![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Samengevat:
VeriChip brengt de gezondheidsgerelateerde chip deze maand op de consumptiemarkt. De implantatie zorgt ervoor dat de medische gegevens van een patient ten allen tijde beschikbaar zijn en direct te raadplegen voor EHBOpersoneel, ook als de patient bewusteloos is, niet reageert of verward is. De actie begint bij de winkels voor hoortoestellen en richt zich in de eerste plaats op bejaarden. VeriChip plans to begin marketing its Health Link RFID implants directly to consumers later this month. The implant offers the ability to carry personal health records at all times, readily accessible to emergency medical personnel even if the patient is unconscious, unresponsive or confused. The direct-to-consumer campaign will launches April 28 in southern Florida and will be based in HEARx hearing aid stores (owned by HearUSA, Inc.) It appears the first focus of the marketing effort will be the senior citizen demographic. Source: Rfid.news.org Vervolgens een paar hackers in de aanval en wat overblijft is een soep,en de mensen zijn de balletjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie meer een markt voor gevangenen, kriminelen, fraudeurs, drugdealers, mensen met een verleden. Zodat ze traceerbaar zijn in de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan nog met een speciaal apparaat.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat deze technologie gericht is op het makkelijker maken van diagnoses of het optimaliseren van warehouseprocessen is van ondergeschikt belang. Laatst gewijzigd door fox : 23 april 2008 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ik vrees het ook. Beetje zoals het enkelbandensysteem waar zo hard mee gelachen wordt. Was er trouwens een jaar terug geen nieuwsitem over iemand die een misdrijf had gepleegd met zijn elektronische enkelband aan?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid : 23 april 2008 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel erdalleke of dutroutje, neem maar een deep inplant, met een irreversiebel lusje rond de hersenstam. Als ze het ding willen uithalen verlammen ze zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() En dan zijn er nog politici die durven beweren dat elektronisch toezicht niet hetzelfde betekent als vrijgelaten worden.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch kan zo'n implantaat ook voordelen hebben voor de gebruiker; ik denk aan volledige gedachten-gestuurde pc-functies annex gsm, gps, breedbek-tv en MP3-speler .... volkomen onmerkbaar voor de omgeving.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Gewoon een code tattoe plaatsen en welke enkel door justitie en door de medische wereld kan gelezen worden.
Trouwens dit hebben we al een beetje met onze nieuwe paspoorten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het rijksnummer als code128 op het zitvlak moet perfect kunnen vind ik ook. vanaf de geboorte en vooral bij thuisbevallingen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 april 2008 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Code tattoo? Misschien ook een gps-suppo anaal opsteken?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja stel u voor, je gaat gaan winkelen bij delhaize, staat de concurrentie de colruyt uw kar op afstand uit te lezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of, welk profiel klanten trekt onze concurent aan ivm ons, en wat kunnen wij doen om die doelgroep naar ons te lokken etc etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RFID heeft toch een paar mogelijkheden hoor: vergeet al die kortingskaarten, bankaarten en tankkaarten
je staat aan de kassa, ze lezen uw implant uit en al uw kortingen en betalingen gaan automatisch naar uw adres. Gewoon uw pin om te bevestigen en klaar is kees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch nog fantastisch voordeel, uw kind loopt verloren, en ze kunnen zowaar traceren waar het allemaal gelopen heeft en waar het dus laatst zou moeten gezien zijn. Proactief als systeem om iemand terug te vinden, gewoon fantastisch. bovendien ook ideaal voor het rekeningrijden in te voeren met een chip in de auto. Kun je elke dag de afgelegde afstand op de autostrade traceren. Toeristen moeten dan maar eens bij de doane aanschuiven voor een rekeningrijkaartje: visanummer geven en klaar is kees. auto gestolen, perfect tracering. wordt mogelijk. Uw auto zit daar +-1km mr. Overvalletje doen met een auto, en hopsieke een perfecte tracering is mogelijk, ipv een legertje mensen die moeten beginnen wegen barricaderen, gewoon de auto volgen op het scherm. en een beetje verder onderscheppen. Rekeningrijden in brussel invoeren, ook piece of cake. Vanaf je een tolgate passeert wordt uw rekening aangezuiverd met 10euro. sublieme techniek gewoon. Dan traceren van het weggebruik en opbouwen van een databank om de afstanden van de auto's te minimaliseren en de verkeersfiles eens echt op te lossen. Dus echte telling van voortuigen en waarheen de mobiliteit gaat, zodat je de problemen echt kunt oplossen. En parkeren en automatisch betalen zit dan ook in het verschiet. En nooit meer overtijd bij de parkeermeter dus... ipv dat debiel systeem van illegale parkwachters die u trachten te klissen op de valreep. En alle tolwegen in europa nog eens wat integreren op het systeem, en je moet nooit meer betalen en in file staan aan de payages. Dan leasewagens CO2 het extra verbruik tov het normverbruik taxeren op de gereden kilometers piece of cake En dan de gereden kilometers versus de aangegeven kilometers wordt ook piece of cake om de foufelaars eruit te halen voor de occasiemarkt. Dan het persoonlijk gebruik van een laloux effe verifieren tov de getankte kilometers. Flitspalen met automatische debitering van rekening;.. spookrijder op de autostrade, en je verwittigt hem via de GSM... Kijk ik zie een zee van toepassingen en efficientiewinst
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 april 2008 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() bah bah en nog eens bah.
Ik haat het wanneer ze kinderen misbruiken als steppingstone om allerlei 3rd reich type maatregelen te introduceren zoals jij eronder aangeeft. Niemand heeft zaken waar ik in mijn vrije tijd met mijn auto naartoe rij. |
![]() |
![]() |