![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Valt het op dat er nu eens niks in zit dat op karakter wijst? Ikea-meubels, Disneyland Parijs, Het Laatste Nieuws. Allemaal voorgekauwd en waar je nu eens niks van moeite voor moet doen. Grijze middelmaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De populairste belg : rijdt met een BMW, telefoneert per Nokia en drinkt
Coca cola.. De meest gehate rijdt met een Lada en is Vlaams Blokmandataris... of zin en onzin van peilingen en statistiek..
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() En wat met diegene die èn een BMW èn een LADA hebben ?
(De madam rijdt ook af en toe, zie je) Wijst dat dan op karakter of schizofrenie ?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen LADA.
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij de boeren in mijn buurt (Bertem) is het lang hip geweest om met een lada jeep (spreek uit jéép) rond te rijden.
Enfin, de stemming is op internet gebeurd, en die boeren zullen dus alvast niet gestemd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() De nieuwste Lada's hebben achterruitverwarming, dat is wat comfortabeler bij het duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit vond ik wel leuk
"Lid zijn van de Lada Club is, net als Lada rijden, geen dure aangelegenheid." http://www.ladaclub.nl/index.htm Ook nog: http://www.ladanivabelgium.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnekort wordt het met een Lada rijden het nieuwe snobisme.
Dat zou pas Vlaams zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k hem nog me ne Lada gereden. Mijnen eerste echten nieuwen auto die ik zelf betaald heb. 't was den enigsten die dat ik mij kon permiteren ook.
Geleverd compleet met zwengel en al.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle gekheid: heb ook nog met zoiets rondgereden. Als je dan een andere koopt (niet noodzakelijk een BMW) voel je alleszins dat je je spierkracht minder nodig hebt. Een tank is beter bestuurbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Maar ik had wel de enige optie genomen. Achterruitverwarming. Inderdaad handig bij het duwen. 't was dan ook nog den tijd van de kouwen oorlog he. Dus ik zette altijd mijn verwarming op en zie de muur is gevallen he.
Wat ik ook grellig vond was die benzinemeter. Die slingerde van links naar rechts op ne kasseiweig of als ge nen boch moest nemen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Het was droog en het reed. en het had een ruime achterbank wat in dien tijd van mijn leven wel handig was.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Lada's hebben wel de beste chauffage van allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnenkort kunnen we nog met een club beginnen:
de bond van gewezen lada-rijders |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ik heb geen nood aan deze consumptie.