge, tjonge... waar gaan we naar toe... ![]() Laat de beschadiging van Vlaanderen ( en zijn politici) maar verder gaan... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 13 maart 2008 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 13 maart 2008 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen 'vrije mening'. Alleen een uiting.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 maart 2008 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen 'vrije mening'. Alleen een uiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Triestig korte aflevering, met nogabollen diepgang, wanneer wordt het vragenuurtje gegeven zonder de "duiding".
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat flutprogramma komt er bij mij niet meer op. Veel beter om te kijken naar de uitzendingen op de site van de kamer zelf, daar zijn er tenminste niet van die omhooggevallen pseudo-journalisten die zich constant menen te moeten moeien met de uitzending.
|
![]() |
![]() |