![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat betekent nu eigenlijk "RWINA" ?
1) het wordt gebruikt als naam voor een tv-programma dat op komische noot de verschillen tussen autochtonen en allochtonen moet behandelen http://www.hbvl.be/nieuws/Media_Cult...-FE28F0712954} 2) Recent was RWINA (www dot rwina dot com) ook een zeer gecontesteerde "hate site" (die uiteindelijk door het gerecht afgesloten is) : - gehost in Nederland, bij een hosting bedrijf dat ook de website van HAMAS en enkele Iraakse rebellengroepen bij zijn klanten had. Dus zeker geen "grapje" van wat "kindjes". - stond vol van de ergste scheldpartijen van allochtonen naar autochtonen, zelfs tot doodsbedreigingen toe (allerlei verhalen hoe de initiatiefnemers van de site wapens aan het verzamelen waren, en snel zouden starten met een burgeroorlog tegen de autochtonen in Belgie) - zie ook http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF29052006_025 ik vind via google geen verklaring voor het woord "rwina" ? Iemand een idee of dit woord een betekenis heeft in de spreektaal van allochtonen ? Laatst gewijzigd door ynneb : 17 maart 2008 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee, maar ik herinner me ook de bepaalde extremistische racistische website.
Aan de uitleg te horen op de 7de denk ik niet dat ik uberhaupt interesse zal hebben voor het programma. Hopelijk kijken er voldoende allochtonen voor één keer ook eens naar VRT.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik vermoed dat het dicht bij "kabaal" aanleund, maar niet noodzakelijk pejoratief zoals in het nederlands. Zo zou "gezellige drukte" ook "rwina" zijn.
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 17 maart 2008 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() chaos
Citaat:
Aflevering 1: Rachid en Mohammed overvallen iemand in de metro Aflevering 2: Irfan gaat op zoek naar zijn importbruidje Aflevering 3: Ayoub, Mehdi, Rayan, Mohamed en Rachid doen een groepsverkrachting met een minderjarig ongelovig meisje ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT die natuurlijk angstvallig de moordpoging op een scheidsrechter afzwakt/verzwijgt. Niet passend in het multicultureel sprookje. http://forum.politics.be/showthread.php?t=103110 Laatst gewijzigd door daiwa : 17 maart 2008 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende uitzending deze avond op één om 21:20 uur
Hoe geraak je aan een lief? Hoe vraag je haar hand? En wie versiert wie? Is getrouwd zijn wel zo sprookjesachtig? Cast: Abdelkarim Lakhal, Anna Vercammen, Arman Barseghyan, Asma Essiaf, Assia Lagmara, Canan Yilmaz, Ibrahim Afassi, Imane El Gamoussi, Jonas Van Geel, Joris Hessels, Morad Echahbouni, Nadia Lagmara, Noura El Hajjouti en Soumaya Essiaf. Gastacteurs in deze aflevering: Roger Bolders, Jenne Decleir, Aagje Dom, Katrien de Ruysscher, Katrien Mertens, Hannah Van Ongevalle. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 maart 2008 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Niet geïntresseerd, kent er iemand de kijkcijfers van de eerste aflevering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik heb net 10 minuutjes gekeken en eerlijk gezegd, hoe ze zo'n idioot programma durven uitzenden is me een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Neemt niet weg dat het een - hoe zal ik het zeggen? - ongelooflijk onnozel programma is.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal weer wachten zijn op rudy die dit weer hét TV-moment van de week vond.
Zelf heb ik het nu al voor de tweede keer gemist... ik vond Oscar Wilde leuker.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2008 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ofdat het relevant is voor mij dat maakt niet uit, voor de omroep is het dat wel, hoge kijkcijfers is succes, lage kijkcijfers wil zeggen, het programma slaat niet aan, weinigen zijn er door geboeid of vinden het de moeite niet om te volgen, meestal worden die programma's dan ook snel afgevoerd, of er komt geen gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Ja Rwina betekend dus "Chaos".
ik heb er naar gekeken en kvond het wel een leuke aflevering. Er werden maar 5 afleveringen gefilmd...dus nog 3x te gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |