![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik had ook de titel 'Onze Meisjes' kunnen kiezen.
Ziehier het profiel van een Belgische vrouw anno 2008. Gaat er echt niemand in dit land een poot uitsteken om zo een creatuur een duimbreed in de weg te leggen? http://www.nytimes.com/2008/05/28/wo...yt&oref=slogin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat mag hier allemaal. De computer die ze gebruikt om haar haat tegen het Westen te spuien is waarschijnlijk zelfs door ons allen betaald.
Goed bezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zolang wij ons hoofd buigen voor de linkse onderdrukker, dan zullen ze zegevieren. Het is aan ons om NEEN te brullen. Maar het vlaamse volk is bang, om als racist te worden bestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar paranoia mensen zich toch mee bezighouden. Je dweept met LDD. Ik vraag mij af of JMDD hiermee tevreden zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Leefloon.....
..... -_- |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mannen zal het wel paranoia heten. Voor vrouwen is het echte toekomst tenzij we de islamisering stoppen. Struisvogelpolitiek ![]() |
|
![]() |
![]() |