![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Tinne Van der Straeten (Groen!) - 15 tot 21 maart "Deze vinnige jongedame kwam meermaals in het nieuws ondermeer omdat ze als Groen!-woordvoerster bizar genoeg ging werken voor een sp!aga kabinet dat samengesteld is uit rode en groene mensen, met name dat van Pascal Smet. Voor de Europese lijst mag |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() sinds de groenen bij ons in het gemeentebestuur zitten , zijn de gemeentebelastingen verdubbelt , de vuilzakken zijn verdrievoudigd in prijs , het containerpark dat gratis was is intussen veranderd in een vetbetaalde supermarkt waar meer niet mag dan wel of het is kassakassa
het aantal gratis vuilzakken aan grote gezinnen is afgeschaft , resultaat de grachten hier in de straat worden een stort net zoals overal word er rommel in de kant gegooit wij betalen ons blauw aan het millieu ! maar als ik buitenga dan heb ik stinkende grachten geen riolering in de beken word volop bedrijfsafvalwater geloost , de konijnen en hazen verdwijnen net zoals de kleine zangvogels vroeger mochten de jagers de ekstersnesten kapotschieten nu niet meer resultaat al wat jong is en uit het nest komt word geroofd waarom zie ik geen resultaat voor mijn vetbetaalde millieucenten ?
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
mijn leefgebied is gelegen bij de pielewuiters en de oekedoelekes ! had je nochtans kunnen afleiden van mijn nikname
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pielewuiter schreef:
Citaat:
![]() (daar wordt ook allerlei rommel langs de kant gegooid) |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit is typisch zo'n staaltje waarbij de groenen van alles de schuld krijgen. Mochten de groenen hun zin kunnen doen dan zou het afvalprobleem aan de wortel worden aangepakt. Nu durft men nauwelijks tegen de haren van de verpakkingsindustrie in te strijken.
Groen! heeft dat steeds al enige consequent gedaan. Een zuiver groen afvalbeleid zou wel goed zijn voor de burger en de pielewuiters. Voor wie het niet zou weten: ne pielewuiter is Waaslands (of toch zeker Bevers voor een regenworm).
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
waarom doet groen niets aan de illegale verpakkingshandel artikel 8§1 wet op de handelspraktijken 14/7/1991 een vb. ga straks naar de colruyt kijk in de diepvriezers vis , biefstuk enz........ word gewogen aan de kassa met verpakking en al en graag had ik geweten hoe men deze verpakking boekt als waardeloos of als handelswaar , is een kwestie of er buiten het bedriegen van al je kiezers ook nog een btw-fraude is vertel eens waarom treden jullie niet op tegen deze bedriegelijke praktijken waarbij miljoenen mensen worden bedroegen