Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2004, 09:50   #1
De verbaasde
Vreemdeling

Standaard

Uit wat ik op deze website en op www.fourteen.myweb.nl heb gezet, kan blijken dat mijn politieke voorkeur liggen bij de idealen van de Republiek sinds de 16de eeuw, van een vrij en tolerant volk dat zowel het Noorden als het Zuiden omvat, de hedendaagse Benelux. Brussel en Antwerpen hebben in de strijd daarvoor een rol gespeeld. Misschien kan het schitterende boek van Jonathan I. Israel "The Dutch Republic", in het Nederlands vertaald als "De Republiek" u inspireren. Vlaanderen is nog niet het Vlaamse Blok en alle Islamieten zijn nog niet fundamentalistisch. Ondanks dat dus krijgt mijns inziens "De stille revolutie" naar deze meer menselijke en democratische samenleving gestalte. Ik kon vandaag niet meer op deze website onder de gebruikersnaam De Republikein inloggen. Mogelijk ben ik verwijderd en is deze website voor een meer enge groep bedoeld.
De verbaasde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be