![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Het IMF verklaart dat ons land niet klaar is voor de vergrijzing en dat er dringend een ander beleid moet worden toegepast.
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het dus duidelijk dat we niet meer maar minder feremans nodig hebben... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus meer belastingen en sociale lasten, hogere minimumlonen (om de aktivering van werklozen in de hand te werken), meer immigratie (voor de dringend te vullen vacatures).
Aktivatie van de ganse arbeidsmarkt (dus geen splitsing van de arbeidsmarkt zodat Wallonië aan zijn lot overgelaten kan indommelen). Uitstap uit de kernenergie : dan moet er een industriële omslag zijn in het produceren van hernieuwbare energie (zon, wind, warmte van de aardkern, stuwdammen.. R & D om nog nieuwere te vinden). Meer investeringen in R&D als de bedrijven het niet zelf doen desnoods door hen nog wat belastingen hiervoor op te leggen. In het algemeen : meer motivatie door de inkomensongelijkheid te bestrijden. & ten slotte : afschaffen van de monarchie en instellen van de republiek !
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Bij ongewijzigd beleid gaat dat wanbeleid ons binnen 40 jaar gemiddeld 8000EUR per werkende kosten
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U vergeet een woordje, daar voor het woord republiek bent u "Vlaamse" vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() PS en Spa kregen al opdoffers.
Ze zullen nog opdoffers krijgen dat ze scheel zien. Vermits het steeds moeilijker zal worden om het geld te versmossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() een fikse verharding van de maatschappij, en dan ook nog eens de noodzakelijkheid daarvan kunnen aantonen met cijfertjes.
best�*�*t er iets mooiers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Say what now?
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De Heer Feremans zal dat allemaal tegenhouden.
Door op een forumpje van 40 man wat te liggen onzin briesen. Compensatie voor nergens anders gehoor krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U, Wat een geluk dat net het IMF dit rapport publiceert en niet de Verenigde Naties.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?" Ik antwoordde hem: "liberaal zijn" Laatst gewijzigd door the_special_one : 28 maart 2008 om 21:34. |
![]() |
![]() |