![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Momenteel ben ik zelf in Australie en bezig met deze nieuwe ontwikkelingen.
Dit is de oplossing voor onze samenleving en ons milieu. http://www.lutec.com.au/ Bestellen maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kun je eens kort uitleggen wat dit is en hoe het werkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weer zo'n perpetuum mobile
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk logische schakeling, en kan wel werken.
Opstelling: - Aandrijver AC motor 12v (vb 50w) met equivalent (iets meer) vermogen aan batterijen om de motor aan te drijven - Opwekker DC generator 220v (vb500w) - Schakeling van DC generator naar batterijlader die de eerste bron oplaad en DC output 220v Echter zou je de batterijen moeten ontdubbelen, zodat ze geen stroom moeten afgeven, en opslaan terzelfder tijd. Je zou daar een automatische wisselaar moeten tussenplaatsen. Laatst gewijzigd door giserke : 2 april 2008 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Zoals ik al zei ben ik nu Down Under en een persoonlijke ontmoeting met de uitvinders is voor een der komende weken.Meer info volgt zodra dat kontakt heeft plaatsgevonden.Grotendeels ga ik op mijn gevoel af en dat heeft me zelden in de steek gelaten.Mijn eerste kontakten versterken dat gevoel.Het gaat mij ook niet zozeer om het financiele verhaal maar om het product zelf daar ik overtuigt ben dat er verschillende vormen van vrije energie mogelijk zijn en noodzakelijk voor het behoud van onze planeet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() De aarde is voor u ook nog plat?
Leg me eens uit hoe kleef jij op de aarde? Met welke energie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwaartekracht en luchtdruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon zwaartekracht hoor de luchtdruk heb je niet nodig, dat is gewoon het gewicht van alle molecules lucht die boven uw hoofd hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() @babylonie
ben inderdaad down under probeer je te mailen maar krijg geen kontact via jou doorgegeven e-mail bij politics.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gniffel, Ik houd U niet tegen brontosaurus om daarin te investeren.
Maar ik zal er geen eurocent aan geven.
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() Ben nog steeds bezig met dit onderzoek en wie niet waagt niet wint.
Hoeveel eurocentjes geef je uit aan een waardeloos beleid met garantie voor totale ondergang? En hoeveel geef je uit voor energiekosten aan criminele leveranciers? Plus hoeveel geef je uit aan het meewerken van de bezoedeling van onze planeet? Hoe gaan de volgende generaties over dit gedrag denken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles wat ik direct uitgeef gaat direct in de bezoedeling van de aarde, en alles wat ik spaar word gebruikt om meer bezoedeling te inspireren. Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hint: zou de snelheid van de molecules er voor iets tussen zitten?
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() De bijdrage van de atmosferische druk is natuurlijk negatief en bovendien is die bijdrage zeer miniem. Indien je die meerekent zou je bv. ook de negatieve bijdrage veroorzaakt door de rotatie van de aarde moeten meebeschouwen (waardoor men aan de evenaar minder weegt dan op de polen).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Archimedes http://en.wikipedia.org/wiki/Apparen...#Other_factors
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit werkt absoluut niet. Dit is volstrekte onzin.
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 7 april 2008 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Simpele electriciteit
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze 34% kan vertienvoudigen = 340 % bruikbare energie en hiervan gaat er dan wederom 34% verloren, welke we wederom tussen een + en een - plaatsen M.a.w : Dit machien valt nooitmeer stil - geeft energie door de mangnetische velden en blijft draaien door de aanrekkingskracht van de 2 hoofdpolen van de aarde. Dit is een uitleg voor de leken Al eens afgevraagd, hoe het komt waarom onze aarde nooit uitgedraaid is ??? |
|
![]() |
![]() |