![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Mijn naam is Tom Wery, laatstejaarsstudent Toegepaste Economische Wetenschappen. In het kader van mijn thesis doe ik een onderzoek omtrent consumentengedrag. Momenteel ben ik op zoek naar 40-plussers die een 20 tal minuten de tijd hebben om mijn vragenlijst in te vullen. De vragenlijst vindt u door op onderstaande link te klikken. http://survey.2ask.net/a828a479963eb5b7/survey.html Indien u nog vragen heeft kan u mij bereiken op [email protected] Alvast bedankt voor uw deelname! Tom Wery |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() daar hadden we t al eens over zeker ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20 minuten, da's dan €6.28 + natuurlijk de bijkomende €9.84 voor de afpersers in Brussel.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En sinds er een taks is op pakking,zie je idd meer en meer firma's die zich inspannen om zoveel mogelijk rommel eromheen te sluiten.Wie heeft aandelen in die fabrieken,weerom dezelfde zakkenwassers waarschijnlijk. Maak eens een peiling of eindwerk hoe het gesteld is met de tanden van de vlamingen,tijdens,en na de oorlog.Je zal stom staan. Je kan zelfs nog beter doen...Eindwerk van en hoeveel de hardwerkende mens kan overhouden na de vele taksen van RUNDEREN uit de ontelbare administraties en regeringen,die deze aardkluit Vlaanderen, moet sponseren. Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 maart 2008 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Was ik van jou beste,en om niet teveel werk te hebben...
Maak een eindwerk over de voor en nadelen van de islam. Kwestie voordelen mag je een blanco papierke indienen. Indien je nadelen kiest,ben je er gans je leven mee bezig om te schrijven |
![]() |
![]() |