![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet dat er op politics, en zeker op KK, nog bijster weinig vrouwen rondfladderen (en kan daar begrip voor opbrengen).
Toch nog even dit nieuws: cosmopolitans around the world, Unite! Jawel, ze zijn terug, en in België in de zalen vanaf 4 juni. De avantpremière in Brussel is op 1 juni in de Kinepolis, mét verrassingen (wie?!). Wie gaat er heen? er zijn nog tickets op Ebay ![]() http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7397450.stm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik dacht eventjes dat je het over de wereldpremière van Indiana Jones IV had...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Nee. Maar ik weet het, Kiek.
Bitter weinig echte vrouwen hier. ![]() Paarlen voor de zwijnen, zeg maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind sex and the city hilarisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |