![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/default.asp?art={65F11E1F-4DE7-4243-9071-2E6C3DE4A75E}
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#2 | |
|
Europees Commissaris
|
Ik merk dat "gekaapt" tussen haakjes staat. Wat wordt daarmee bedoeld? Ik "vermoed" dat het iets stoerder klinkt dan het in werkelijkheid was.
En, Metternich, zolang er haakjes staan rond dergelijke woorden vind ik zo'n actie (qua vorm, ik spreek me hier niet uit over het doel of de personen die het uitvoeren) alvast niet te radicaal.
Laatst gewijzigd door Burkide : 16 april 2008 om 19:01. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen, u ziet liever vechtende, rellende, brandschattende en vandaliserende jeugd als bewijs van radicalisme? |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Er zijn dus toch nog mensen die het hart op de goede plaats hebben. Alles is nog niet verloren. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Mooi gedaan door het NJSV.
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, die chauffeur zal nu gekend staan als een geweldenaar die iedere vreemdeling bij de keel grijpt.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 april 2008 om 21:34. |
||
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat m'n politiek en moreel oordeel over dergelijke zaken (vechtende... jeugd) betreft: dat hangt ervan af welke ideologische motivatie daar achter zit en of die daden passen bij de maatschappelijke context.
|
|
|